Ma löön need raisad maha!

Mul on viimasel ajal kuidagi väga emotsionaalne periood ja üleüldse on selline “õrnakese” tunne. Ma ei tea mis värk on. Tänane päev on üleüldse kuidagi natuke viltu vedanud. Võib olla on planeetide seis vastav, aga miski on täna jura.

Esiteks oli Printsi teise elukuu täitumine, mida me mu vanemate juures tähistasime, kuid millega me väheke ajahätta jäime, sest just täna oli migratsiooniametis meeletu järjekord – Stel oli vaja oma ID kaarti uuendada, sest ta ajutine elamisluba sai läbi. Hea uudis on muidugi see, et nüüd saab ta alalise elamisloa, mistõttu mõned asjad peaksid natuke lihtsamaks minema ning teda võetakse rohkem kui “kohalikku”.

Teiseks olid Printsil täna päris jubedavõitu gaasid. Ma tean, et osadel lastel on veelgi hullem seis, kuid meie jaoks on seegi juba ebakorrapärane.

Kolmandaks suutsin ma Sted tööle viies Assaku naabri autoust rihtida. No ausõna. Meil on seal kitsas ja käänuline tee ning ma tõesti ei näinud teda kui viimasel minutil, aga ma olen enam kui kindel, et tema tuli sealt ka paraja lauluga, eriti kuuldes mis tümm tal autos käis kui ta ukse lahti tegi. Egas midagi… täitsime pärast kui ma tagasi jõudsin kindlustuspabereid ja jääme ootama, mis edasi saab. Põhimõtteliselt oli see minu süü, kuid ma ei leia, et see AINULT minu süü on.

Neljandaks hakkasin kassid kablutama kui ma koju jõudsin ja Lexi jäi kardinasse kinni, mille tulemusena tõmbas ta kardinapuud kinni hoidva kruvi raksuga tüüblist välja ehk siis meie kardinapuu on kööbakas. Ausõna, ükspäev ma need kassid maha löön. Päris ausalt. Enam ei ole naljakas ka.

Unistan ilusast ja toredast ridaelamuboksist, kus ma saaksin kassid aeg-ajalt õue kupatada. Oleks äärmiselt mõnus. Hakkasime veidi neid laenuvõimalusi uurima, kuid see kõik tundub nii keeruline ja kallis ette võtmine, et ma kohe ei teagi. Lotovõitu oleks tarvis. Ma ei tahaks isegi seda täissummat, kõlbab ka Eurojackpoti 5+1 võit (kuskil 500k). Vahel võiks ju vähe õnne ka olla, eriti kui mõnikord on sellised päevad nagu täna.

Lõpetuseks meie nunnukahekuuse Printsi pilt 😀

20160710_162523.jpg

 

Leave a Reply

