Printsi 1. kuu arstivisiit

Aeg on läinud meeletult kiiresti ja laps kasvab mühinal nagu umbrohi vihmaga. Esimest korda käisime arsti juures 23. mail, nii öelda selles esimeses kontrollis, kuid seekord aeg teha B-hepatiidi teist süsti ning lihtsalt kaaluda ja mõõta ja kontrollida, et me ikka vahepeal lapsele üks null teinud pole 😀 .

Kaal: 4414g -> 5880g (+1466g)
Pikkus: 56cm -> 61cm (+5cm)
Peaümbermõõt 37cm -> 39cm (+2cm)

Tundub, et emme toodab tõesti vahukoort, sest kui me esimesel arsti visiidil käisime (1 nädal 5 päeva), kaalus Prints 4,565kg, mis tähendab, et suurem osa kaalust on viimase paari nädalaga juurde tulnud. Uskumatu! Õnneks perearst ütles, et rinnapiimast ei ole tal võimalik ennast segi süüa või lihtsalt paksuks, seega võib teda edasi sööta nii kuidas noormehel parasjagu isu on.

13446014_10210073209492470_1859385401_o

Printsi 1. kuu sünnipäev

Muidu läks arstlik kontroll ilusti, kuid sutsu tegemine oli ikka valus ning võttis päris kõvasti nutma. Õnneks rahunes ta mul süles kiiresti ja natukese aja pärast oli juba kõik meelest läinud. Järgmiseks korraks on vaja pissiproov topsi püüda ning siis tehakse ka rotaviiruse vaktsiin. Ma pole veel kindel, kas lasta see teha või mitte. Arst muidugi soovitab teha ja väidab, et need kellel on juba teine laps või rohkem, siis need emad nõuavad seda vaktsiini ise. No ma ei tea… Muidugi on hea sellised okse- ja kõhulahtisuse haiguseid vältida, aga kas see aktiivne vaktsineerimine on just kõige parem variant? Ehh.. Ilmselt ma ikkagi lasen selle vaktsiini ära teha, sest ma ju ei taha, et meie väike nunnu Prints kuskil haiglas tilguti all peab lõpetama.

Ilmselt see pissiproovi kogumine saab kõige põnevam olema, aga tüdrukuga oleks vist veelgi raskem õigesse suunda sihtida kui poisiga 😀 . Järgmine visiit on nüüd juuli keskel. Jeerum. Tundub peaaegu nagu homme juba. Ma tean, et see kuu läheb meeletult kiiresti nagu aeg üldse viimasel ajal.

Sain endale ka ämmaka aja pandud, et sünnitusjärgsele “tehnoülevaatsusele” minna, kuid see on ka alles juulis. Nii kaua ei tohi ei sauna, ei vanni minna ja no muidugi… seda sammustki ei tohi ka teha enne kui ämmakas rohelise tule annab.

Nüüdseks on meieni jõudnud ka gaasivalud, ning alates esmaspäevast annan Printsile Espumisani, mis peaks aitama igasugused gaasimullid väiksemateks teha, et tal vähem valusid oleks. Siiani tundub, et nagu aitab, kuigi tuleb ka enda toitumist edasi jälgida, aga sellegi poolest sööb ta mõnikord ainult 5 minutit korraga ja siis muutub rahutuks ning enam tissi ei võta. Go figure! Samas olen ma kindel, et ta ennast meelega nälga ei jäta ja tegelikult sööb ta siis järgmisel korral ikka vähe paremini. Pereõde arvas ka, et ilmselt on ta tugev imeja ning suudab selle lühikese ajaga piisavalt sisse tankida.

Nii me siin müttame ja kasvame ja elame valguskiirusel.

Päikest teile kõigile! 🙂

 

2 thoughts on “Printsi 1. kuu arstivisiit

  1. Beebi pissiproov on küll väga üllatav mulle, sest Itaalias ei küsitud küll kunagi. Ma ei kujuta ette kuidas sellega hakkama saada, päris naljakas 😀 Minu esimesel olid ka gaasivalud, kohvi võisin juua nii palju kui tahtsin aga kohe kui tilga teed jõin olid tal valud :/ Pead lihtsalt vaatama mida sööd/jood siis kui tal hullem on, võid üles ka kirjutada siis on kergem järge pidada 😊 Jõudu ja jaksu teile, poiss kosub usinasti mis pole ka ime rinnapiimaga. Öeldakse et alguses kasvavad kiiremini rinnapiima lapsed 👍 Aa ja selle asja tegemise kohta küll siis keegi midagi ei öelnud, eks ikka ise tead kui valmis oled. Kuu on tavaliselt piisav ikka.

    • Ei tea jah, mis värk siin Eestis nende pissiproovidega on 😀 Mul on enda omade andmisest nii kopp ees, et ei tahaks nendest miskit teada. Õnneks müüakse apteegis mingeid spets “kogumiskotikesi”, kust siis pärast saab topsi ümber kallata. Mul oleks küll imelik pissida kui keegi mulle kotikese ümber riistvara tõmbaks, seega ma usun, et see saab põnev olema 😀 Ma õnneks/kahjuks teed ega kohvi väga ei tarbi, pigem läheb puhas vesi koguaeg. Söögiga on natuke raskem, sest no kui süüa teed, siis on ikka mitu koostisosa ja kes seda teab, millest need gaasid täpselt tulevad. Gaasirohuga on praegu nagu parem olnud ning väga gaasinuttu ei ole – kui siis õhtul on rohkem väänlemist, et puuksud välja saada.
      P.S- ma ausalt öeldes ei julge isegi vaadata, mis seal allpool toimub, rääkimata siis, et mehe sinna lasen 😀

Leave a Reply

