31+1 kuni 32+0

Tundub, et see viimane trimester kulgeb nüüd valdavalt ühesuguselt ning tegelikult polegi vist midagi uut raporteerida. Kõht muudkui kasvab ning maikuu tormab aina lähemale, samas on veel üksjagu asju vaja teha ja mõnikord tundub väike paanika hinge, et kas kõik ikka saab tehtud või mitte.

Enesetunne ja sümptomid: Mõni päev on ükskõik millises poosis nii ebamugav, et roni või mööda seinu üles. Seda viimase ohtu õnneks ei ole, kuna mu käelihased ei ole võimelised mu kehamassi mitte kuhugi kandma. Üldiselt on siiski hea olla ning energiat on ka, lihtsalt viitsimist ei ole kui kogu korter pea peal on.

Valusid väga ei ole. Või siis mitte midagi uut selles osakonnas. Kaua selili lamades lööb see vana hea närvivalu sisse, nii et ma pean ennast kõigepealt külili veeretama ja siis alles saab püsti tõusmisele mõelda. Sama seis on ka selle sümfüüsivaluga – valutab siis kui rohkem kõndida või rahmeldada.

Vaalatunne ei jäta mind nüüd ilmselt mitte kunagi (parimal juhul siis kui Prints sündinud on), kuid sellega tuleb leppida, sest ega see kõht enam väiksemaks küll ei lähe.

Kaalutõus: Nagu eelmises postituses mainitud sai on algusest juures 12-13 kilogrammi, millest suur osa tuli augustist kuni novembri lõpuni, hiljem on asi ikka normaliseerunud. Kui tagasi hakata mõtlema, siis see vist oligi see aeg, kus ma olin võimeline uuesti kokkama ja enam ei olnud koguaeg halb olla.

Liigutused: Prints on karate ja kickboxi tundide asemel vist nüüd hoopis tantsutundidega hakanud tegelema, sest kindlate löökide asemel tegeleb ta nüüd suuresti keerutamise, raputamise ja ma ei teagi millega, kuid kõhtu pealt vaadates on kohati naljakas küll. Ma olen väga mitu korda üritanud seda trianglit video peale saada, aga ma olen enam kui kindel, et tal on liiga ergas kuulmine, sest kohe kui ma lindistama saan jääb tema kuss ja itsitab pihku.

Olgugi, et mõnikord on ebamugav on väga mõnus teada, et ta seal sees madistab ja asjatab. Väga ei oota seda aega, kui tal seal ruumi vähemaks jääb – see ajaks vist kõik inimesed kurjaks 😀

Maim: Selle nädala köögivili on bok choy, mis annab teada, et Prints peaks olema umbes 42.4 sentimeetrit pikk ja kuni 1.8 kilogrammi raske. Nagu meie juba teame, siis meie Prints on ilusti 1,9 kilogrammi raske, ehk siis veidi rohkem kui äpp ütleb.

product_50_1

On hea teada, et Prints peaks olema nüüd selleks nädalaks oma ellujäämisvõimalusi kenast suurendanud, kuid kui ta peaks see nädal sündima, siis võib tal olla probleeme imemisega.

Kuigi beebi peaks nüüd enamvähem terved päevad magama, siis liigutused peaksid tugevnema ja loote liigutused tihenema.

Leave a Reply

