Raske õppustel, veel raskem lahingus?

Julgesin ma ennast vaid laupäeval mõneks ajaks kodust välja vedada kui ma super edukalt endale nohu külge suutsin pookida. Otseloomulikult on minu suhe nohuga kirglik ja äärmiselt palav, ehk siis ei ole varianti et mul on ainult natuke nohu – kui juba siis ikka korralikult. Viimased kaks ja pool päeva on möödunud tatiselt ja nutuselt ja limiteeritud hapniku peal. Võeh, ma niiiiiiii ülimalt jälestan seda, kui ma ei saa hingata.

d1e27265917a22ef9237857c7bca4cbe31550a268b388e9dc74bf9a868781e55

Sellega seoses ei saa ma otseloomulikult korralikult magada, mis tähendab seda, et laupäeva ja pühapäeva öösel olin ma vähemalt kolm korda öö jooksul täiesti ärkvel, nuuskasin nina ja ei saanud olla. Pluss mul on viimasel ajal eriti palav magada. Ma ei tea mis värk sellega veel on. Olen ennast kraadinud ka, et äkki on palavik või midagi aga nada. Ma arvan, et mu keha hakkab nüüd lihtsalt alla andma 😀

Pühapäeval sain ema käest ühe über vänge Nahrin’i sprei (LINK!), mida võib pihustada näiteks riietele või padjale. Tegelikult oli pühapäeva öö selle võrra natuke parem, sest see sprei tõesti teeb seda, mida lubab ning hoiad lõõrid enamvähem terve öö lahti. Aroom on sellel tugev, kuid kui selle sees olla, siis harjub üpris kiiresti ära. Praegu vaatan, et seal lehe peal on päris mitmeid looduslikke asju, mis võivad kindlasti tulevikus marjaks ära kuluda, kuid eks nende hind on ka vastav.

Nagu nohust oleks veel vähe olnud, siis eile öösel (öö vastu tänast) hakkas mul kõht veidi valutama. Tunne oli selline nagu ma oleks horisontaalselt, kõht allapoole kuskil maa ja taeva vahel rippunud ning kõik soolikad ja organid üritasid ennast läbi mu kõhunaha väljapoole pressida. Tegemist ei olnud terava valuga või millegagi, mis mind suuresti muretsema oleks pannud, sest mul on seda varem ka olnud ka enne rasedust ning tavaliselt tuli selline kõhuvalu siis kui ma näiteks täis kõhuga diivani peal kõhuli lebotasin. Kuna nüüd on kõht koguaeg “täis”, siis ilmselt mõjuvad igasugused pikemaajalised kõhutamise või küürutamise positsioonid natuke halvasti. Lõpuks sain magada ainult siis kui ühe padja tihkelt enda külje alla ja ümber kõhu mätsisin – ei tea, mis loogika sellel oli, kuid tõesti…

Ehk siis minu “unekool” hakkab juba varakult. Ma ei saagi aru, kas tõesti nüüd kui viimane trimester kohale jõudis hakkasid kõik hädad ka nagu kellavärgi alusel mind piirama või on lihtsalt tegemist ebaõnnega. Mis iganes seda põhjustab ei ole ta väga tervitatav, sest minu öine tõmblemine mõjutab Sted ka ja ta vaeseke ei saa nii kui nii magada, sest ta üritab oma öövahetustest tekkinud häiretega hakkama saada. Oh well…

Ja miks mul nii palav on koguaeg?!

2 thoughts on “Raske õppustel, veel raskem lahingus?

  1. Palavus on normaalne raseduse ajal eriti lõpu poole. Ma olen alati jube külmavares olnud, aga raseduse ajal oli alati mõnus soe olla 😀 Kahju kuulda sinu nohu võitlusest. Mul on mees samasugune, et kui on nohu siis on maailmalõpp käes 😀 Muud hädad kannatab ära, aga nohu on hoopis midagi muud. Kiiret paranemist sulle 🙂

    • Nohu on minu meelest kõige hullem haigus üldse 😀 Ma ausalt võtaks 100 korda enne palaviku ja kõva köha kui selle, et ma ei saa hingata.

      Kusjuures muidu ma olen ka suhteliselt kuumavereline – näiteks kehatemperatuur on juba tavapäraselt 36.8-36.9 (ka enne rasedust), aga nüüd on öösiti ikka megapalav – eriti kui mees ennast kuidagi ümber minu mässib 😀

Leave a Reply

