Sünnipäev on tore päev

Lisaks tavaliselt rasedusest tingitud ägisemisele võib vist lisada ka vanadusest ägisemise, sest alates 28. märtsist olen ma lähemal 30ndale eluaastale kui 20ndale, mis on minu meelest jätkuvalt väga dramaatiline. Ma ei tea, kuidas teised inimesed endile tunduvad, kuid ma ei arva küll, et ma nüüd üleöö või isegi viimase mõne aasta jooksul väga täiskasvanuks saanud oleks. Pigem on mul ikka selline tunne nagu siis kui ma 18 olin 😀 Mõned siin räägivad oma blogides personaalsest arengust ja kuidas nende mõttemaailm on muutunud, aga ma seda küll enda suhtes mõista ei oska. Võib olla kõrvalseisvad inimesed näevad seda rohkem ja paremini, kuid ise ma aru ei saa.

qcpipj8

Algselt planeerisin oma sünnipäeva kodus pidada, kuid kuna köögimööbel pole IKKA VEEL paigas, siis liigutasin terve peo Assakule ja pidasin hoopis seal. Köögimööbel muide seisab meil toredasti keset tuba, sest töömehed selle paigaldamiseni reedel ei jõudnud. Jah, reedel. Ma olen seda varemgi täheldanud, et pikka aega on absoluutselt kõigega vaikus ja siis kui on üks üritus, tulevad kohe kõik teised üritused ka samale päevale või samale nädalale. Ehk siis pidid köögi paigaldajad tulema samal päeval kui mina sünnipäeva pidada tahtsin. Ajee! Tõele au andes nad ju tulidki. Tõid kapid ja osa tehnikat ära, kuid lihtsalt paigaldada ei jõudnud. Mis see kuu aega ilma päris köögi ja söögita ära ei ole – selle kõrval need mõned päevad veel oodata ei ole ju midagi.

Tänu meie köögi situatsioonile ei teinud ma seekord mitte ühtegi sööki ise. Salatid ja suupistesekserid tellisin Selveri köögist, soolase ja magusa kringli Narva kohvikust (LINK!) ning siis poest dipivärki ka ja kergemaid snäkke. Söögiga väga puusse ei pannud, ainult salatit jäi natuke rohkem järgi, mida me siin rõõmsalt ilma köögita korteris süüa saame. Hinna poolest ei tulnud minu meelest nii suurt kaotust, sest kui hakata kõiki tooraineid kokku lööma, siis lõppkokkuvõttes teeks see arvatavasti sama välja – lihtsalt ei ole vaja endal nii palju mässata ja aega panustada kui muidu.

Mulle sünnipäevad meeldivad. See on täpselt selline sobilik hetk, mil kõik oma laialivalgunud sõbrad-sõbrannad kokku ajada, sest mida vanemaks me saame, seda rohkem aega läheb meie endi “elude” peale ning aega jääb alati puudu. Ma ise ei kujuta ette, mis minu enda elust saab või kui kiireks mul endal siin varsti läheb, aga ehk kui varem inimesi ei näe, siis järgmise aasta sünnipäeval ikka 😀

Endalegi üllatuseks pidasin ma päris hästi vastu ning magama läksin viimaste seas, kuskil kell 3 öösel. Prints pidas ka päris tublisti vastu, olgugi et kõht kippus lõpuks ikka päris hellaks minema. No rest for the wicked…or pregnant. Eile pidas Helis veel oma sünnipäeva, ehk siis 2 päeva järjest sotsiaalset elu tundus alguses hirmutav, kuid tegelikult ei olnud hullu midagi, kuigi sain vist öösel jälle kuskil peale kahte magama. Und taga nutta pole nagunii mõtet, sest seda antakse mulle vaid jaokaupa ning mida mul paremat ikka keset ööd teha on, kui hulle juttu vallaliste pidudest, päevadest ja vahelduva eduga ka sünnitusest rääkida.

Täna on üle pika aja jälle üks selline päev, kus pole nagu väga midagi teha ning vahelduseks on harjumatu, et ma mingiks ajaks kuskil olema ei pea. Tegelikult peaks ma millalgi kas Kristiinesse või Rocca’sse minema ja endale näiteks uusi korralikke jalanõudsid vaatama minema, mida oleks hea jalga panna ning millega saaks pärast mööda Kristiine linnaosa ringi paarutada kui see maikuu kätte saab. Ma kohe ei teagi, mida valida – ilmselt midagi tossulist, kuid praegu see jalanõude passitamine on üks paras õudusunenägu. Valikud, valikud…

Mul on hea meel, et praktiliselt kõik, kes peole kutsutud said leidsid enda tee minuni ja hiiglama tore oli kõiki jälle näha. Järgmisena võiks vist seda beebipidu planeerima hakata, sest ega seda aprilli väga palju alles enam ei olegi ju.

Leave a Reply

