Käruralli 2016

Eelmisel kuul nägin Facebookis (kus mujal veel eks?) ringi liikumas üht põnevat reklaami motiveerimaks emmesid-issisid “beebi omanikke” oma pampudega mööda Tallinnat ringi kärutama ning tubliduse korral selle eest ka mõne auhinna taskusse pistma. Tundus äärmiselt tore ettevõtmine, mille pani enda poolt podisema Seiklusministeerium. Lisaks Kärurallidele korraldavad nad mitmeid erinevad võistlusi ja orienteerumisi nii et kellel on igav ja tahab midagi ette võtta võib selle lehe pealt ehk midagi leida.

Ootasin selle ralli algust põnevusega ning mõtlesin, et nii mõnus oleks neid pilte jahtides mööda Tallinnat jalutada – ometigi mingisugune lisamotivaator Printsiga õue minekuks, sest sinna peab ju nagunii minema. Seda, mis tegelikult toimuma hakkas ei oleks ma küll oodata osanud. Või kas tegelikult poleks? Võistlust on ikkagi ju võistlus.

Esimene päev läks päris rahulikult ning tolle päeva esimene koht ehk kõige rohkem punkte võitnud tiim jõudis kohale 29 minutiga, kuid sealt edasi läks asi juba täitsa käest ära. Täitsa normaalne, et inimesed jõuavad sihtkohta 5-7 minutiga (sinna sisse kuulub autoga kohale sõitmine, käru kokku panek, pildi tegemine ja saatmine). Mulle lihtsalt EI MAHU PÄHE, kuidas inimesed nii kiiresti kohale saavad ilma siseinfota. Ausalt.

Üks koht kuhu ma oleks võinud potensiaalselt esimesena jõuda, oli A Le Coq Arena, kuid seda juhul kui mul oleks laps riides ja kärus valmis ning mul oleks ainult kõndimise vaev olnud – meie maja juurest läheb sinna mingi paar minutit, kuid igaks juhuks oleks pidanud ikka võib olla autoga minema. Sain kirja aja 10.12, kuna see mobiilneinternet otsustab just meili saatmise korral täielik ihnuskoi olla, mis oli ka meie võistkonna kõige parem aeg.

Kõige HAIGEM aeg, mis teistel tiimidel saadud on, on 10.04, kusjuures kaks tiimi olid mõlemad sellise ajaga 10.04.01 ja 10.04.02, ehk siis WHAT?! Teiseks.. See KUS nad sellise aja said on täielik müstika.

21_09_2016_2emp.jpg

Pilt on tehtud Lennusadamas, sadama kail. Pilt laetakse üles iga päev kell 10.00. Kuidas on võimalik, et keegi sai ajaks 10.04 ilma asukohta ette teadmata. Ma ei taha väga uskuda, et nad nii “igaks juhuks” Lennusadamasse valvesse läksid. See oleks liiga suur õnnemäng.

Seda ei saa jah piirata, et inimesed autodega sihtkohtadesse ei sõidaks, sest võita tahavad ju kõik (kui mitte kõik siis paljud), kuid siseinfot võiks ju mitte edasi anda või mis?

Täna oli viimane päev ning viimane pilt oli tehtud Ülemiste Citys. Otseloomulikult kui mina sinna kuskil veerandi paiku jõudsin, oli seal juba kamp koos ja esimeste pildid juba tuhatkordselt tehtud, kuid ma usun, et saame päris normaalsed puntkid.

Idee oli üritusel tore, kuid ma olen veidi selles korralduses ja läbiviimises pettunud – võimalused võiks ikka ju võrdsed olla. Võib olla olen ma ise nii laisk ja aeglane ning tegelikult oli kõik nii nagu peab, aga küünik nagu ma olen on mul seda äärmiselt raske uskuda.

20160925_104501.jpg

Õhtul selgub, mitmendaks me lõppkokkuvõttes jäime, sest kõik punktid said meil külastatud ning päris arvestatavad punktid saadud. Hetkeseis on meil vist kuskil seal 9. koha juures, mis ei ole üldse mitte paha 😀 Meie tiim oli üldse väga tubli, et me igapäev ikka linnukese kirja saime, eriti veel üks, kes käis igal pool ühistranspordiga!

14449932_1386371464724938_3912095439303358305_n

 

Leave a Reply

