Beebide võimlemine

Ma ootan juba pikka aega, et saaks see laps ükskord nii asjalikuks, et saaks teise rakkesse panna. Varakult tööle, mis see laps siin niisama vedeleb ja sööb, eks ole.

Hakkasin juba mõnda aega tagasi uurima, et mida oleks üldse sünnis nii väikse lapsega teha ning pinnale jäi tegelikult kaks asja, mis mulle endale ka huvi pakkusid:

  • beebide võimlemine
  • beebide ujumine

Kuna ma ise väga suur vee fänn ei ole, siis minu meelest on see selline asi, mida Prints oma issiga teha võiks ning mulle jääks siis see võimlemine. Tuulasin vähe internetis ringi ning hästi palju kiidetakse seda Vello Vaheri tsirkusekooli. Asukoha poolest valisin selle, mis Tere Spordiklubis aset leiab ning mõeldud tehtud.

Täna siis käisime esimest korda proovimas, et mis masti me siis kah oleme. Oeh… Mina olen küll täiesti kasutut masti 😀 Ütlen kohe etteruttavalt ära, et nii mina kui Prints olime pärast läbi kui Läti rahad.

Soojenduseks panime kõigepealt lapsed selili mati peale ja alustasime “jooksmisest”, puusaringidest ja muudest sellistest rahulikest ja tavapärastest harjutustest, mida nagunii kodus peaks tegema. Edasi läks juba vähe ägedamaks asi, kus tuli last üle ühe ja siis teise õla heita, ühe puusa pealt teise peale kiigutada või jällegi pigem heita, laps kukile panna, lennukit teha, lapsega kõhulihased treenida, lapsega teerulli mängida JA NII EDASI. Ma olin trenni lõpuks punane nagu peet, mis sellest et eriti nagu midagi ei olnud teinud. Vist. Või siis läks kõik nii märkamatult mööda.

Printsile enamus asjad tundusid meeldivat. Kuna ta eriti palju enne tundi maganud ei olnud (nii kuskil pool tundi), siis hakkas ta üks hetk kiiresti väsima, mistõttu need harjutused, kus meil üksteisega silm sidet ei olnud, muutsid lapse natuke kurvaks ja virilaks. Teisalt jälle need, mis olid kontaktis tundusid igati meeldivat.

Täitsa kadedalt vaatasin, kuidas treener Printsi endale käe peale juba praegu seisma sai, tehes asja näiliselt nii lihtsalt – kui ise proovisin, siis oli ikka üks paras käkerdus. Eks harjutamise ja enesekindlusega muutub see lihtsamaks, aga praegu ei ole ma ise küll üldse pädev. Tegelikult ega see seismine pole päris seismine, pigem on see vastu lükkamise reaktsioon ja laps püsib niiviisi vaid mõne sekundi.

Ma arvan, et kui mõned korrad veel käia ja harjutused käppa saab, siis pean hakkama kodus lisaks tegema, sest muidu olen ma trennis üks paras wuss ja ei saa eriti midagi tehtud. Ärgem unustagem, et minu laps on üks noorimaid ja teised kaaluvad nii 9+ kilo 😀 JA nad saavad kõik asjad tehtud. JA nad on peenikesed. Võeh 😀

baby-exercises-lifting-do-you-even-lift-kid-1359484866a

Pärast oli laps ikka ERITI kutu-piilu ja magas mul rõõmsalt peaaegu kaks tundi jutti. Jehuuu!

Leave a Reply

