Kvaliteettelevisioon

Eelmisel nädalavahetusel nägin vanemate juures telekast uue Eesti tõsielusaate “Eesti halvim autojuht” reklaami ja olin hetkeks pettunud, et mul kodus telekanaleid ei ole. Samas saab enamikke kohalikke telesaateid ja ka mõningaid välismaa saateid vaadata TV3 veebilehe vahendusel, kuhu juba olnud osad üles laetakse (link SIIN!). Veebileht peaks toimima kodumaa piires tasuta, välismaal olles on vist mingisugused tasud, aga ma pole päris kindel.

Mis mul siin kodus ikka teha on, kui mitte diivanil mugavat positsiooni otsida ning omaette telesarju vaadata.

Saatest siis nii palju, et osalevad 8 paari. Paarid koosnevad saatesse ülesse antud halvast autojuhist ning sellest inimesest, kes neid saatesse soovitas. Ma alguses mõtlesin, et see teine inimene on niiöelda nagu õpetaja või keegi kogemustega isik, kuid nagu saadet vaadates välja tuli, siis ei pruugi neil endil ka väga kogemust olla või on suhteliselt samast pajast nagu see “halvim autojuht”. Igas saates peavad paarid läbima erinevaid juhtimisülesandeid ja saate lõpus saadetakse edukalt ülesanded sooritanud paar koju. Saate kestus on 2 kuud, mille käigus siis halvad juhid osavamateks treenitakse. Kuna selle saate puhul on eesmärk teine – “võidab” kõige suurem luuser, siis kuidas huvitav on saate tegijad taganud selle, et keegi seal üle ei mängiks ja nad ikka normaalseteks juhtideks saada tahavad? Olgu, auhind ei ole midagi meeletut ja suuri summasid seal välja ei jagata. Pigem saab see “võitja” (loe: kaotaja) tituleeritud kui “Eesti halvim autojuht” ja auhinnaks on roller.

Ma vaatasin edukalt ära mõlemad osad, mis praeguseks väljas olid ning mul hakkas ausalt hirmus. Olgu, ma olen päris kindel, et need seal saates ei ole kindlasti mitte ainukesed ja ka kindlasti mitte kõige hullemad juhid, kes meil siin Eestimaa peal on, kuid ka need isendid tekitavad väheke hirmu ning kindlasti paneb see mind küsima, kuidas ometi nad oma load algselt saanud on.

Samas olen ma suhteliselt kindel, et sinna ongi võetud sellised värvikad isiksused, sest muidu oleks saade ju täitsa igav, kuid ma ei ole päris kindel, kas see on selline tõsine saade, tõsiste kavatsustega või lihtsalt meelelahutuslik. Kes pole ise veel saadet näinud, kuid tahaks vaadata, millest jutt käib, siis seda saab teha SIIT.

Osadel osalejatel polegi eriti nagu midagi häda ning näiteks närviline pereema Karin sai juba teise saate lõpus tagasi koju, kuid mõni juht nagu näiteks Malbe Maiu või tüüpiline oss Alar-Janar ei peaks kindlasti igapäeva liikluses olema. Ma eriti ei taha nagu uskuda, et nad reaalselt nendelt inimestelt 2 kuuks load ära võtsid, aga mine sa tea…

bad-driver-gif

Muidu meenutavad need ülesanded ja takistusrajad veidi lõppastme libedakoolitust. Ainult, et veel lahedamat. Naljaviluks tahaks isegi proovida, et kuidas ma hakkama saaks. Kes teab, võib olla olen hoopis mina Eestimaa halvim autojuht 😀 Samas kui ma Ste käest küsisin, kas ta kardab minuga autoga sõita, siis ta ütles ei. Good choice!

Ma pole veel kindel, kas ma iga osa viitsin vaadata, sest eestlastele kohaselt on kahekõned ja monoloogid seal päris puised, kuid nalja saab seal neid ülesandeid vaadates küll.

One thought on “Kvaliteettelevisioon

  1. Ma ei pea ennast ka muidugi ideaalseks autojuhiks, aga ausalt, päris jube on ikka vaadata, millistele need load kätte antud on. Samas muidugi pole ma üldse kindel, et ma isegi kõigi nende ülesannetega hakkama saaksin 😀 Ma ka täiega tahaksin proovida kuskil neid harjutusi.

Leave a Reply

