Mis on sinu keskmine vanus?

Nägin, kuidas Mallukas jagas oma Facebooki lehel ühte nimede statistika lehte (LINK!) ning otseloomulikult pidin ma järgi proovima, mitmes minu nimi populaarsuselt on.

NimeStatistika Sirle

Ma pole vist terve oma elu jooksul ühtegi endavanust Sirlet kohanud ning nüüd tuleb välja, et see nimi on pigem populaarsem hoopistükis Lõuna-Eestis ning kõige rohkem on neid 35-39 aastaste hulgas. Haha! Ma alles eile ütlesin emale, et nad on mulle mingi vanurite nime pannud 😀

Kellel veel huvi, siis minge uurige endi kohta ka.

Leave a Reply

