Maagiline Google ehk otsingusõnad, millega siia blogisse on jõutud

Aeg ajalt ma ikka imestan, mida inimesed internetist otsivad, kuid mis on veel põnevam, on need otsingusõnad, millega minu blogisse jõutakse. Ma ei usu, et enamike nende otsingusõnadega mu blogi kohe esilehele hüppab (samas pole ma veel proovinud). Üldiselt ei ole mu postitustel meeletult tag‘e küljes, millega peaks siia jõudma, kuid eks mõnest asjad olen ma ikka kirjutanud ka.

  • hiina kalender lapse sugu – Erinevatest ennustusviisidest kirjutasin küll SIIN. Minu meelest olid osad Hiinast pärit variandid ka.
  • kärt raadik – ITK ämmaemand, kelle juures ma paar korda käisin kui minu enda ämmaemand puhkusel oli. Jäin rahule ning senise kogemuse põhjal julgen teistele ka soovitada.
  • https://sirlemaailm.wordpress.com/2016/04/16/ – Väga täpne otsing. Kuidas selline asi kellelegi üldse meelde jääb?
  • otrivin mõju rasedus – Ma täpsest mõjust ei oska rääkida, kuid minu meelest on kõik “toimivad” nohurohud keelatud ning kasutada võib ainult merevett või mingeid õlisid.
  • eesti halvim autojuht auhinnad – Ma enam ausalt ei mäleta ning ma esimesest kahest episoodist seda sarja kaugemale ei viitsinudki vaadata.
  • aktiivsusmonitor – Kindlasti üks äärmiselt äge asi ning minu meelest on hea enda liikumistel silma peal hoida. Endal mul on Sony SmartBand2, kuid tegelikult ihkaks süda mingit sellist, mis oleks nii veekindel, mõõdaks pulssi, kestaks kaua kui ka näitaks kella.
  • selverist koju tellimine – Parim asi üldse, mis senini välja on tulnud! Selveri teenus meeldib mulle üldiselt rohkem kui Maxima oma.
  • head audioraamatud – Maitseid on mitmeid. Ise olen endale hankinud Näljamängude triloogia, Divergent’i triloogia, lugenud läbi kõik Rick Castle’i raamatud (vist üks uus on veel?), mis Castle’i sarjas esindatud on. Hetkel on playlist‘is Vampiiri Päevikute osad.
  • kärt raadik sünnipäev – Kahjuks ei ole mul õrna aimugi, millal ta sünnipäev on.
  • sefiirijäätis – Enda kogemusest kirjutasin SIIN. Ei olnud nii hea kui ma arvasin.
  • sirlemaailm – No comment
  • millal on ultrahelis näha loote munandid – Väga osavad arstid peaksid olema võimelised (olude kokkulangemisel) lapse sugu juba alates 12. nädalast eristama.
  • https://sirlemaailm.wordpress.com/tag/sony-smartband-2/ – Taaskord on keegi vist midagi salvestanud, sest kuidas see muidu meelde jääb 😀
  • eesti halvim autojuht – TV3 telesari, mida peaks saama vaadata TV Play lehelt SIIT.
  • tutiluu valu – Oojaa! Kahjuks on see raseduse ajal äärmiselt normaalne, kuid ometi võib raskendada liikumist ning panna sind tundma nagu tahaks su terve kaadervärk koos lapsega koheselt välja kukkuda. Samuti on kurb see, et tutiluu vastu ei aita muu kui sünnitamine. Tunnen kaasa.
  • millal avati tabasalu babyback – Väga ammu. Ma enam ei mäleta, millal mu elu esimene BabyBack’i külastus oli, kuid see jääb kindlasti põhikooli aega ehk siis kindlasti rohkem kui 8 aastat tagasi.
  • ultrahelis munandeid polnud näha – Pole lugu. Ilmselt on siis tegemist tüdrukuga. Või siis oskab noormees end hästi varjata.
  • posh ilusalong – Käisin seal ühe korra massaažis, millest võib lugeda SIIT.
  • e-selver – Väga hea teenus nagu eelpool mainitud, siiani pole pidanud kordagi pettuma.
  • diabeedunõustamine rasedus – Tuleb välja, et tänapäeval on gestatsioonidiabeet ühe sagedamini esinev. Olgugi, et normaalselt süües jäid mu veresuhkrud terve raseduse aja normi piiridesse, siis diagnoos pandi ikka ära. Veidi informatsiooni minu asja kohta saab SIIT.
  • kuidas luku kelku panna lukule – Kahjuks ma seda ise teha ei oska. Või noh, oskaks, aga see on paras nusberdamine. Põhimõtteliselt tuleks ära võtta luku ülemine sulg (see otsalulla, mis ei lase kelgul minema sõita) ja siis kelk lihtsalt luku peale libistada ja siis see sulg tagasi panna.
  • ikea mähkimislaud – Meie tellisime IKEASt tõesti mähkimislaua (SEE), mille saab hiljem vähe ümber monteerida ja lapsele sellest näiteks laua teha. Mina olen siiani väga rahul, sest tolle laua kõrgus on just paras, et ei pea kummardama ning sahtlitesse mahub ühtteist.
  • maiu halvim juht – Kas seal saates oli mõni Maiu? Võib olla oli kah, enam ei mäleta.
  • mis asi on emaka toonus? – Emaka toonus on emaka krampi tõmbamine. Üldiselt see pole valus (välja arvatud siis kui sünnitustegevus hakkab ja need krambid ikka päris tugevateks muutuvad) ning seda võib esineda terve raseduse aja. Kui need ikka tihedalt käivad ja ära ei lõppe ja muutuvad valusateks tuleks kindlasti kontrolli minna. Emakas tõmbab krampi selleks, et beebit sünnituskanali poole suunata ning iga krambiga tõmbab emakas väiksemaks (sünnituse käigus), et beebit muudkui välja suruda ehk siis on ta veidi nagu muskel, mis harjutusi tehes pingesse ja kõvaks läheb.
  • vene nohurohi riietele pihustamiseks – Vene nohurohust ei tea ma midagi, kuid mina kasutasin Nahrini spreid (SEDA) ning see tõesti aitas. Nahrin on aga päris kindlasti Šveitsi toodang.
  • kuidas hoida rasedusaegne kaalutõus kontrolli all – Hea küsimus ning ma pean paraku tõdema, et minul see absoluutselt ei õnnestunud. Ilmselt tuleks üritada ennast liigutada ja siiski natuke vaadata, mis suhu pannakse.
  • gustavi kookide arvustus – Gustavi kooke väga palju söönud ei ole, kuid need mis ma olen proovinud on päris head.
  • sirle ostrat – Ei tea kedagi sellenimelist.
  • xymelin raseduse ajal – Kehtib sama, mis Otrivini puhul. Raseduse ajal kasutada ei tohiks.
  • silja ostrat – ITK arst, kes meie looteanatoomia uuringut tegi. Meie jäime rahule.
  • retseptimärkmik koolitus – Sellest pole mul nüüd küll õrna aimugi.
  • sally raske.files.wordpress – Jällegi pole mul õrna aimu, mida selle otsinguga leida taheti.
  • treeningkava laisale – Tugitoolisport 😀
  • õudukad 2015 – Ma pole ammu ühtegi õudukat vaadanud kui aus olla.
  • pomito kastmed – Ma pole kindel, kas ma olen väga mitmeid kasutanud, kui siis ainult tomatipastat.
  • üksikute kappide valmistamine kööki – Enamasti müüakse köögikappe komplektidega, kuid Sisustuspood.ee-st saab ka eraldi kappe osta. Keda huvitab, siis vaadake SIIA.
  • looteanatoomia tulemused – Tavaliselt antakse tulemused paberi peal kaasa. Iseasi, kas sealt midagi aru saada on, kuid ideeliselt on paber olemas. Samuti peaks looteanatoomia käigus arst seletama kus ja mis on ning kui hästi läheb võib isegi lapse soo teada saada. Meie kogemusest saab lugeda SIIT.
  • fitlap või orgu – Orgu. Mulle lihtsalt meeldib. Kunagi Fitlapi algusaegadel proovisin neid, kuid siis olid seal mõned asjad paigast ära ja ebamäärased ning läksin lihtsalt Orgule üle. Mina olen väga rahul retseptide ja ostunimekirjaga – kasutamine on lihtne ja nüüd muutuvad ka asendatavate toiduainete kogused õigeks. Super!
  • pardifilee küpsus astmed – Ma pole oma elus kordagi parti küpsetanud, nii et kahjuks siit selle kohta infot küll ei leia.
  • “restoran spot” – Viimasel aastapäeval käisime just seal söömas ning meile väga meeldis. Kirjutasin selle kohta ka põhjalikuma arvustuse, mida saab lugeda SIIT.
  • maxima kuller – Nii Maxima kui Selver kasutavad oma e-poodide teenindamiseks Omniva teenuseid, mis toimivad samamoodi. Minu esimesest kogemusest Maximaga saab lugeda SIIT.
  • raseduse üheteistkümnes nädala kõht – Kahjuks me nii vara mu kõhust pilte ei jäädvustanud, kuid minu meelest ei näidanud mul 11ndal nädalal veel miskit.
  • mis šanrist on näljamängud – Jään siinkohal vastuse võlgu.
  • liisi aas – Minu ämmaemand. Mina jäin temaga väga rahule, oli igati asjalik ja sõbralik ning kunagi ei olnud tunnet, et ma ei saa temaga millestki rääkida. Ükski küsimus ei tundunud rumal ja infot sai piisavalt.
  • kumma raseduse ajal on iiveldus – Kumma? Üks ikka korraga, eks ole 😀
  • kes on tellinud ikeast – Olen ühe korra IKEAst tellinud ikeast.ee lehekülje kaudu. Asjad jõudsid kohale ning mis kõige parem – täissummat ette ei pea maksma. Kogu arvustust saab lugeda SIIT.

Minu meelest oli siin mõningaid päris põnevaid leide 😀

Leave a Reply

