26+1 kuni 27+0

Nädalad on hakanud päris kiiresti mööduma ning kuidagi imelik on 😀 Ootusärevus hakkab suurenema ja ma ei jõua juba ära oodata, mil ma meie väikest Printsi juba päriselt ka näen. Tööl on veel käia mõni päev vähem kui kuu aega ja hetkel see on vist esimene punkt kuhu jõuda tahaks.

20160206_112728.jpg

Ma täitsa juhuslikult avastasin piltide pealt, et ma seisan nagu viimane küürakas ning oleks aeg ennast natukenegi sirgu ajada. Seekord siis ehk vähe parem pilt.

Enesetunne ja sümptomid: Kõik on jätkuvalt hästi. Enam ei ole ei halb olla, ega ka väga raske. Kõndimisega on ikka nii nagu ta on ning ma pean häbiga tunnistama, et kahjuks ei ole ma ennast siiamaani poodi vedanud neid tugivöösid vaatama. Ehk siis sellega on ikka nii nagu on, kuid kui teadlikult valikuid teha, siis saab hakkama küll ning võib eluga täitsa rahul olla.

Sõber unetus on siin paar ööd ka jälle möllanud, kuid õnneks mitte väga suurel määral. Võib olla on see ka seotud minu toitumiskava mitte jälgimisega, sest kolmapäeval sai ikka pääääris palju õhtul söödud ning pärast seda on õhtuti ka libisenud kogu see söögi värk. Ma kaldun arvama, et seetõttu ei ole ka mu uned just kõige sügavamad olnud, sest keha peab toitu seedima praktiliselt terve öö.

Samuti on mul mõnikord selline tunne, et terve mu selgroog ragiseb ja naksub kõndimise ajal, mis on veidi ebameeldiv – justkui hakkaks selg katkema. Valus see õnneks pole, kuid veider siiski.

Isud: Midagi erilist jätkuvalt pole, kuid kui te siiamaani ei ole proovinud krõpse jäätisega või McDonalds’i friikaid vanillijäätisega, olete te niipaljust ilma jäänud 😀 Seda kombot sõin ma enne rasedust ka ning minu isiklikuks lemmikuks on kas Estrella sinised krõpsud või Laysi uued lainelised krõpsud Vau piparmündi-šokolaaditükkidega jäätisega.

Liigutused: Selle liigutamisega on vist viimasel ajal kõige rohkem muutusi tekkinud. Prints on lõpuks oma “koopast” välja roninud ja nüüd liigub kõht ikka pigem väljapoole. Sellega seoses muidugi ei tunne ma kõiki liigutusi enam nii hästi, aga samas mõnda asja, näiteks kõige lihtsamat keerutamist, tunnen võib olla isegi paremini. Keeruline seletada 😀 Ilmselt on hakanud ta ka oma piire kompama (loe: üritab end läbi mu külje välja toksida) ning virutama suundadesse, millest tal varem aimugi ei olnud.

Tundub, et praegu veel on tal seal piisavalt ruumi, et ringi keerelda ja toksida ja virutada ja mida iganes veel teha.

Kaalutõus: Sellel ma väga pikalt ei peatu, aga ütlen kohe ära, et see “vaba söömine” on natuke jälle kaalu tõstnud. Ma loodan, et see saab Ste sünnipäevaga nüüd läbi ja ma saan rahulikult korralikuks hakata.

Maim: Äpp annab teada, et Prints peaks olema nüüd lillakapsa mõõtmetest (??), 36.6 sentimeetrit pikk ja 907 grammi raske. Palun nüüd öelge mulle palju üks lillkapsas tavaliselt kaalub ja kui suur see tavaliselt on. Ma arvan, et ma olen näinud üldiselt ikka umbes 20-25 sentimeetrise läbimõõduga lillkapsast, mis tavaliselt kaalub ikka rohkem. Või ei? Kujutan ma endale seda vaid ette? 😀

FTR-JGL-GLAZEBROOK-300414-8

See on kindlasti erand, kuid selle puhul ma kahtlen sügavalt, et ta alla kilo kaalub.

Prints peaks välja nägema selline nagu ta sündides on, kuid praegu on ta veel natuke väiksem ja kõhnem. Ta kuulmine on juba niipalju arenenud, et ta peaks ära tundma nii minu kui ka Ste hääle.

Silmade võrkkestad arenevad veelgi ning aju areng keskendub praegu eesajule, mis kontrollib nägemist ja kuulmist. Prints peaks olema võimeline eristama valguse erinevust, mis läbi kõhu kumab (oleks tore kui ta vastavalt sellele oma päevaplaani ka seaks).

Fun fact: Väidetavalt peaks ta kõhus teisele poole pagema kui taskulambiga kõhu peale näidata.

Hmm… Seda peab proovima 😀

Leave a Reply

