Palavus tapab!

Jälle on kätte jõudnud see üldeestlaslik aeg ilm üle vinguda – küll enne oli liiga jahe, vihmane ja tuuline, siis nüüd on liiga palav. Endale, kui normaalsele täiskasvanud inimesele oleks olukord veel täiesti talutav, kuid Printsil on koguaeg nii palav, et ma ei oska enam mitte kui midagi ette võtta. Ise söön peaaegu igapäevaselt jäätist, mis ilmselgelt figuurile lõpuks väga hea pole, kuid ma lihtsalt ei suuda muudmoodi olla. Vett kaanin ka nagu lollakas.

too-hot-tyler

Tänane päev on siiani vist kõige hullem olnud, sest ta on pidevalt viril, tahaks miskit suhu pista ning maganud oleme me alates kella 12st öösel kõigest 9 tundi. Arvestades, et kell on kohe 19 õhtul on see tema kohta ikka väga vähe. Ma polnud kindel, et ma peaks talle iga kord süüa andma, kui ta vääksuma hakkab (muidugi nendel kordadel kui tal miskit muud häda pole) või on oht, et ta ennast lihtsalt lõhki sööb, kuid pärast natuke ajast lugemist ja mõnda nõuannet otsustasin siiski, et annan lapsele, mis tal vaja on. Seda enam, et rinnalastele ju vett ega midagi juurde ei anta ning kui lapsel janu, siis seda tuleb ka rinnapiimaga kustutada.

Me täna päeval ei hakanud üldse õue minemagi, sest kui mul juba Maximasse jäätise järgi kõndides sigapalav hakkas, ei tahtnud ma üldse mõelda, kui palavaks seal vankris lebotamine läheb. Vist suve-rase olemisest hullem oleks suve-beebi olla, sest kui talvel saab alati riideid juurde panna, siis praegu oleme me nagunii ainult mähku väel ja vähemaks ju enam ei saa.

Lõpuks otsustasin, et tuleb ventilaator keldrist tuppa ära tuua. Sättisin selle magamistoas ilusti paika, nii et see jahutab toa niiöelda “keskliini” ja Printsile otse peale ei puhu. Hetkel tundub, et töötab, sest laps on maganud nüüd peaaegu tund aega järjest, eelmiste poolte tundide asemel.

Tegelikult on endal öösiti ka palav olnud. Aken on küll öösel ka lahti, kuid meil on paksud pimendavad kardinad, mis praegusel ajal on suhteliselt must have, seega ei saa see tuuleke väga edukalt tuppa tungida ning seetõttu ärkan ma pidevalt märja nahaga üles, sest nii palav on. Uskumatu! Nali naljakas, aga praegu on ainult 20+ kraadi… Mis siis veel siis tehakse, kui väljas on 30+ kraadi nagu meil siin mõni suvi ikka viskab?

Muidugi on viga võib olla ainult minus ja mu raseduseaegne kuumalaine ei ole lihtsalt suutnud mind maha jätta… Normaalsed inimesed on ilmselt õnnelikud, et lõpuks ometi ei pea mantli ja pikkade pükstega ringi käima.

giphy

Muidu on meil enesetunne hea. Esialgu ei tundu väga palju gaase olevat – pole veel kohanud lohutamatut nuttu, mida tissitamine “ravida” ei saaks ning ise kõnnin juba ka paremini. Näiteks eile täheldasin, et mu alaselg ei hakanud valutama ning keegi ei üritanud mind noaga selga lüüa, mis oli juba päris suur edasiminek. Samas olen ma ka igapäevaselt jalutamas käinud, mis ehk on minu imelise paranemise põhjuseks. Prints jääb üldiselt kohe vankri liikuma hakates magama, kuid kohati on see uni pinnapealne – ilmselt jälle palavuse tõttu, sest ma viimasel ajal ei suuda üldse otsustada, kuidas teda vankri jaoks riietada, kas talle tekk peale panna või kasutada ainult seda kookoni katet… Nii palju valikuid, mida kellegi teise eest ja jaoks teha, kes rääkida ja vastata ei oska. Viimane kord oli põhjakatteks pandud tekike veidi niiske… Raske on see lapsevanema elu ma ütlen 😀

Vahemärkusena mainin ära, et laupäevase seisuga, 28.mai, sai meie köök viimse tükini valmis. Kujutate ette, jah?! Kirjutasin sellele lõpetamisaktile alla ning nüüd ootan uuesti, et see meie müügiesindaja ja lepinguhaldur Kersti minuga uuesti ühendust võtaks. Kui kõik saab nüüd ühele poole, siis teen pikema postituse ka katmaks seda perioodi, mis jäi eelmise postituse ja asja lõpetamise vahele – seal on päris tükk tühja maad nagu te ise ka näete. Ma enam ei mäletagi täpselt, millal ma selle eelmise osa postitasin, kui nüüd päris aus olla.

Seniks aga soovin teile kõigile palavat päikest! 😀

One thought on “Palavus tapab!

  1. Mul sündisid mõlemad pojad keset Itaalia kuumalainet 😀 Terve päev ventilaatorid vuhisemas ja aknakatted ees et jumala eest päike sisse ei paistaks 😀 Eriti tore on imetada ja üksteise külge kleepuda 😛

Leave a Reply

