Puhkuse rõõmud

Tänaseks päevaks olen kuskil poolteist nädalat kodus olnud ning juba hakkab veidi imelik ka. See nädal on muidugi sellepoolest juba imelik, et ega mul midagi väga teha ei ole. Kalender on tühi ning kodus valitseb paras seapesa, samas tundub mõttetu seda jama ära koristada või üldse koristada niikaua kuniks meil see remont käib. Mulle praegu tundub, et see remont ei lõppe mitte kunagi ära, sest koguaeg tuleb mingeid asju vahele ja nii ta siis valmib, iga õhtu paari tunni kaupa kui hästi läheb. Mul on kogu sellest kaadervärgist nii siiber, et paha hakkab ning parema meelega koliks kuhugi ära kuni asjad valmis 😀

Kõige rohkem häirib mind see, et ma ei saa korralikult süüa teha ning kes iganes kunagi mõtles välja selle, et kraanikauss võiks köögis ka olla, oli maailma kõige targem inimene. Praegu on nii tüütu iga asja pärast vannituppa joosta, rääkimata sellest, et mõnipäev on igasugune liikume justkui vastunäidustatud.

Eile õhtuks tuli jälle päike välja ja ma võtsin end lõpuks ometi kokku, et jalutamas ära käia. Ma pole kunagi muidugi kindel, kui hea idee see on, sest hiljem koju jõudes ja natuke aega lebotades on päris valus ennast uuesti liikuma saada. See sümfüüsivalu pole kuhugi kadunud, sellega tuleb lihtsalt elama õppida ning kindlasti pole see midagi, mida ma kunagi igatsema jään. Võib olla aitaks asjale kaasa lühemate ringide tegemine või hoopistükis veelgi aeglasemalt liikumine? Endale lihtsalt tundub, et siis ma venin nagu tigu ning ei tundu väga midagi kasulikku tegevat. Eesmärgiks oleks ikka natuke vastupidavust treenida, et ma selle sünnitamise ikka üle elaks. Täna on ka meeletult ilus ilm ning ma pean plaani kas ma peaks end välja vedama või mitte. Olgu öeldud, et tutiluu on päris valus ja ebamugav, samas kui ma juba veidi liikuma saan, siis ei ole nii hullu enam. Ehk aitab “peale treenimine” asjade paremuse poole liikumise suhtes kaasa?

screenshot_2016-03-17-11-11-30.png

Nagu näha, siis pulss on küll päääääris kõrge, aga ma ei imesta ka. Ma ähin ja puhin nagu üks kõrbemaratoni läbiv ninasarvik.

Teine asi on see, et ega Prints ei lase mul väga rahulikult paigal ka istuda või lebotada, sest nüüd kui ta on suuremaks ja tugevamaks saanud annab ta mulle sellest kõigest üha rohkem ja rohkem teada ning endal hakkab lihtsalt ebamugav ühe koha peal istuda. Tundub, et ma ei suuda kohe mitte kuidagi selles olukorras “võita”.Vähemalt on laps aktiivne ning on hea teada, et ta seal energiliselt ikka askeldab.

Järgmine nädal peaks tulema vähe tegusam, sest siis on meil töö üritus (kuhu ma ennast ikka veel pressin, muhahahahaha!) ja siis on ämmaka vastuvõtt ja siis on lihavõtted ja siis on Helise sünnipäev (kindlalt ei tea, aga ähvardas mind kutsuda :D) ja siis on veel asju. Muidugi mu enda sünnipäev tuleb ka. Sellega on muidugi nii, et kõik oleneb suuresti sellest, millal meie uus köök tuleb ja kas me asjad õigel ajal valmis saame. Äärmisel juhul tuleb pidu Assakule üle kolida.

Kogu see korterimajandus ja see jura siin ümberringi on väga ebamotiveeriv, seetõttu ma loodan sellele, et kui kõik juba korras ja ilus, siis tuleb endal ka tahe asju teha rohkem peale. Näiteks me saime lõpuks kõik oma titeriided kätte ning nüüd oleks need vaja a) ära sorteerida b) läbi pesta ja ära panna. Hetkel tundub, et riideid on küll päris palju, kuid mõningaid väikseid asju, näiteks nagu sokke oleks küll endal vaja juurde osta. Muud asjad on suht-koht olemas ning ma ei usu, et meil midagi väga vaja peaks lähikuudel olema.

Tegelikult asju, mida peaks tegema oleks üksjagu. Järgmine kuu pean hakkama ka haiglakoti peale mõtlema ja mida sinna täpselt sisse panna. Võeh.. Ainuke asi, mida ma teha tahan on terve päeva lamada, isegi mitte vetsus käia ja võib olla ka magada 😀

im-not-lazy-meme

 

 

Leave a Reply

