Kaal, kaal, see pagana kaal

Igal uuel nädalal ma muudkui mõtlen, et NÜÜD hakkan korralikuks. Hakkan oma Erik Orgu kava korralikult järgima ja muudkui kõnnin ja kõnnin. Noh ja siis muidugi algab see uus nädal ja mina muudkui lasen seda korralikuks hakkamist muudkui üle. Pidevalt. Ma küll käin Printsiga jalutamas, kuid minu meelest üritab universum mulle ikka väita, et trenni pole vaja teha – küll on ilmad nii halvad (näiteks täna on hoopadukas hoopaduka otsa) või siis ostsin ma endale uued kõndimise tossud, aga need hõõrusid nii õudselt, et mul on põhimõtteliselt kannad nüüd aukus.

Muidugi kinkisid Printsi vanaema ja vanaisa tema 2 kuu sünnipäeva puhul vankrile korraliku vihmakile, nii et kui endale mingid normaalsed trenniriided soetaks, saaks tegelikult ju õues kõndida küll. Eriti kui vihm tegelikult ise soe on.

Tegelikult tuleb ennast ikka kokku võtta ja asjaga tegelema hakata. Täna liitusid Facebook‘is Maibeebi emmede vormi ajamise grupiga, kus on õnneks mõni minu mõõtu emme veel. Muidu jäi mulle kõikidest gruppidest mulje, et kõik on peenikesed nagu luuavarred. Ma ausalt ei mäleta, millal ma viimati 49kg kaalusin. Olgugi, et ma olen 168cm pikk ei ole ma kunagi väga sulgkaalus olnud, kui järele mõtlema hakata. No seal on ilmselt siiski süüdi minu rämpsulembus ja kõik on enda süü.

Mõned aktiivsemad on Endomondos challenge‘id ka loonud, ehk siis on hea ennast teistega võrrelda ning ma loodan sellele, et üks hetk hakkab mul teiste eest lihtsalt häbi ja kukun kärutama nii mis kole. Peab ikka reegliks tegema selle, et ma IGA päev ennast Harryga õue ajan. Teadupärast pole ju halba ilma, vaid on halb riietus. Ma arvan, et see kes selle väljendi välja mõtles oli üks vastikult aktiivne spordi fanaatik, keda ei peatanud mitte miski. Samuti PEAN ma hakkama korralikult sööma ja mitte mingit jura näost sisse ajama…

…ütles ta ja läks praadis endale pelmeene.

Ei, tegelikult ei praadinud praegu. Lõunaks küll 😀 Ma pean veel mõtlema, mis ma nüüd õhtuks ette võtan. Ma pidin endaga väga hullult võitlema, et ma Sted tööle viies tagasiteel McDonalds’ist läbi ei läheks ja õnneks jäi minu “dieet” aju tööle.

Võib olla aitaks ka see, kui ma endast aluspesus pilti teeks ja selle pildi igale poole riputaks. Eriti külmkapi peale. Might work!

Kes teab, millega või kuidas mind motiveerida, siis andke tuld 😀

2 thoughts on “Kaal, kaal, see pagana kaal

  1. Ma mäletan et pärast esimest läks mul nii umbes aastake et enam vähem vormi saada, seda ilma trenni tegemata ega söömise jälgimist. Ma arvan et ära liiga palju muretse ning punnitada pole kunagi mõtet, kui ei ole seda inspiratsiooni v tahtmist siis on iga ettevõtmine mõtetu enesepiinamine. Igasugused emmede grupid on minu meelest kõige hullemad masenduse allikad, nii raseduse ajal kui pärast 😀 Sest seal on kõik alati nii ideaalsed, teevad ainult õigeid asju ja käivad igal kursusel ning pärast on kõik peenikesed jne jne 😀 Eks igaüks teab, mis kuidas mõjub aga mulle isiklikult tekitavad sellised grupid vaid komplekse juurde 😀 Igal juhul edu sulle kõigega ja küll kõik vaikselt paika läheb, praegu alles nii vara, esimese lapsega eriti on niigi tegemist ja harjumist palju et kellel veel muuks aega on 🙂 Olge tublid

    • Tegelikult on liigutada tore, kuigi mul on selline tunne, et need raseduseaegsed kuumalained pole kuhugi kadunud. Koguaeg on mul palav ja võtab higi lahti 😀 Kahjuks söön ma päris palju rämpsu ka, et sellest higistamisest midagi kasu oleks. Tuleb ennast korra järjele saada ja siis mitte sealt maha kukkuda 😀

Leave a Reply

