Arvustus: Sefiirijäätis vahukommidega

Tulenevalt minu suurepärasest igavese raseduse konditsioonist on mul a) koguaeg palav b) koguaeg ebamugav c) raske üldse midagi teha, näiteks ka kokata. Ükspäev jagati meie beebigrupis uut jäätise pilti ning ma pidin peaaegu ogaraks minema. Keegi geenius mõtles välja sefiirijäätise!

Mul ausalt öeldes ei olnud erilist ettekujutust, kuidas üks sefiirijäätis maitsema peab, kuid ma teadsin koheselt, et ma PEAN seda proovima. Millegi pärast, kui ma seda jäätist poest otsima hakkasin välistasin esimese hoobiga Prisma, sest ma olin kindel, et seal on valdavalt ainult Soome jäätised ja Premia jäätist seal kindlasti nii suures valikus ei ole. Kahjuks ei olnud seda ka ei Rimi ega Selveri poodides, kust ma juhtumisi läbi põikasin ning meel läks juba päris mõruks.

Suur oli mu üllatus kui ma paar päeva tagasi huvi pärast Kristiine Prisma jäätise letist mööda jalutasin ning oma üllatuseks selle sealt leidsin.

20160501_124836.jpg

Tegemist on Premia aastapäeva puhul toodetud jäätisega, mis on loodud just selleks eriliseks puhuks. Seda ma muidugi ei tea, kas seda nüüd jäädaksegi tegema või on seda maitset ainult piiratud kogus.

Üldiselt mulle need “eriti rammusa” sarja jäätised meeldivad. Neil on mõnus koorene maitse ja suus kuidagi tummisemad. Näiteks võrreldes Premia tavalist maasikajäätist selle Eriti Rammusa maasikajäätisega on viimane kindlasti parem. Esimene on veidi selline vesine ja väga tehisliku maitsega, kuid Eriti Rammusa oma on just paras. Ootused sefiirijäätisele olid suured…

20160501_124927.jpg

…kuid maitselt jäi ta minu jaoks lahjaks. Võib ka olla, et ma ei mäleta enam, kuidas sefiir maitseb. Minu meelest meenutas ta maitselt lihtsalt veidi magusamat vanillijäätist ning kahjuks ei tekitanud see minus absoluutselt mitte mingit “vau” effekti. Vahukommid jäätise sees olid põnevad, kuid nende pehme tekstuur oli pehme ning kõike koos süües ei olnud tulemus väga meeldiv.

Üldmulje sellest konkreetsest jäätisest oli viisakas, kuid ise ma ilmselt seda jäätist uuesti ei ostaks. Ma olen arvamusel, et kui millelegi on antud kindel nimetus, näiteks kas karamellimaitseline või nätsumaitseline või sefiirimaitseline, siis võiks seal ju seda maitset ka 100% ulatuses olla. Või vähemalt 80% ulatuseski. See konkreetne jäätis oleks võinud olla nimetatud samahästi mustikajäätiseks, sest seal oli mustika maitset umbes sama palju kui sefiiri.

Ilmselt tuleb sefiiri nautimiseks ikka kas sefiiritortide või poes müüdavate sefiiripakikeste juurde jääda. Ma ei välista, et kellelegi võib see jäätis meeletult meeldida, kuid kahjuks minu jaoks see kõiki linnukesi kirja ei saanud.

P.S – Eriti Rammusa Sefiirijäätisest on ka topsiversioon, millel pole küll vahukomme, kuid on seest moosiga. Pärast mõlema proovimist soovitaks pigem topsi kui seda suurt varianti.

3 thoughts on “Arvustus: Sefiirijäätis vahukommidega

  1. Einoh aitähh õrritamast! Mul tuli ka nüüd jäätiseisu peale, aga tuleb veel paar päeva palgapäeva oodata enne kui jälle maiustada saab 😛

  2. Pingback: Maagiline Google ehk otsingusõnad, millega siia blogisse on jõutud | Sirle maailm

Leave a Reply

