Ja ongi pool aastat möödas

Kuidas on mõnel emal aega, et koguaeg blogida? Või meiki teha? Kas tõesti on mul vaid üks nõudlik laps või siis olen ma ise nii laisk? Mulle lihtsalt tundub, et aeg läheb nii kiiresti mööda ja mul on enne tuhat teist toimetust kui ma üldse oma blogi peale mõelda jõuan. Samas on teiste omasid palju lihtsam lugeda 😀

Eelmine reede sai meie Prints jälle kuukese vanemaks ja täitsa uskumatult on see juba poole aasta lipuke. Veider on see, et teda vaadates on mul tunne nagu oleks ta meil juba ammu, teisalt jälle on mul nii hästi meeles see öö kui valud hakkasid ja kuidas ma polnud kindel, millal ma haiglasse minema peaks hakkama 😀 Ja no muidugi Ste nägu kui ma ütlesin, et me peame vist haiglasse minema 😀

Nüüdseks on meie Prints juba täitsa aktiivne: keerab mõlemat pidi kõhuli, oskab põrandal end 360 kraadi ulatuses ringi pöörata kui tarvis, liigub tagurpidi (ei saa seda roomamiseks nimetada, sest ta lihtsalt… lükkab ennast tagasi), tõmbab ahvikiirusel sokke jalast ära, haarab mänguasjade järele ning järab neid päris tublisti ilma maha pillamata, süles olles istub juba päris ilusti ning küünitab tema suuruse kohta päris suure jõuga asjade järele, laliseb kõva häälega ning mõnikord peab kõnet, tahab meeletult püsti seista (õnneks veel omal jalal ei jõua).

Kahjuks ta pole veel ära tabanud, kuidas täpselt omal jõul edasi saab. Kui emme või issi tagant taldu toetab, siis saab edasi ka, kuid muidu on tal tehnika vähe mööda, sest ta ajab ennast käte peale üles ning tõstab tagumikku, mille peale ta kohe tagasi libiseb, sest käed on liiga kindlalt maas. Üleüldse tundub talle vist, et roomamine on nõrkadele, sest aeg ajalt üritab ta hoopis käputamise asendit sisse võtta ning end käte peale üles ajamise järel põlved ka kõhu alla tuua. Samuti ei oska ta veel iseseisvalt ennast istuma ajada, kuid ma tunnen, et see kõik pole enam kaugel.

Magamisega on viimasel ajal jälle paremini. Vahepeal oli päris halb ning ma reaalselt ärkasin iga 3 tunni tagant. Nüüd viimased päevad on päris hea ning olgugi, et ta vahepeal teeb öösel häält, sest lutt läks kaduma, on ta ise siiski unes ning tavaliselt aitab luti tagasi panek ja külje peale keeramine. Meie beebigrupis keegi kirjutas, et üldiselt peaks laps päeval oma söögivajadused rahuldama, mistõttu ei peaks beebi sööma 6-8 jooksul peale õhtust magama jäämist. Well… Meil kipub küll kuskil 1-2 ajal sööma ja siis magab jälle edasi. Võib olla ma pole ise ka väga kindlalt proovinud teda lutitada ja olen lihtsalt ise süüa andnud, kuid eks ma siin vaikselt vaatan. Üks öö oli lausa nii hea, et laps magas peaaegu 7 tundi järjest.

Magama jäämine on ka veidi muutunud. Nimelt olen ma vist magamise vahed pikemaks lasknud (kohati, eelkõige õhtul enne ööund on vahet keskmiselt 3 tundi) ja olgugi, et ma võib olla ei tohiks, siis laps magab palju paremini kui ma ta kinni mähin. Muidugi saab ta oma käed sealt öösel lahti, kuid magama jäämine on palju rahulikum ka lapsele endale – kohati mulle tundus, et need vehkivad käed tekitasid lapses hoopistükis stressi ja lõpuks oli ta ise ka vihane, et ta magama jääda ei saa. Mis on tema juures võib olla veider on see, et ega ta mul eriti süles magama jääda ei taha. Kui suurem uni tuleb hakkab ta jorisema ja natuke vingerdama, mille peale ma ta siis voodisse panen ning viimastel päevadel ta seal ilusti magama jääb. Natuke võitu ka 😀

20161112_142431.jpg

Väike tatine sünnipäevaline

Ilunumbrid saame alles järgmine nädal, nii et nii kaua tuleb ainult arvata, kui pikk meie Printsike on. 74 suuruses bodid on talle parajad ning H&Mi 80 üldiselt ka. Muude firmade ja tegijate omad on õlgadest natuke suured üldiselt. Ta on meil pikk, aga mitte väga lai.

Kikusid meil veel ka pole, kuid lisatoitu saab juba üksjagu. Hommikuti saab beebiputru (mingi Hippi oma) ning lõunaks isetehtud köögiviljapüreed, mõnikord harvem ka mõnda poe oma, näiteks Põnni püreesid. Siiani oleme ära proovinud suvikõrvitsa, kartuli, lillkapsa, brokkoli, maguskartuli, ploomi, õuna ning hetkel on sügavas ootel ka mõni ruuduke kõrvitsat. Ma kahtlustan, et kartul oli see kurjajuur, mis lapsel totaalselt kõhu kinni lõi. Porgandit pole ma veel teinud, kuna selle kohta öeldakse ka, et võib gaase tulla. Vasika hakkliha on ka sügavas ootel ning peaks selle ka ükspäev järgi proovima. Põnevad ajad ootavad ees 😀 Nii et.. kui kodus midagi muud süüa pole, siis püreematerjali on ikka. Tuleks enda figuurile ka vast kasuks 😀

Teisipäeviti käime jätkuvalt võimlemas ning eile käisime esimest korda ka ujumas. Sellest ma tahaks eraldi postituse teha, kui ma nüüd siin vahepeal jälle talveunne ei jää.

 

One thought on “Ja ongi pool aastat möödas

Leave a Reply

