33+1 kuni 34+0 ja Ämmaka V visiit

Kuhu küll see vahepealne nädal jäi? Pean ausalt tunnistama, et ma pole see nädal mitte kui midagi produktiivset teinud, küll aga oli natuke rohkem teha kui eelmine nädal.

Neljapäeval, täpselt siis kui 34 nädalat täis tiksus oli meie viies ämmaka visiit, mis seekord oli ühe teise ämmakaga, kuna mu enda oma naudib puhkust. Aeg läks umbes 15 minutit üle ning üleüldse…ma tunnen, et mu elu viimasel ajal koosnebki väga suures osas ootamisest. Ootan kööki, ootan maid, ootan dekreedirahasid, ootan… ma ei teagi mida 😀 Ootan seda, et me kuskilt ime läbi mõne sobiva nime leiaks. Igatahes, kui ma lõpuks kabinetti sain toimis asi edasi ladusalt. Ämmaemandaks oli Kärt Raadik, kes on ka päris nooruke, kuid sõbralik ja asjalik igate pidi.

Muidu olid näitajad kõik korras: Printsi südametöö, emakapõhjakõrgus (34 sentimeetrit, ehk vastas nädalatele), minu vererõhk ning õnneks ei ole turseid siiani tulnud – muidugi aega on selle kiire asjaga. Ainuke asi, mis oli natuke paigast ära oli pissiproov. Njah, ma arvan, et ses osas olen ma ise süüdi, sest ma olen veidi idu. Nimelt tegin ma proovi ära juba esmaspäeval, kuid kuna ma ei liikunud nii nagu ma arvasin, et ma liigun, siis viisin selle ära kolmapäeval. Ma ei tea mis pissiprooviga seistes juhtub? Ma eeldan, et seal võivad olla mingid bakterid ja asjad? Tagant järele mõtlesin küll, et oleks ju võinud samahästi hommikul uue “väljalaske” teha, aga no mis sa rasedaga teed. Nüüd pean uue proovi viima nii pea kui võimalik. Ilmselt siis esmaspäeval, sest nädalavahetusel nüüd ei jõua nagunii ja eile oli püha, mil labor kinni. Muidugi ma ei julgenud seda ämmaemandale tunnistada, et ma selline lohe olen :D.

post-33334-im-stupid-ok-gif-keanu-parenth-1x4i

Selle käiguga pandi mulle kirja ka põhimõtteliselt kõik arstil ja ämmakal käimise ajad, mis on veidi hirmutav, sest iga kohtumine on kuskil 2 nädala tagant ja see tähendab seda, et juba kohe-kohe ongi aeg käes. Ma loodan seda, et ma saan ikka aru, kui asi asjaks läheb 😀 Igatahes… Järgmine aeg on mul naistearstiga 7.04 (arstiks on A. Hramov, kes minu meelest on üks nendest arstidest, keda ma eelmise aasta jaanuaris nägin, kui ma haiglas olin), siis 21.04 lähen selle sama ämmaka juurde tagasi, kuna minu omal pole vaba aega kuni 29ndani ning siis vastavalt vajadusele on viimane ämmaka või arsti enda aeg (kui arstiks vajadust on) – esialgu on mul aeg pandud enda ämmakaga 04.05. Eks ole näha, kas Prints selle ajani välja veab või mitte, aga kuidagi imelik on. Kes iganes arvab, et see 9 kuud läheb aeglaselt, elab täielikus vale-mullis. Minu meelest läheb see lõpp veel kohe eriti kiiresti või siis on asi selles, et meil on veel osad asjad puudu. Never know..

Enesetunne ja sümptomid: Ebamugavustunne on kogu sajaga sisse löönud ja nüüd on ikka päris rase olla. Igasugune kükitamine ja kummardamine on nagu rist ja viletsus ning võtab ikka üksjagu aega. Näiteks kolmapäeval käisin ma töökaaslastega minigolfi mängimas – andis seda palli koguaeg paika sättida. Teine asi on see, et see eestpoolt kõvasti raskem olek nõuab tasakaaluga mängimist, mis kohati aga üldse välja ei tule ning pidevalt on selline tunne, et ma lihtsalt lendan uppi.

Vaikselt on hakanud ka tekkima väike väsimus. Võib muidugi olla ka sellest, et ma päev otsa peaaegu diivani peal istun, sest kellel siis uni peale ei tuleks, eks. Samas üritan ma ka toimekas olla nii palju kui võimalik, kuid kui näiteks pikalt kummarduda või näiteks vannitoa kraanikausis nõusid pesta, mis asub ebamugavalt madalal, hakkab selg tuikama ning siis oleks vaja juba natuke aega puhata.

Kaalutõus: Võrreldes eelmise nädalaga on kaal 2kg võrra tõusnud, mille ma kirjutan täiesti oma ebatervisliku söömise alla. Raske on siin ilma köögita süüa teha ja frustratsioon on ka kerge tekkima. Lisaks sellele tundub mulle, et ma vahepeal söön puhta igavusest ja see on kõige hullem. Ses mõttes oli tööl käimine hea – ei saanud igal vabal hetkel midagi näost sisse ajada, sest a) tööl ei olnud niipalju süüa b) tööl oli vahepeal ka midagi muud teha.

Õnneks on lootust, et me järgmine nädal oma köögi sisse saame, ehk siis mõnusam kokkamine peaks saama alata.

Liigutused: Nagu varemgi mainitud, elab Prints igapäevaselt minu parempoolsetes “magamiskambrites”, mis tähendab seda, et kui ta sirutab, siis ta kannad/varbad/tagumik pressivad mõnusalt just ribide lõppemiskoha alt välja ning mu kõht on visuaalselt nii vildakas kui veel olla saab. Pluss see pehmest koest läbi pressimine on vist maailma kõige ebamugavam asi üldse. Then again  ma pole kindel, kas ma eelistan seda või kolmnurka virutamist. Hmm.. Valikud-valikud. Ämmakas kinnitas ka, et laps on peaseisus, kuid veel veidi viltu, mis tähendab, et ta pole vaagnasse laskunud ja ehk lähiajal veel tulema ei hakka. Ausalt öeldes oleks praegu ikka veel liiga vara.

Liigutab Printsike jõudsalt, enamasti küll rullib ja tudistab, kuid mõnikord tulevad väiksed löögid ka kampa. Üldiselt pole tal enam niipalju ruumi, et korralikult trallitada ja poksida, kuid piisavalt ruumi, et korralikke kõhupidusid maha pidada, seda eriti siis kui ma magama tahan minna näiteks.

Maim: Sel nädalal võrreldakse kõhubeebit muskusmeloniga.canteloupe_and_cross_section

Minu meelest lähevad need köögi- ja puuviljad jube veidraks kätte ära, aga no las nad siis olla. Prints peaks olema kuskil 45 sentimeetrit pikk ning 2.3 kilogrammi raske.

Tema immuunsüsteem jätkab arenemist, et olla eluks väljaspool kõhtu piisavalt tugev ja vastupidav. See nädal on oluline piisavalt kaltsiumi tarbida, sest nüüd hakkab beebi skelett tugevnema. Beebi saab oma vajaliku kaltsiumi kätte nagunii, kuid selleks et ka emale endale jätkuks, tuleb juurde tarbida.

Ma pole ise mingeid toidulisandeid juurde vaadanud, küll aga söön ma juustu ja joon piima nii et ehk ei murdu mul käed mingi hetk ise otsast ära.

Ainult 6 nädalat veel! 😀

 

One thought on “33+1 kuni 34+0 ja Ämmaka V visiit

  1. No nagu sa mulle kirjutasid, pean ma sulle ka kirjutama, et no ma tunnen ennast enam vähem täpselt samamoodi 😀 Ja see aja liiga kiire möödumine on täiesti tõsi. Ma siiani ikka ka pigem kuulnud, kuidas see aeg venib ja eriti lõpp, aga no ausalt, mu elus pole siiani ükski 7 kuud niiiii kiiresti mööda tõtanud 😀 Ja mingeid aeglustumise märke ma ka ei näe..

Leave a Reply

