30+1 kuni 31+0

Nagu ma aimasin, siis viimased nädalad lähevad tõesti kiirelt. Alles oli meie väike juubel, kui nüüd juba on järgmine nädal täis ja ega see aeg seisma vast küll ei jää.

20160305_1124442.jpg.jpeg

Enesetunne ja sümptomid: Nüüdseks saan juba päris kindlalt öelda, et olemine on läinud raskemaks. Eriti on seda aru saada näiteks saabaste jalga panemisest, trepist kõndimisest, maha kukkunud asjade üles korjamisest ja nii edasi. Näiteks eile kui ma koju läksin pillasin kirjakasti juures võtmed maha ja oi millist kurja vaeva ma nägin, et neid üles korjata. Raske on!

Vahepeal kui rohkem liikuda, siis tõmbab kõht kõvaks ning tuleb veidi selline “kakahäda” tunne peale – ma eeldan, et need on need emaka toonused. Õnneks ei ole nad väga tihedad külalised ja mööduvad üpris ruttu kui rahumeelselt istuda või lebotada, samuti ei ole nad absoluutselt valulikud, nii et ma ei pane neid pahaks.

Leidsin oma kõhult ka esimesed venitusarmid 😦 Mõlemal pool diagonaalselt naba all. Nojah siis..

Isud: Jätkuvalt ei ole ning mulle tundub, et ka ei tule. Hapukurk jäätisega jääb minu poolt selle rasedusega küll proovimata.

Kui aga lihtsalt söömisest rääkida, siis olen suhteliselt edukalt suutnud Erik Orgu kavasid jälgida. Vahepeal küll vähese kõrvale kaldumisega, kuid üldises plaanis siiski.

Kaalutõus: Korraliku toitumise juures on boonuseks see, et kaal on praktiliselt sama, mis eelmine nädal. I can do this!

Liigutused: Prints on täielik aktivist ning eile õhtul oli mul esimest korda küll tükk tööd enne kui ma magama sain jääda, sest Prints tegi vist mingeid tähthüppeid või muid väga energilisi sirutusharjutusi, mis tähendas, et põksimine ja sahmerdamine käis kahel pool kõhtu, mitte ainult ribide vahel.

Vähemalt on mul hea meel, et ta on jätkuvalt energiline ning tundub, et kõht ei ole talle veel liiga väikseks jäänud.

Maim: Prints peaks olema sparglipundi suurune (jälle vist tegemist mingite ERITI isaste sparglitega), et beebi mõõdu välja annaks, aga no las ta jääda…Sellega seoses peaks ta olema 41.1 sentimeetrit pikk ja 1.5 kilogrammi kerge, kuigi nagu äpp mainib, siis ilmselt minu jaoks tundub nagu ta kaaluks terve tonni. Ega palju mööda ei pane 😀

Prints peaks nüüd hakkama seda imelikku beebikarva maha ajama ning juuksepahmakas peaks tihenema. Arvestades kui palju nii minul kui Stel juukseid on, siis oleks veidi veider kui ta peaaegu kiilakana välja tuleks.

Kuna ta joob järjest rohkem lootevett, hakkab ta ka järjest rohkem välja pissima. 

Tähtis! Kui emakas on liiga palju lootevett võib see tähendada seda, et Printsil on probleeme neelamisega, kuid samas kui on liiga vähe vedelikku võib see hoopistükis tähendada, et lapsel on probleeme neerude või urineerimisorganitega.

Äppi meelest on oluline jätkata foolhapete, kaltsiumi, proteiini ja raua võtmisega, kuid nagu minu ämmakas mulle ütles, siis pigem tuleks rõhuda mitmekülgsele toitumisele. Foolhape ise ei aita enam väga midagi ning seda tuleks võtta kindlasti kuni 16nda nädalani, mil esmane areng toimub.

Leave a Reply

