Bardakk

Ahoi, märtsikuu! Maikuu jõuab järjest lähemale ning lõpuks ometi (või juba?!) oligi mul viimane tööpäev. Kes arvab, et ma nüüd saan jalad seinale lüüa ja mitte midagi teha, siis see eksib päris rängalt.

Eilsest hommikust saadik olen rakkes olnud. Esimese asjana tegime köögi kapid tühjaks, et saaks hakata kööki maha lammutama, siis käisime poes, siis me (loe: mu isa ja Ste) mööbeldasime ning nüüd elame me taaskord sellise kuhja värgi otsas, et ise ka ei usu. Põhimõtteliselt, kõik asjad, mis enne olid köögis, peale kappide, sest need võeti laiali ja said enamuses isaga kaasa kui ta eile õhtul ära läks, on nüüd elutoas, põhimõtteliselt keset tuba. Õnneks on mulle veel diivani peal ruumi ning enamuse ajast ma just siinsamas olengi 😀 Las need mehed lammutavad!

20160305_202430.jpg

Üks pilt pimeduses, kui mehed elektrikke mängisid

Veidi olen ju ootusärev ka. Tahaks juba näha, kuidas meie köögike uue mööbliga välja näeb, kuid selleni on veel aega. Tähtaeg on märtsi lõpus, kuid oma südamerahuks tahaks selle köögi remondiga enne edukalt ühele poole saada, kui kööbimööbel saabub. Ilmselt tuleb osad asjad niikauaks köögi pinnale tagasi panna, kui põrand valmis saab, sest praktiliselt kuu aega valmistoidu ja hommikuhelveste peal ei ole väga kasulik. Seda enam, et ma pean oma söömist jälgima ja ei tohi süsivesikuid sisse kallutada – paraku enamik poe toite just süsivesikutest koosnebki ju.

Remont ei ole üldse mu lemmik periood. Ausalt. Kui mul oleks niipalju raha, siis ma eelistaks seda, et ma annan võtmed kellegi kätte. Lähen näiteks… nädalaks ära, tulen tagasi ja kõik on ilus ja uus ja valmis. Ei mingit tolmu, ei mingit nikerdamist, ei mingit higi-pisaraid-verd. Samas tundub mulle, et meie kassidel on ilgelt lõbus ja nemad võidavad asjaga kõige rohkem. Kuna meil elutoas selline kaos on, siis kolisime kassid meile enamuse eluga magamistuppa (liivakastid, sööginõud jne), sest muidu oleks enamus asjad põrandal laiali ning nad ise köögipõranda külge kleepunud. Ilmselt. Õnneks esimene öö möödus rahulikult ning ma ei mäleta, et ma mingit erilist madistamist kuulnud oleks. Võib olla uni on veidi õhem, sest toas on ikka selline veider liikumine, kuid üldiselt polnud viga. Tavaliselt me peksame nad ööseks magamistoast välja, nüüd aga kutsuti hoopis sisse. Ilmselt arvavad, et me hakkame peast segi minema 😀

Meie alasti köögi pilte ma praegu ei pane, sest muidu jääks lõpptulemus lahjaks 😀

P.S – Peaks senikaua midagi kasulikku tegema ja näiteks pesu pesema kuni me õhtut ootame, et saaks plaatima hakata.

P.S.2 – Ma üldse ei viitsi.

 

Leave a Reply

