Tahaks magada

Ma pole kindel, kas asi on selles väheke veidras ilmas, suhkru võõrutusnähtudes või hakkab see hakitud magamine mulle kuidagi mõjuma, aga olemine on hetkel siin diivani peal väga jõuetu. Helen leidis kuskilt mingi targa väite, et emadel tekib lapse esimese kahe eluaasta jooksul 6-kuune unevõlg. Oh yay!

Nädala algus on meil olnud väga aktiivne: eile käisime teist korda ujumas ning täna hommikul oli meie “tsirkusetrenn”. Hea asi selle aktiivsuse juures on see, et õhtul läks Prints võrdlemisi hästi magama ning täna magas pärast trenni kaks ja pool tundi. Muidugi on tal jätkuvalt komme pärast esimest 40 minutit silmad lahti teha ja voodis väheke siputada, isegi kui ta tegelikult väsinud on. Täna keerasin ta uuesti külje peale, lutt tagasi suhu, tekk peale ja vaatasin mis nägu ta teeb – kui hakkab nagu silmi kinni panema ja jääb rahulikuks ent läbi luti mõmiseb, siis on lootust une jätkuks. Mõnikord ei jää ta üldse rahulikuks ja siis võtan ta üles.

20161120_155403.jpg

Ära raisatud laps

Nüüd panen talle igapäevaselt püree hulka ka aurutatud vasikahakkliha, mille mu ema täitsa ise tegi (hakkliha, mitte vasikat siis 😀 ) ning ausõna, tundub et ta võiks ka selle kausi ära süüa kui ainult lastaks. Siiani pole ma näinud asja, mis talle ei maitseks või mida ta süüa ei tahaks, kuid see on ainult tore. Ehk jätkub selline õnn tulevikus ka ja ei teki toiduga pirtsutamist. Tore on ka see, et varsti saab ehk näputoiduga natuke algust teha ja talle porgandeid või midagi kätte anda, sest meie esimene kiku on saabunud!

Eelmine reede oli selline igapäevane moment, kui Prints mu näppu hammustada üritas. Korduvalt. Kui muidu pole sellest väga midagi, tundsin seekord kerget torget ja ma täitsa ehmatasin 😀 Hulluks läinud siin kodus, ma ütlen. Katsusin siis uuesti, veendumaks et ma päris segi ei ole ja ennäe imet tõesti – näpuotsa alla jäi sakiline serv. Nii tore! Ma pole otseselt täheldanud, et tal palavikku või midagi oleks tekkinud ning kõrvu nühib ta tavaliselt siis kui unine on. Läbi une igisemised ja nutud on olnud küll, kuid ma ei osanud neid millegagi algselt seostada, hammaste tuleku peale nagu ei tulnud. Ehk tulevad järgmised ka samamoodi.

Roomata ta veel jätkuvalt ei oska, kuid mulle tundub, et roomamist kui sellist ei soovi ta ka ära õppida. Pigem üritab pepu maas lahti saada ja siis juba nagu käpuli nõksutada, kuid kuna põrandaga väga tihedat “sidet” ei teki, siis libiseb ta enamasti tagurpidi ringi. Samas kohe kui ma aitan ja oma käe talle taldade alla ette panen, hakkab kohe ennast üles ajama. Peaks vist mingid libisemiskindlad püksid või midagi vaatama, mis aitaks. Teisalt jälle… kui see laps ükskord liikvele saab, ega ta siis peatu – peab hakkama siin asju kõrgemale ära panema. Eriti tuleb midagi selle kasside toidunõuga välja mõelda.

Mh.. Räme uni on. Ma ei julge kunagi siis magama minna kui Prints magab, sest ma kunagi ei tea KAUA ta magab. Mul nimelt hakkab pea valutama kui mu uni liiga häiritud ja lühike on, seega pean paremaks mitte magada. Kui ta väiksem oli ja pidevalt ainult magas või lausa kaisus magas polnud üldse hullu, kuid nüüd on ta ju enda meelest suur mees ning kaisu väga magama ei jää. Pole ammu proovinud ka, kuid süles juba hakkab vingerdama ja tahab “vabadust”.

Tellisin mõnda aega tagasi Ebayst Printsile päkapikukostüümi, millega ta jõulude ajal ringi mütata saaks ja lõppude lõpuks jõudis see kohale. Ma polnud suuruste osas päris kindel, kuid arvestades, et Hiina suurused on tavaliselt väiksemad ja et jõuludeni oli tol hetkel ikkagi 2 kuud aega võtsin 12-18 kuud suuruse, mis Eestis peaks olema kuskil sinna 86 kanti vist. Kohale jõudes oli komplektil ikkagi numbriline suurus 90 ning korraks juba kujutasin ette, kuidas see Printsi seljas nagu kartulikott on, kuid esmasel proovimisel ei olegi väga hullu. Ehk ta kasvab ka veel ning siis saab see isegi paremini istuma.

Kuhu see aeg küll kadus? Kohe on jõulud ukse ees…

 

Leave a Reply

