Elu (kaktuse)õied

Andke keegi mulle kannatust. Tõesti. Või super skille  lapse magama saamiseks. Mulle tundub, et pärast seda pikka ootamist on meid õnnistatud lapsega, kellel on 3 lapse jagu iseloomu või sarvi või kõike, mida ühel lapsel olla saab. Nimi, muideks, tundub olevat väga sobilik tema Härra Kõrgeaususele.

Eelmised poolteist nädalat möödusid nii ilusti. Piisavalt ilusti, et mul tekiks rõõm ja uhkus selle üle, kuidas ma lapse kussutamise voodis magama jäämisega asendasin ilma väga suure närvikaduta. Well… Nothing is what it seems. Viimased 2 päeva on see magamapanek jälle üks kemplemine ja paras porr. Ainuke koht, kus ta normaalselt uinub on vanker, kuid see on ka sellepärast, et toimub liikumine ehk siis… Ma üritan vankrit vältida kui vähegi saab, et taaskord voodis magamapanekut harjutada. Õues on ka muidugi oluline käia, aga no ma tõesti ei tea. Peaks leidma kõigepealt tasakaalu vist.

Kui ma teda kella poole kahe paiku magama panin, keerasin kõigepealt ta tekirulli sisse nii nagu alati (inglise keeles swaddling), panin ühe külje peale, luti suhu ja Baby Sounds äpist merekohina mängima. Paar hetke oli rahu, siis hakkas mingi nühkimine käima. Ma panen talle tavaliselt barrikaadid ümber, näiteks selja taha, et ta niisama selili ei vajuks, aga Prints on selle ära õppinud ning nüüd teeb ta mingid peputõmbe liigutusi, nii et ta eemaldub barrikaadist ja siis on hea lihtne ennast selili keerata. Nii me seal siis kemplesime, kuni ta vihastas, et ma teha külili tahan keerata, mis peale ma ta rullist välja võtsin, nii sama külili keerasin ja selle tekikese nutsaka talle nina ette pistsin. Nimelt on tal hullem näperdamise kalduvus, mis kihiti lutile muudkui lähemale pürgib, ehk siis kõigepealt näperdas ta seda tekki, siis jõudis oma tudujänkuni ja kõige lõpuks oli seal luti ees ta tatikalts. Nende teiste kihtide näperdamisest ei ole midagi, aga paraku kui ta lutini jõuab tõmbab ta selle suust välja ja siis õiendab, et keegi on ta vara pihta pannud ning ta kohe EI SAA MITTE KUIDAGI ilma lutita magama jääda. Õnneks panin kogu kupatuse talle uuesti nina ette ja kuna ta oli selleks hetkeks juba päris väsinud, siis jäi magama.

Nüüd aga… meie pärastlõunane uni, mis pidi algama kella 4 paiku algas hoopistükis kell 5. Siin said kinnitust mõned minu äärmiselt rumalad ja naiivsed uskumused:

  • Avastasin suurepärase magamajäämise viisi, mis kindlasti edaspidiselt koguaeg toimib.
  • Isegi kui ta ennast selili keerab jääb ta lõpuks ju ikka magama, sest tal on uni.
  • Ehk on tal lihtsam magama jääda, kui ma ta täiesti üksi magamistuppa jätan.

Kuna eelmise une ajal oli rullimine probleemiks, alustasin kohe sellest variandist, mille abil ta magama jäi, kuid seekord ta muudkui näperdas ja näperdas ja näperdas… ja näperdas ja tõmbas muudkui seda lutti välja ja keeras end muudkui selili ja lalises ja hädaldas kordamööda. See komejant kestis niikaua kuni mul veidi enne kella 5 üle viskas, ma ta lihtsalt uuesti teki sisse rullisin, voodis külili panin ning meeletult tekki talle pepu alla toppisin, nii et ta ei saaks sealt ära vingerdada, tekinurga näo peale panin ja luti ette. Ühe korra ajas luti välja ja hädaldas, kuid siis jäi ikka magama.

14528359_10211074284278714_702245757_n

Meie kaval kratt. Kindlasti haub plaane, kuidas emme ja issi närvidel mängida.

Kui keegi teab ühte suurepärast lapse magamapaneku valemit, siis palun andke teada. Facebookis nägin mingit uneteemalist loengut ka kuhu võiks tegelikult ju minna, sest see teave kulub ilmselt marjaks ära 😀

 

2 thoughts on “Elu (kaktuse)õied

  1. Oma esimese poja panin enamus ajast süles kussutades v enda kaisus tuttu. Hiljem tal polnud probleeme üksi magama jäämisega. Teine õnneks oli hea magaja juba algusest peale. Jõudu ja jaksu sulle sellega 😉

    • Ega see kussutamine ka talle ei meeldi. Mingi hetk hakkab peaaegu sildasid viskama, sest talle väga see kägaras olek ei istu – ta ikkagi paras teivas juba 😀 Siis tee või tina, aga voodis üksi olla ei taha ja süles kussutada ka ei anna 😀 Hullumaja puhvet!

Leave a Reply

