Printsi 2. kuu arstivisiit

Ma olen viimasel ajal oma blogipostitustega nagu tigu kurvis. Tahaks nagu kirjutada, aga kui on vaba hetk, siis pigem lebotan niisama ja vahin internetist sarju. Ma olen peaaegu kõikvõimalikud popid sarjad lõpuni ära vaadanud, eriti need kus on mingi 10 hooaega. Mõned agaramad emad otseloomulikult koristaks ennast segi või teeks ma ei tea mida. Mida inimesed oma ajaga teevad?

Seekordsel arstivisiidil kaaluti ja mõõdeti ning lisaks saime ka Rota viiruse vaktsiini. Ma alguses kaalusin tugevalt, kas lasta seda teha või mitte, sest ma väga ei taha ju oma last mingit jura täis toppida kui ta veel nii “uus” on, kuid pärast perearstiga rääkimist ja teiste emade kommentaare otsustasin siiski teha lasta. Pissi- ja vereproovi tulemused olid mõlemad ilusad (siiamaani hämmastab kui lihtsalt see pissiproovi saamine käis) ja korras, nii et meil on kodus üks tubli poisipurikas.

Samuti saime arstionult kiita, et me nii tublid oleme olnud, eelkõige siiski Prints. Tuleb välja, et oma arengult ja kasvult on ta pigem nagu tubli kolmekuune 🙂 .

Panen siia mõõdud ka kirja, et otseloomulikult oma nunnupalliga kiidelda:

Kaal: 5580g-> 6590g (+710g)
Pikkus: 61cm -> 64cm (+3cm)
Peaümbermõõt 39cm -> 41cm (+2cm)

20160714_115551

Meie kuninglik kosmonaut

Kahekuusena oskab meie Prints päris tublisti pead hoida ning mõnikord mati peal, kui eriti hoolsalt küljele vaadata võib juhtuda, et raske kuppel veab selili tagasi. Samuti jagab ta oma nunnusid naeratusi üpris uhkelt, mistõttu tahaks ma loota, et need tulevad nüüd juba mitte ainult kogemata, vaid sihilikult. Noormees hakkab nüüd juba ka helide allikat otsima, eriti kui emme või issi temaga räägivad ning tasapisi hakkavad ka käed suhu rändama. Ükspäev reisis sinna ka ta kaisujänku, mis on jälle üks samm edasi.

20160711_170643.jpg

11ndal tähistasime sünnipäeva ka väikse vanaema tehtud šokolaadikoogiga. See oli NII HEA! Küll on hea, et Prints veel kooki ei söö 😀

Ei taha küll midagi ära sõnuda, aga kui kõik lapsed tuleksid sellised, siis võiks neid ju lausa rohkemgi saada. Prints sööb ilusti, magab öösiti korralikult ning ilma asjata kisa ei tee. Kindlasti tuleb aeg, mil ma oma sõnu pean sööma, kuid las see jääda tulevikuks. Praegu on Prints parim beebi üldse 😀

5 thoughts on “Printsi 2. kuu arstivisiit

  1. Ära muretse ja lebota pealegi. Pärast esimese poja sündi veetsin ma ei tea kui kaua aega lihtsalt diivanil, mees ostis tol ajal kõik Lost´i hooajad ja elasime seal diivanil 😀
    Poisil on nii suure lapse nägu pildil, ilus poiss ja tubli eesti purikas ^.^

    • Haha 😀 Minu meelest see sarjade vahtimine on üks paras needus, sest mõni läheb nii huvitavaks, et kohe PEAB järgmist osa vaatama.
      Meie beebi on kuidagi kiiresti suureks kasvanud jah 😀

    • Meil kulgevad need asjad kuidagi sarnaselt jah 😀 Mulle nii meeldib see kombe, kahjuks vist hakkab vähe väikseks jääma, vähemalt säärejooks paistab soki ja püksiääre vahelt 😀 Kahju, et te nii kaugel…

      • Mulle ka täiega meeldib, tahtsin nr suuremat tellida, aga polnudki enam. Aga alati on võimalus sellise põlvpükstega kombena kasutada kui mujalt paras veel 😀 On kahju jah..

Leave a Reply

