Apteegikraam Printsile ja mulle

Kogu selle koduse köögijama tõttu olen ma vajalikkude asjade tegemist edasi lükanud vabandusega, et kuhu ma need asjad siin ikka panen, kui kõik kohad on kräppi täis. Lõpuks siis lappasin natuke internetis ja meie beebigrupis, et ideesid saada, mida täpsemalt mul apteegist ja poest tarvis läheb nii koduseks tarbimiseks, kui ka haiglakotti panekuks.

20160414_113436.jpg

Printsile:

  • Saialilletinktuur (Paira)- kasutatakse nabaväädi puhastamiseks, kuid selle asemel võib kasutada ka briljantrohelist (no thank you).
  • Füsioloogiline lahus ehk naatriumkloriid ehk 0.9% soola lahus (B|Braun) – kasutatakse silmade-nina-suu puhastamiseks.
  • Marlilapikesed (Hartmann 100 tükki pakis) – kasutatakse silmade-nina-suu puhastamisel.
  • Vatitikud beebidele (Tippys) – ma ausalt ei tea, mille poolest need paremad on, kuid ilmselt see vatitiku suur pea ei lase valesti kuhugi tungida.
  • Bepanthen (Bayer) – kasutatakse igasuguste nahakahjustuste tarbeks nii beebide mähkmelööbe korral, kuid sobib suurepäraselt kasutamiseks ka lõhenenud nibudel. Tegelikult võib ju nii selle mähkmekreemi kui ka nibukreemi eraldi osta, aga ma otsustasin, et proovin kõigepealt sellega ning kui see mingil põhjusel ei sobi, siis vaatan edasi. Poest vaatasin just selle variandi, mis oli puhas Bepanthen. Pakkumisel oli ka mingi Bepanthen Plus, kuid seda ma võtta ei julgenud juhuks kui ma peakski seda nibudel kasutama – pole vaja, et Prints mingit jama alla neelab.
  • Ninaaspiraator (Rhinomer) – kasutatakse nohu korral, et beebi ninast tatti välja saada. Kuna nad vaesekesed alguses nuusata ei oska, siis tuleb neid aidata. Lugesin internetist erinevate ninapumpade ja asjade kohta ning seda on päris palju kiidetud. Idee kellegi ninast tati välja imemisest on päris rõve, kuid seal on filtrid vahel niiet kollide neelamiseni jõuda ei tohiks. Pealegi…pigem see, kui et lapsel halb olla on. Ilmselt pole see teab mis SOS ost, kuid hea teada, et see kodus olemas on.
  • Niisked salvrätikud (Huggies Natural Care with Aloe Vera) – neid on nii palju erinevaid, kuid lõpuks võtsin lihtsalt hinna järgi ning natuke ka nime tuntuse järgi.
  • Ühekordsed veekindlad mähkimisaluslinad (Libero) – selleks, et igasuguseid huvitavaid vedelikke kuhugi ebavajalikesse kohtadesse ei voolaks.
  • Mähkmed suurused 2 (Pampers) – jällegi on siin nii palju valiku variante. Lisaks sellele mõtlesin ma poes pikalt, mis suuruses mähkmeid osta ning lähtusin siis kaalust. Number 2 mähmed peaks minema beebidele kes on 3-6 kilogrammi rasked ning arvestades, et Prints peaks juba üle 3 kilo olema, siis need peaksid ju ka sobima. Mõni teadjam ehk oskab nõustada või soovitada, kas need Newborn mähkmed on ikka niiväga vajalikud või mitte.

Hetkel on soovituslikest asjadest puudu veel järgmised:

  • Kraadiklaas – lihtsalt selleks, et ma ei suuda otsustada millise täpselt ostma peaks.
  • Paratsetamooli küünlad imikutele – tundub, et nendega on hetkel mingisugused tarneraskused (oi, kuidas mulle see meeldib – isegi apteegid ei jää sellistest probleemidest puutumata) ning neid igas apteegis hetkel ei olegi. Pluss ilmselt ei aita ka see beebibuum kaasa. Mõnes kohas on veel järgi – näiteks ITK juures, kuhu ma järgmine nädal nagunii minema pean.

Enda tarbeks olen hetkel varunud järgmised asjad:

  • Bepanthen – see sama, mis üleval juba kirjas on, kuid minu puhul siis nibude tarbeks.
  • Rinnapadjad (Libero 40 tükki pakis) – ka nende puhul on valik meeletu. Kuna need on nii kui nii ühekordsed, siis ma hetkel ei hakanud seal väga valima. Proovin ära ja kogu lugu. Kui ei aita või ei toimi päris hästi, siis võin midagi muud vaadata, peaasi et esmane vajadus on kaetud.
  • Hügieenisidemed (Hartmann MoliMed midi) – targad naised meie beebigrupis soovitasid just neid, sest need pidavat hingama ja üleüldse mugavad olema. Ma ise loodan, et ma valisin piisava “teostusvõimega” sidemed, sest tegelikult on maxi variant ka veel täiesti saadaval. Vähemalt on selles 28 sidet, nii et… Fire away!

Puudu on veel sünnitusjärgne bandaaž, mida ma kindlastiiiii tahan, et oma lodevad kõhunahad kokku tõmmata. Samuti on mul haiglakoti jaoks veel nipet-näpet tarvis, näiteks nagu näksid ja vesi ja… Ehk kui ma selleni jõuan, siis nimetan üles ka, mis mul täpselt plaanis kaasa on võtta. Soovitused on alati teretulnud!

 

2 thoughts on “Apteegikraam Printsile ja mulle

  1. Itaalias ei kasutata nabaväädi peal midagi, mõlematel poistel on ilusad nabad ja polnud probleeme 🙂 Puhastada kästi steriilsete sidemelapikestega, sooja veega niiskeks vaid. Huvitav mis nad siin Bulgaarias teevad, eks ma saan augusti lõpus teada. Nende toodete lugemisega tuli palju mälestusi meelde ja hea on, sest ausalt ma ei mäleta enam palju asju, mis beebidega seotud on 😀

    • See on küll huvitav, kuidas maailma eri paigus asju tehakse 😀 Huvitav jah, kuidas Bulgaarias on. Ehk see beebindus on nagu rattaga sõitmine – põhitõed ehk meelest ära ei lähe 😀

Leave a Reply

