Ettevalmistused

Lõpuks ometi olen ma rahul sellega, kuidas korter nüüd välja näeb. Eks muidugi on veel nipet näpet teha, näiteks nagu põrandaliistud ära värvida ja laes olevad mahla laigud üle värvida (ärge isegi küsige), kuid üldpilt on päris ilus ja hele. Täna tahaks kardinapuud ja uue kirjutuslaua tooli osta, mis hakkaks tulevikus ka minu imetamise tooli kohta täitma, sest diivani peal on veidi nadi.

Uskuge või mitte, aga meie köök pole IKKA veel 100% valmis, kuid loodetavasti selle nädalaga saab korda. Põhimõtteliselt on köök olemas, puudu on vaid 2 riiulit kappidest ja õhupuhasti, mis kogemata kõigepealt vales suuruses telliti. Selle jura kohta teen ma eraldi postituse siis kui kõik saab paika, sest selle kohta on ikka ühtteist sajatada.

Kuna ma palju järjest ära teha ei jõua, siis olen ma siin nokitsenud üks päev ühe asja teine päev teise asja kallal. Näiteks pakkisin ma lõpuks ära haiglakoti, kuid mida rohkem ma mõtlen, seda rohkem ma hakkan arvama, et võib olla peaks ma veel mingeid asju võtma. Esialgu on kotis järgnev:

  • MoliMedi hügieenisidemed – Viimane kord ütles ämmakas, et tegelikult saab esmased haiglast ning siis võib kasutada neid samu, mida näiteks ööseks päevade ajal kasutatakse. Nojah, mul juba need olemas, ehk siis tuleb need ära kasutada. Pealegi ei tea ju kunagi, mis seisus see all ots täpselt on ning kui “kanget” kraami tegelikult vaja läheb. Pigem karta kui kahetseda.
  • Rinnapadjad – Igaks juhuks pakkisin kaasa, äkki kukuvad “kraanid” haiglas lahti.
  • 2 komplekti riideid – Kaasas on 2 paari liibukalaadseid pükse ja 2 imetamise pluusi. Ämmakas ütles muidugi, et võib juhtuda, et ma tahan hoopis midagi lohvakat kanda, sest rinnad võivad imetamisest tundlikuks muutuda. Rebel nagu ma olen, siis võtan hoopis liibuvad asjad, mis vähemalt venivad ja tunduvad hetkel mugavad. Kui väga hulluks läheb saan alati lasta Stel kodust midagi asemele tuua.
  • 5 paari aluspükse – Paljud naised ostavad apteegist spetsiaalsed võrkpüksid, kuid mina eelistan mugavust. Pakkisin kaasa mingid sellised, mis venivad mõnusalt ja ei pigista ning millest ei ole ka kahju kui miskit juhtuma peaks.
  • Imetusrinnahoidjad – 2 tükki.
  • Plätud – Vahetusjalatsid, mis ilmselgelt haiglas olles paha ei tee.
  • Rätikud – Panin vist nii suure rätiku kui ka väikse (ei mäleta enam täpselt, kas mõlemad, kuid suur on kindlasti). Ma olen kindel, et haiglas on ka mingisugused, kuid igaks juhuks võtsin enda oma kaasa.
  • Pähklisegu – Mis hetkel on praktiliselt tühjaks söödud ning vajab asendamist (ups 😀 )
  • Beebi kojutoomiskomplekt – Nunnu Siilikese komplekt, mille mu ema juba ääretult ammu valmis ostis ja kollane õuekombe, mis peaks meie “kevadistele” ilmadele paras olema. Igaks juhuks pakkisin kotti ka ühe beebiteki.

Veel panemata:

  • Hügieenitarbed – Deodorant, dušigeel, šampoon+palsam, föön (äkki läheb tarvis), mõned meigiasjad, juuksehari, huulepalsam, hambahari ja -pasta.
  • Dokumendid – Viimase hetke asjad.
  • Vesi – Seisab hetkel külmkapis (pange tähele, raudselt unustan sootuks).
  • Arvuti, telefon ja laadijad.

Asjad, mille kohta ma pole veel otsustanud:

  • Riided beebile – Küsisin viimane kord ämmakalt ka, mille jaoks päriselt vajadus on, sest kes see ikka sinna haiglasse päris “kolida” tahab. ITKs saab kõik lapsele vajalikud asjad haigla poolt ning mu ema ütles ka, et alguses on niiviisi ehk mugavamgi, sest siis ei pea pesemise peale ise mõtlema. Tundub mugav tõesti 😀 Samuti ei kavatse ma mähkmeid ega mingeid niiskeid lappe kaasa võtta, kuid kui vajadus peaks tekkima, siis olen ma kindel, et keegi saab tuua.
  • Hommikumantel – Minu hommikumantel on igati suur ja karvane, kuid ma kardan, et mul hakkab seal haiglas palav. Kui kaks riiete komplekti on olemas, siis ma ei usu, et midagi väga hullu on. Pluss haiglast saab vajadusel koha pealt ka.
  • Bepanthen – Osad naised siin pakivad nibukreeme juba haiglasse kaasa, kuid kuna ma ei tea, mida oodata, siis ei suuda otsustada, kas peaks.

Kui keegi oskab midagi veel soovitada, mis siin nimekirjas pole, kuid on varasemalt vajalikuks osutunud, siis kuulan hoolega.

Eile hullasin suures osas beebi voodiga (LINK!) ja panin ilusti voodipesu peale. Nüüd on kohe selline hubasem tunne ja nagu “päris”.

20160424_160849.jpg

Samuti on meil olemas turvahäll ja vanker ja mähkimisalus ja vann ja… ma arvan, et kõik hädavajalikud asjad.

full

Chicco Autofix

Chicco (LINK!) kasuks otsustasime tegelikult ainult sellepärast, et kunagi ammu-ammu (tundub meeletult ammu, aga tegelikult võis see olla kuskil jaanuaris?) ostsime me megahea diiliga Chicco Arctic käru, mille raamile saab selle sama turvahälli ilma lisaadapteriteta kinnitada. Tundus mugav, iseasi palju me seda kasutame. Aga jah.. Pluss on tegemist hea firmaga ning nägi ilus välja ka.

20151123_164643.jpg20151123_164649.jpg

Kaasas on tal ka vihmakile (minu meelest oli ka putukavõrk), beebitarvete kott, väiksemad keerlevad rattad, kookon ja miskisugune kate. Kahjuks ei ole tal seda päris vankrikorvi, kuid ma arvan, et selle kookoniga saab ka alguses hakkama. Imikuaeg läheb nagunii kiiresti mööda, enamus sellest on suvi ning ei ole teada, kas ja kuidas ta talvel selles magama hakkab. Selle vankrikorvi saab alati lisaks osta ning probleemi olla ei tohiks.

Magamine on muutunud väga pealiskaudseks ning kohati tunnen kerget päevade valu, mis ei ole megavalus, kuid häiriv. Lisaks sellele avastas Luna, kuidas magamistoa ust ka elutoast lahti teha, mis tähendab seda, et nad üritasid kella viiest alates 3 korda meie magamistuppa tungida. Kahjuks ei tule nad lihtsalt meie juurde magama, vaid kui nad koos sinna lasta, siis hakkavad nad uudistama ja pahatihti ka kaklema. Ste muidugi ei kuulnud midagi 😀 Lõpuks mul viskas üle, seetõttu tegin natuke MacGyver’it ning voltisin papilipakast kiilu. Toppisin selle ukse ja uksepiida vahele ning nüüd kui Luna lingi peale hüppas (meil käib uks magamistoa poole lahti), jäi uks ikkagi kinni. Oi, kui tüütu see oli kui ta lingiga loksutas, aga lõpuks vähemalt andis alla. Teine variant on keerata link ülespidi käivaks, mis peaks ka mõjuma. Ma tegelikult loodan seda, et kui ta mitu korda üritab ja see enam ei õnnestu, siis äkki ta lõpuks jätab järele ja me ei pea üldse linki ringi keerama 😀 Kassid, ma ütlen…

Ma loodan, et vähemalt selle köögivärgiga saab see nädal ühele poole, sest ma räägin, pärast seda kui Prints kohale jõuab, ei taha ma siia küll kedagi laamendama. Fingers crossed!

2 thoughts on “Ettevalmistused

  1. Kassid on vahest igavesed tüütused küll, minu pisem teeb ka igast tralli viimastel päevadel just öösiti ja muudkui hüppan voodist üles iga paari minuti tagant, et temaga kurjustada. Mees loomulikult norskab rahumeeli kõrval…. Kuna meil on hetkel väike korter ei saa ma teda ka kusagile teise tuppa panna, sest seal on vanem isane kass (pisike on emane ja varsti esimene jooksuaeg algamas ja ei taha riskida enne kui opile jõuab).

    Kui ma esimest poega ootasin, siis elasime ämma-äiaga ning samal ajal remontisime oma esimest korterit. Samamoodi oli hilinemisi ja ootamatut palju, mis mu raseda närvidele head ei teinud. Kolisime sinna sisse täpselt kaks päeva enne lapse sündi 😀

    Turvahäll, mis käru külge käib on väga mugav. Eriti kui auto on väike, võtad ainult raami kaasa 🙂 Meie kasutasime palju turvahälli vankrina 🙂

    • Jep, meil ongi see probleem, et auto väike 😀 Ma küll hoidsin sõrmi ristis, et raam pagasnikusse ära mahuks, aga no ei võtnud vedu. Ilmselt tuleb see raam kuidagi tahaistmele panna ja Prints tulevikus turvatooliga esiistmele. Ma pean veel vaatama, et ma kaasreisija turvapadja maha saan keeratud.

      Meil mõlemad kassid emased ja ära opereeritud, nii et vähemalt ei ole seda kevadist “lõbu”. Küll aga on neil väga ebasündsad ajad, millal üksteisele peksa anda.

Leave a Reply

