Printsi 5 kuud ja 4. arstivisiit

Minu meelest 4. ja 5. elukuu vahel oli ainult silmapilgutus. Kuhul sellel ajal küll nii kiire on? Ma just ükspäev mõtlesin, et tore oleks kui Prints roomama hakkaks, aga samas jälle ma ei taha, et ta nii kiiresti suureks saab. Kuhu mu väike Maimuke jäänud on?

Tasase tombukese asemel on mul üks tahtmist täis valjuhääleline aktivist, kes süles istudes ennast koheselt asjade poole koogutama hakkab. Kõik mis käe ulatusse satub käib suhu, eriti tore on sinna näiteks emme kätt pista, kui ta parasjagu miskit tähele ei pane. Hambaid meil õnneks ka veel pole, kuid sellegi poolest suudab ta oma igemetega päris kõvasti näpistada kui vaja.

Prints jälgib ümbrust päris tublisti ning järjest rohkem hakkavad talle kassid huvi pakkuma, mõnikord tahaks isegi katsuda. Samuti suudab ta väga edukalt üle pea vaadata, ehk siis kui kas emme või issi temast mööda kõnnib, siis saab ta suurepäraselt täpselt järgi vaadata, kuhu nad ikka koguaeg lähevad. Selili ta üldiselt väga olla ei viitsi, tahaks ikka juba kaugustesse näha, seega on esimeseks lahenduseks ennast kahe sekundiga kõhuli keerata ning kui see ära väsitab või kui on vaja kõrgemat vaateplatvormi, siis tuleb üks ving niikaua kuni keegi sülle võtab. Üldiselt on enne kõige suurema “alarmi” tööle hakkamist mõni minut aega – veidi sellises valjenevas vormis käib meil asi 😀

Muidu kassid hoiavad eemale, aga Luna on hakanud kohati ikka lähenema. Ta on vist otsustanud, et kui adekvaatsed täiskasvanud talle niipalju tähelepanu ei pööra, siis tuleb ekstreemsemate oludega leppida. Huvitav on see, et oma pead ta Printsi haardeulatusse eriti ei usalda, kuid tagumiku vabalt. Mulle tundub, et talle isegi meeldib selline “karmim” paitamine või siis ta võtab kõik mis pakutakse 😀

Vahepeal läksid ilmad õues külmemaks. Tellisin Printsile vankri soojakoti ka ära – mõnusa lambanahaga, kuid ma ei tea, millal ma sellele jalutuskäru osale üle peaks minema. Ausalt öeldes, ega tal seal selles kookonis enam väga ruumi ei ole, eriti nüüd kui ma talle suure kombe selga ajasin. Samuti ei mahu kookonisse väga palju tekke ega asju juurde panema, nii et mingi otsus tuleb vastu võtta.

20161008_154830.jpg

Uus tutimüts

20161012_163605.jpg

Meie talvekombe

Muideks, see kombekas on 68 suuruses, kuid ruumi on maa ja ilm.

Eelmine nädal oli meil ka arstivisiit, kus ta sai sutsu ning üle pika aja kaaluti ja mõõdeti ka.

Seekordsed ilunumbrid on siis järgmised:

Kaal:  7140g  -> 7900g (+760g)

Pikkus: 67cm -> 72.5cm (+5.5cm)

Peaümbermõõt 42cm -> 43.5cm (+1.5cm)

Pikkuse ja peaümbermõõduga teeb ta arsti kõveratele silmad ette, kuid kaaluga jääb jällegi kõverale alla. Samas ei näe ma mureks põhjust, sest pikkust viskab nagu nalja. Arst soovitas lisatoiduga alustada ning ütles, et 6. elukuul peaks menüüs juba ka liha olema ehk siis chop-chop. Sööb see laps nii nagu ikka, ehk siis lühidalt ent efektiivselt ning isu lõpeb enne kui piimavarud. Las laps teeb, mis laps tahab – ega ta meil kasvamata jäta.

Viimaseks sünnipäevaks kinkisid vanavanemad ja vanavanaema riideid- uskuge või mitte, aga meil on praegu varuks juba 80 suurus, väiksemaid pole nagu eriti mõtet osta, sest Härra Umbrohi kasvab mühinal. Kui nii edasi läheb, siis on juba järgmine etapp ka kõik olemas, mis on iseenesest väga mugav 😀

Magamisega lähevad lood nagu natuke paremaks, aga samas mõnikord mõtlen, et kuidas ma ometi ta magama pean panema. Kui ma ta teki sisse rullin, hakkab ta kangutama ja vigisema, et ma ta kinni seon. Kui ma ta käed välja jätan, vehkleb ta nagu vana ninja ja lõpuks kisub lutti koguaeg välja, ehk siis ta niiviisi ka magama ei jää.  Eks ma siis proovin iga päev nagu mingi mõistatuste lahendaja, et milline viis meile sel päeval sobib 😀

Leave a Reply

