Mõnus nädalavahetus

Tundub, et mõningane vaikus mu blogis on tekitanud ärevuslaineid ja lootust, et ehk ma olen juba lõpuks sünnitama jõudnud. Ei ole. Uskuge mind, kui teie ei jõua ära oodata, siis ei jõua mina enam ammugi, sest ma võin vanduda, et kõht jätkuvalt kasvab (või ta lihtsalt vajub koguaeg allapoole), jalad paistetavad üles, koguaeg on palav ja kükitamisest või asjade maast üles korjamisest võib üsna pea ilmselt und näha.

20160509_094327.jpg

Fiona isiklikult

See on õudne! Õnneks ei ole mul kuidagi valus kõndida ega midagi ning kuna on soojad ilmad, siis võin ma vabalt baleriinadega ringi käia, mis kergelt jalga lähevad ja mida ei ole vaja tuhat aastat jalga toppida nagu tosse. Pükse jalga panna on vaevaline, kuid tehtav, kuid ära võtta.. not so much. Kõht pressib reitele ja jalad ei paindu absoluutselt, seega jääb mulle arusaamatuks kuidas mõned lõpurasedad saavad püsti seistes pükse jalga panna. Täna näiteks üks kurtis, et kuna tal nüüd tuli tutiluu valu, siis ta ei saa ühe jala peal seistes pükse enam jalga. What?! Ma pole seda saanud umbes.. Ma enam ei mäletagi. VÄGA pikka aega ning tundub, et ma riietan ennast juba TERVE ELU istudes. Võib olla see on peenikeste rasedate rõõm, kellel ühe jala peal seismisega probleeme ei ole.

Laupäeva õhtul sai mul kodus ootamisest siiber, seega otsustasin, et on aeg ametliku grillihooaeg avada.

img_20160507_213336.jpg

Meil on Assakul tavaks lahtise tule peal grillida ning ausõna…kannatamatule rasedale on see kõige parem viis, sest liha saab kiiresti valmis ning keerama peab ka päris tihedalt, et liha ära ei kõrbeks. Kes pole varem seda varianti proovinud, siis ma küll soovitan. Maitseb ka hästi. Lihatükkidest endist soovitaks kana kintsuliha, sest see jääb mõnusalt mahlane ja pehme. Mina olin küll kui seitsmendas taevas.

Lootsin ma, mis ma lootsin, kuid emadepäeva kingitust mulle see aasta ei tulnud. Ma ei tea, kas Prints üldse plaanib mu üsast lahkuda, sest nähtavasti on tal seal päris mugav ja mõnus ning ma ei pane talle pahaks, et ta eelistab kellegi pool ringi kandmist 😀 Kui Ste viitsiks mind millegagi ringi kanda või kärutada oleks ma ka päris rahul, sest ise kõndimine on päris raske.

Igatahes.. Me otsustasime, et me võtame rahulikult ning ei oota pinevalt. Järgmine arstiaeg on kolmapäeval ning eks siis ole näha mis saab. Kui tuleb varem, siis tuleb. Ostsin muidu pissiproovi topsiku ära ja ootan Murphy’t, aga meie kavalpea ei lase ennast sellest vist kõigutada.

Hoidke pöidlaid, et selle nädalaga saaks asja ikka ühele poole 😀

9 thoughts on “Mõnus nädalavahetus

  1. Pöidlad pihku! 🙂 Sa ajad oma jalgadega mulle ka hirmu peale, et mi mind ees ootab lõpukuudel! Eelmiste rasedustega polnud probleemi, aga kuna ma seekord nii hädine olen, siis hädaldan ja kardan kõike hullemat ette juba 😀 Ilmad läksid ka külmemaks siin ning on vaja jälle kinniseid jalanõusid ja pikki pükse, ma viskaks parema meelega ikka kleidi ja plätud selga/jalga!

    • See jalgade värk on kestnud viimased kaks nädalat kuskil. Noh, otseselt ei sega kui välja arvata need korrad, kus ma jalanõusid pidin jalga toppima 😀 Ja ega ta ilus ka ei ole…Selleks nädalaks lubas äikesetorme ja asju nii et ega ma vist kaua baleriinadega käia ei saa. AGA! Eks ma siis lihtsalt istun kodus 😀

  2. Ma olen küll 32+4 rase, aga veel ilusti seisan ühe jala peal 😀 nagu flamingo. Dushi all ikka vaja jalatallad pimsskiviga üle käia, seega muud võimalust ei ole, kükitamine mu arust jubedam.

    Aga jalad on sul tõesti päris ´´jubedad´´ (sorry), mul TA 30.juuni, hirmuga ka mõtlen, kui väga soojad ilmad tulevad, siis millised sardelad minu jalad on :/

    Aga, eks sul varsti, varsti, nii tore!!

    • Mul on tänase päevaga 40+5 ning kõht on nii suur, et jalad harkis kükitamine on ainuke variant põrandani jõuda 😀 Suverase ei tahaks ma küll olla, sest ma kujutan ette kui suuremaks need jalad veel paisuda võivad.
      Ehh, ei jõua Printsi ära oodata. Aga nagu mu perearst eile ütles – sõnnid pididki pikaldased olema 😀

Leave a Reply

