38+1 kuni 39+0

Jah, ma jätkuvalt paterdan. Ei, ma veel ei ole sünnitama läinud. Ei, ma ei tea, millal minu kord kätte jõuab, kuna Prints selle koha pealt väga sõna ei ole võtnud.

59737744

Enesetunne ja sümptomid: Olukord on üldiselt minu meelest sama. Vahepeal öösiti vetsust tulles on tunda veidi nagu seda päevadeaegset krambitamist, kuid muidu pole viga. Mulle endale tundus, et ta vist vajus kuskile madalamale või siis on ta hakanud aktiivsemalt mu põit kallistama. Igatahes… Nüüd on päris raske vetsu jõuda ilma ennast mingil määral täis laskmata kui pissihäda peale tuleb. Ehk siis, kui on vaja minna, siis on vaja KOHE minna, muidu lõpeb halvasti. Samas tunduvad need käigud nii mõtetud, sest tuleb lõpuks ikka ainult mingi sortsuke. Ma siin juba õudusega mõtlen, kuidas ma järmine nädal seda pagana pissiproovi ITKsse viin, kui mul ainult sortsude kaupa tuleb ning kindlasti käin pissil tihedamini kui iga 3 tunni tagant. Tegelikult see vist oleneb ka päevast…või ööst. Täna öösel näiteks käisin kokku ainult 2 korda – ei teagi, mis ime see oli.

Pikemat aega kõndimine on nüüd veelgi raskendatum, sest mõne aja pärast hakkab iga samm alaselga päris toredaid närvivalusid saatma. Nagunii ma praktiliselt paterdan, mitte enam ei kõnni nagu normaalne inimene, kuid see teeb asjad mõne võrra hullemaks.

Vähemalt ei ole mul paha olla või muud moodi valus 😀

Kaalutõus: Kaal püsis sama, mis eelmine nädal. Ajee!

Liigutused: Liigutusi on ikka veel igal pool tunda nii et ma ei tea, kas ta ikka on nii alla vajunud kui ma arvan. Teine variant on muidugi see, et ta ajab lihtsalt oma jalgu mulle ribidesse ja igale poole mujale ning venitab kuis jaksab. Ah, kes see nendest beebidest aru saab.

Maim: Viimaks ometi arvab äpp, et beebi võiks olla mini-arbuusi mõõtu ning seega olla kuskil 50.8 sentimeetrit pikk ja kaaluda umbes 3.3 kilogrammi.

Praeguseks peaks ta väikestest karvakestest puhas olema, millega seoses neelab ta selle kõik alla, mis temast vahepeal irdunud on. Näiteks nagu need samad karvakesed, surnud naharakud ja seedetraktirakud, millest saab beebi esimese kaka koostis (nämm!).

Printsil peaks olemaplatsentast tulev pidev antikehade tagavara, mis aitab tal esimestel kuudel igasuguste haigustega võidelda. Esimene piim ehk ternespiim on samuti antikehasid täis ning imetamine üleüldse aitab beebi immuunsüsteemi vajalike ainetega toetada.

Prints kogub jätkuvalt kaalu, kuid nüüd juba natuke aeglasemalt. Tema liigutused muutuvad aeglasemaks, sest tal pole enam piisvalt ruumi, et meeletult põtkida.

Fun fact: Minu keha poolt toodetud rasedushormoonid võivad lapse genitaalid teha suuremaks kui tegelikult. Nende mõõtmed lähevad normaalseks tagasi pärast sünnitust kui laps pole enam otseselt minu vereringesse ühendatud. Need samad hormoonid võivad alguses isegi põhjustada beebi nibude piima väljutamist (super weird!). Kõik see on normaalne ning üldiselt läheb see ära mõni päev pärast sündi.

Ma hakkan järjest rohkem arvama, et Prints ootab viisakalt oma päris tähtajani, aga kindel ei saa kunagi ju päriselt olla. Tavaliselt lööb siin sisse Murphy ning ma kipun arvama, et kindlasti tuleb beebi lõpuks siis kui tollele päevale kõige rohkem asju on planeeritud 😀 Elame-näeme.

Leave a Reply

