32+1 kuni 33+0

Nüüdseks on selge, et rasedus on sisse löönud nii peast, seljast, kätest, jalgadest, peest kui kust iganes. Raske on olla ning Prints ei anna ka väga rahu – keerutab ja pressib igale asjale ning pigem tahaks vist praegu selle viimase aja kuskil talveunes mööda saata.

20160320_0919432.jpg.jpeg

See pilt on küll tehtud teiselt poolt, kuid jätkuvalt on näha, KUI rase ma ikka olen 😀 Poolteist kuud aega veel minna.

Enesetunne ja sümptomid: Sümfüüsivalu, pidev ninasarvikuga samastumine, seljanärvi valud, kõndimise ajal nõksuv puus, nina kuivamine ja nii edasi. Ma enam ei teagi, kas midagi olulist jäi mainimata, sest kui aus olla, siis ma olen ise harjunud kõige sellega juba elama ning on veidi keeruline meenutada aegu, kus mul midagi viga ei olnud 😀

Lisaks eelmainitule on tekkinud ka väsimus või jõuetus, kuid ma pane seda 100% ainult raseduse arvele, sest minu meelest on see ka hetkel vähemalt psühholoogiline ja suuresti remondiga seotud.

Kõht on üksjagu ikka kasvanud, niiet näiteks sokke ja saapaid jalga saada on üksjagu tööd ning taaskord võtab päris tugevalt puhkima ja ähkima. Oh joy! Mis mind ennast kõige rohkem häirib on see, et mingi musta maagia abil tekkisid mulle päris korralikud venitusarmid kuskil 2-3 päevaga. Pikka aega polnud mul kuskil mitte midagi ning siis, justkui oleks Prints järsku kõhust megapaugu andnud, oli kõik nabaümbrus neid täis. Olen selle kohta natuke uurinud ka ning lahendusi on mitmeid: võib mingisuguseid kreeme kasutada, mis aitavad pärast neid arme heledamaks teha või siis osade inimeste kogemused on näidanud, et need armid tõmbavad ise ka vähe tagasi ning väga selgelt näha pole. Teades oma õnne, siis ma väga uhkelt sellele viimasele ei panusta.

Kaalutõus: Hetkel on kaalu 93kg, mis on siis nüüdseks +14kg. Nagu öeldud, siis minu praegused söömisvõimalused kaalu hoidmist väga ei soodusta. Eks ma olen veidi ennast ise ka käest ära lasknud ning “kergema vastupanutee” toiduaineid koju ostnud, näiteks nagu hommikuhelbed ja muu selline jama. Samas olen ma õnnelik, et kaalu ei ole rohkem väga suure pauguga juurde tulnud, mis ongi mu eesmärk.

Liigutused: Praeguseks on asjad seal maal, et Printsi on praktiliselt koguaeg tunda. Ei, ta ei liiguta päris koguaeg ning vahepeal eelduste kohaselt ikka magab ka, kuid näiteks meeldib talle end veidi vist risti keerata (või siis lihtsalt oma kandasid mulle ribide vahele suruda) ja siis sirutada ning magama jääda. Ka praegu kui ma seda postitust kirjutan on mul veidi raske hingata ning paremas küljes on kõvem muhk – ma seda ei tea, kas on tagumik või lihtsalt jalad, nii kompetentne ma veel pole.

Keerutamist ja loksumist ja poolte vahetust on jätkuvalt üksjagu ning õhtuti liigub kõht ikka päris palju. Kahjuks ei ole ma veel ühtegi korralikku tralli suutnud video peale jäädvustada, sest iga jumala kord kui ma telefoni välja võtan, lõpetab ta igasuguse nihelemise koheselt.

Maim: See nädal peaks Prints olema ananassi suurune – kuskil 43.7 sentimeetrit pikk ja umbes 2 kilogrammi raske. Arvestades seda, et viimase ultraheli järgi oli ta 1.9 kilogrammi raske, siis võib ta täitsa “graafikus” olevaks lugeda.

Prints peaks nüüd hakkama rohkem rasva tootma, mille tagajärjel muutub ta nahatoon punakast roosakamaks. See rasv aitab teda soojas hoida alates sünnist kuni selle hetkeni mil ta hakkab oma kehatemperatuuri ise reguleerima.

Äpi andmetel ei ole mu üsas enam beebile piisavalt ruumi, mistõttu ei tegele ta enam niivõrd minu äkilise peksmisega, kuivõrd keerutamise ja rullimisega. See vist on ka päris täpne tähelepanek, sest korralikke jalaviibutusi pole viimasel ajal enam tulnud.

Tema ajus arenev närvisüsteem aitab beebil kuulata, tunnetada ja osaliselt näha, mistõttu saab Prints nüüd sagedaselt REM und kogeda.

Fun fact: Prints peaks magama kuskil 90-95% tervest päevast. Hea õnnejunn! Vähemalt keegi meist saab korralikult magada.

3 thoughts on “32+1 kuni 33+0

  1. Mul oli venitusarmidega täpselt sama, ei olnud kuni viimase kuuni ja siis äkki oli neid igal pool 😦 Ju siis pärast 25 kg ei jõudnud enam venida nahk 😀

    • Ses mõttes ongi natuke nagu nördimapanev, et ma pole teab mis kiiresti suurel hulgal kilosid juurde võtnud, ega üldse see kilode kogusumma on selline mõistlik. Ilmselt on iga inimene ikka niivõrd erinev, et ei saa siin midagi ette ennustada või väga ära teha 😦

      • Mina arvan ka sama, ma ei usu et mingi õlitamine ka aitaks neid ennetada. Need, kes on õlitanud neil on lihtsalt õnneks läinud ja tavaliselt muretsevad kõige rohkem piitspeenikesed nii et neil oma 10 kg ei tule muidugi ühtegi armi, isegi kui nad ei õlitaks 😀 Või vb teeb see mõtteviis lihtsalt enesetunde paremaks, teadmine et ma poleks saanud seda nagunii vältida hihhiiiiiii

Leave a Reply

