Hangry Harry

Iga kord kui Prints mul süles on, ma muudkui imetlen teda ja mõtlen kui hämmastav, et me sellise väikse inimese valmis tegime. Eriti nunnu on see, kui ta juhtumisi läbi une naeratab 😀 Päevane rütm on meil enamvähem sama ning öösiti ärkab korra… Või noh, oleneb kelle jaoks millal öö algab.

Täna oli üks natuke veider päev. Siiani meil nagu gaasivalusid väga olnud ei ole, seega nuttu ei tule väga tihti ette – pigem on lihtsalt priginaga tegemist, millega Prints oma rahulolematust avaldab. Enne oli ta üksjagu kaua üleval – beebi kohta kaua – kuskil 2 tundi, seega mõtlesin, et enne kui ma teda magama üritan panna, annan talle süüa. Ma ausalt ei tea, kuidas teised emad lapsi süles söödavad. Mul on nii palju piima, et kui ta on maapinnale lähemal, siis gravitatsioon aitab ojadel voolata ning lapsel on päääris raske süüa, sest enamasti tekib tal uppumise tunne. Ühelt poolt pidas kuskil 7 minutit vastu, kuid siis andis alla ja hakkas minuga pahandama. Mõtlesin, et võib olla siis see tiss lihtsalt enam ei sobi ja üritasin vahetada. Teisest tissist võttis kaks tõmmet, siis hakkas köhima ja läkastama, sest ilmselgelt läks tal kogu kupatus kurku ning siis võeti käsile juba kolmanda taseme hädakisa. Ja nii ta kisas… Iga kord kui tissiga läheneda üritasin pani karjuma nagu homset poleks. Proovisin patsutada ja krooksutada, et äkki teeb mõni gaas viga, kuid selle peale jäi vaikseks ja ühtegi krooksu ega puuksu ei tulnud. Üritasin uuesti rinnaga läheneda…jälle karjub. Ja kohe niiviisi, et minu võttis ka nutma kui tema seal nuttis.

6a0133f30ae399970b0192ac042f59970d-800wi

Tundub, et Prints uskus tõsimeelselt, et ma üritan teda uputada ning pärast seda ei söönud ta meie “tavapärases” asendis (pikali voodi peal) ka mitte ühte ampsu, vaid lihtsalt karjus. Ma usun, et siin mängis rolli ka see, et ta oli lihtsalt niivõrd väsinud selleks hetkeks – otseloomulikult ta magama ju ei jäänud ning kohe kui silmad natuke kauem kinni oli, ehmatas ta ennast üles. Lõpuks aitas lepitada lutt ning teki sisse kookoniks keeramine, kuid ka nende abivahenditega läks ikka vääääga pikka aega enne kui ta magama jäi.

Nüüd ma olen natuke mures, kuidas järgmine söömine välja näeb, sest kell on juba niipalju, et peaks väiksekese üles ajama ja süüa andma. Seda enam, et enne me väga tõhusalt tankida ei suutnud.

Kas ma peaksin selle süles toitmisega ootama kuni ta suuremaks kasvab või peaksin ma vastupidiselt seda rohkem harjutama, sest äkki ta pärast ei suvatsegi niiviisi süüa? Muidu pole ju hullu kui kodus või kuskil tuttavate juures sööta, aga ega keset poodi näiteks ei anna väga pikali visata ju.

3 thoughts on “Hangry Harry

  1. Tal tuli nüüd tissihirm 😄 Pole sellist asja varem kuulnud, no on ikka erinevad lapsed. Ei oska kohe mingit nõu anda, minu poistel oli savi – imeta või pea alaspidi peaasi et süüa saab. Hoian teile pöialt ja soovin edu 😊

    • Ma ei tea, mis värk see oli, aga pärast magamist lõpetas vähemalt minu lähenemise peale karjumise ja sõi ka vasakust tissist. Siis hommikul oli jälle paras jant. Kuna ma kõigepealt andsin paremast hea portsu, siis oli tal võimalust valiv olla, sest kõht niiiii tühi enam ei olnud. Ja siis jälle karjus. Täitsa õudne oli… Aga siis võtsin pumba ja pumpasin mingi 50 ml eest ära ja siis hakkas sööma. Kas on võimalik, et piimal oli mingi võõras maitse? Või äkki oli teist liiga palju tulemas, et see ajas närvi? Ma isegi ei tea enam, mis loogiline on, aga pärast välja pumpamist pole vasaku tissi peale enam vihastanud. Magic, ma ütlen.

Leave a Reply

