4 kuud emmendust

Ma koguaeg tahan muudkui siia kirjutada, aga millegi pärast ma ei tee seda. Nüüd on juba Printsi sünnipäevast tegelikult nädal möödas, kuigi tunne on, nagu oleks pidu olnud alles eile. No tõesti! Andke mulle aega hingata eks!

Mis siis see kuu uut on? Päevane magamine on jätkuvalt üks paras koll ning ma tunnen, kuidas mul endal on nende magamapanemiste suhtes juba kerge hirm tekkinud. Muidugi ma viimasel ajal olen selle une ja magamise kohta palju lugenud ja videosid vaadanud ning jõudnud järeldusele, et võib olla laseme me lapsel liiga üleväsida, mistõttu see magama jäämine on üks kisa ja kära. Viimased paar päeva olen üritanud last lähedalt jälgida ning kohe kui oma kõrvu ja silmi hakkab sügama panen magama – või vähemalt üritan. Samuti soovitatakse igal pool õhtust magamapaneku rutiini, mida meil siiani nagu väga põhjalikult ei olnud, kuid tudukad panime ikka igal õhtul selga. Nüüd on vann, söömine, 2 x mõmmilaulu (kuigi ta süles hakkab täiega vingerdama), telefon mingit Bachi unelaulu pinistama ja laps külje peale voodisse. Selili ei uinu ta meil vapsee. Need 2 õhtut, mis ma seda teinud olen, on asi päris kenasti mõjunud. Eile muidugi võttis natuke rohkem aega kui päev enne seda, kuid siiski ilma suurema kisata. Kahjuks ei ole tal ühtegi sellist kindlat asja, mis kindlasti mõjuks.

Päevased uned on vähe keerulisemad, sest siis nii pikka “unetantsu” enne ei tee ja seetõttu on see üks paras katsetamise ja feilimise periood. Pahatihti saab voodis magamajäämisest süles kussutamine, sest selle aja peale on laps juba üleväsinud ja 2+ tundi üleval olnud. Ehk siis kui ta selle õhtuse unega juba sina peal on, on ka päevased uned vähe kergemad. Ilmselt tuleb ka õigel ajal peale sattuda, et laps liiga ära ei väsiks.

(P.S – just panin lapse ühte oma päevaunedest täitsa oma voodisse ja ilma suurema kisata! Winning!!)

dsc_0006

Meie 4-kuune Printsipoiss

Prints keerab seljalt kõhule mõlemale poole juba äärmiselt vilkalt. Üks hommik piirasin ma ta oma mati peal diivanipatjadega sisse, et ma saaks rahulikult hommikusööki teha 😀 Üllatus-üllatus! Saime täitsa kisavabalt ning laps järas usinalt oma Sophie kabjakest.

dsc_0037

Nämmmm

Arstivisiit on meil alles oktoobri alguses, ehk siis päris ehtsaid ilunumbreid ei saa ma veel anda, kuid Assakul beebikaaluga kaaludes oli Printsi “tühimass” 7750 grammi viimane kord. Mulle muidugi tundub, et see kaal ja see mis arsti juures on näitavad veidi erinevaid asju, nii et… põnevus kestab 😀 Näljas see laps kindlasti pole, sest vats on pärast söömist ees nagu vanameeste õllekõht ning mõnikord on veel materjali ka 2 tundi peale söömist oksendada.

Leave a Reply

