36+1 kuni 37+0

Asi kisub tõsiseks ning kuidagi uskumatult on alles jäänud vaid 3 nädalat. 3! Me just Stega ükspäev mõtlesime, et alguses kuni selle kuklavoldi uuringuni aeg venis – see lõputu ootamine, kas kõik on ikka korras, kuid pärast seda hakkas kõik kiiremini minema kuni nüüd lõpuks kaob aeg täitsa Bermuda kolmnurka.

Pakkisin osaliselt oma haiglakoti ka ära, millest ma ilmselt kirjutan veel eraldi. Samuti ostsime ära turvatooli ning voodiga tegeleme tuleval nädalal. Ei tea, kas ma olen ainuke, kellel veel titevoodi ostetud pole? Sellega seoses oleks tarvis veel madratsit ja voodipesu, aga kõike jõuab. Ma loodan…

Enesetunne ja sümptomid: Sel nädalal oli tunda väikseid muutusi. Mu ema ütles, et mu kõht on tema meelest allapoole vajunud, mida toetab ka uut sorti pinge või surve vaagnale. Tegemist ei ole enam nagu päris selle sümfüüsivaluga, mis mind terve see aeg vaevanud on, kuid ometigi kaasnevad jalgade liigutamisega väiksed valud nagu keegi pussitaks noaga sinna sammusesse. Valudest rääkides on mind jällegi tabanud meeletu närvivalu alaseljas, mis kipub tekkima pikema aktiivsusperioodi järel. Täna leevendas seda näiteks soe vann 🙂

Kui mul seni on tursetega päris hästi olnud, siis viimastel päevadel olen täheldanud, et jalad on paistes. Samas käed on normis ja sõrmused lähevad nii nagu ikka. Jalad on veidi nagu karumõmmi käpad 😀 Okei.. Mitte päris nii hull, aga veidi paistes tunduvad olevat. Järgmine nädal on mul ämmaka vastuvõtt ka – eks ma siis kuulen, kas see paistetus on väga hull või mitte.

Enesetunne on muidu hea, arvestades et Prints teeb igapäevaselt oma jõu ja ilu numbreid ning nüüd kui ta madalamal on, siis ilmselgelt kallistab ta mu põit – jooksen koguaeg vetsu vahet, kuid tuleb ainult väike tilk. Äärmiselt tüütu, sest püsti saamine võtab kõvasti rohkem vaeva ja meeletugevust kui see väike tilk väärt on.

a88451d86403d2181f8d9d33e524aa0f

Magamisega on jätkuvalt nii nagu eelminegi nädal, ehk siis uni ei ole väga sügav ning külje keeramine mõjub kõigile voodielanikele ärgastavalt.

Kaalutõus: Hetkel on kaal seisma jäänud. Ilmselt ka seetõttu, et ma enamjaolt saan jälle süüa teha ja elu on nagu lill.

Liigutused: Prints on jätkuvalt aktiivne. Eriti meeldib talle oma varbaid mu paremast küljest välja surada või siis niisama keerutada ja mu põit represseerida.

Tahaks teda juba päris elus näha 😀 Enam ei ole kaua jäänud ja tegelikult ju on alates sellest nädalast talle roheline tuli. Meie maikuu beebigrupis on 2 beebit juba ilmavalgust näinud, mis tekitab veidi hirmu ja ärevust. Samas… üks päev peab see ju juhtuma.

Maim: Mida teie selle nädala köögi- või puuviljaks oleks pakkunud? Ma isegi ei tea, mida ma ise oleks öelnud. Kõrvist? Arbuus? Oh ei, neiud ja noormehed… Sel nädalal võrreldakse Printsi porruga. Jah. Porruga. Mõõtmetelt peaks ta siis olema 48.6 sentimeetrit pikk, kaaludes umbes 2.9 kilogrammi, aga nagu me teame, siis on meie Prints vähe kogukam. Mulle hakkab järjest enam tunduma, et siin see viljade võrdlus käib ainult pikkussüsteemis, mitte kaalu kohta. Olgem ausad, kes teist on näinud 2.9 kilost porrut?

leek-517482

Tundub, et ma eksisin.

Maimu loetakse nüüd õigeaegseks lapseks ning ta võib iga kell oma soojast pesast välja vupsata. Sellest hoolimata ei kavatsegi ta kasvamist lõpetada ning peaks iga päev juurde võtma umbes 14.2 grammi.

 

Leave a Reply

