25+1 kuni 26+0

Ongi üks tatine nädal kiirelt mööda läinud. Mulle tundub, et kohe kui ilmad sulaks läksid, sulas mu nina ka üles ning vahepeal oli juba tunne, et nohu tuleb suure kaare ja hooga tagasi. See on küll üks asi, mida vaja pole… Samas täna on juba tunduvalt parem ning ei aja kõik asjad aevastama, tänaval saab juba normaalselt kõndida ja asfalt on väljas, kuid mõnes kohas on sellised lombid, et ise ka ei usu.

Week26

Pilt jäi kuidagi veider, aga Ste tahtis enda telefoniga pilti teha, väites et tal parem kaamera. Jätan selle teie otsustada 😀

Kõht kasvab ka suure eduka ning tundub veidi hirmutav teadmine, et ma olen praktiliselt poole peal ja Prints hakkab alles nüüd kasvama. Kuhu ma kõik selle kõhu panen?

Enesetunne ja sümptomid: Enesetunne on päris hea ning valutamist on nüüd ka vähem, sest enam ei pea läbi paksu lume sumpama. Mõnes mõttes on see sulailm isegi kasulik. Who knew? Muid sümpomeid nagu eriti polegi, kui välja arvata üks suur ja võrdlemisi eristatav kõht, mis on vahelduseks päris-päris tore 😀 Ei ole kõrvetisi, ei ole veel tugevaid venitusarme ning enam ei ole ka halb kuidagi pidi. Kas see võiks palun niiviisi jäädagi?

Isud: Jätkuvalt pole väga tungivaid isusid. Olgu, ükspäev kui kinos käisime tahtsin kino kommi näost sisse ajada. Kas see loeb? Tegelikult oleks võinud see ka olemata olla.

Liigutused: Liigutused lähevad jätkuvalt tugevamaks ning teda on nüüd ka väljapoolt vaadates askeldamas võimalik leida. Võib olla küll veel mitte väga tihti, aga siiski tuleb mõni kõhuvabistus ette. Muidugi on ta vähe kaval ka, sest kohe kui Ste käe kõhu peale paneb, siis teeb vaikust nagu poleks kunagi midagi juhtunudki 😀

Kaalutõus: Minu suurimaks rõõmuks on hoopis kaalulangus. Ajee! Olen viimased kaks nädalat üritanud Erik Orgu rasedate söömisplaani järgida ning ma pean ütlema, et see tõesti toimib. Otseloomulikult usun ma ka seda, et mul ei ole mingeid erilisi isusid just tänu mitmekülgsele toidule, kuid mida ma ka tean – võib olla üks hetk tuleb selline isu peale, et siis peab KOHE poodi minema. Ükspäev mõtlesin, et kokkamise asemel oleks palju mõnusam osta päts Kirde pehmet saia, Merevaiku ja Valla juustuvorsti ja lihtsalt seda näost sisse ajada. Oleks päris hea… kui nagu öeldud, siis sellist tungivat soovi mul ei ole.

Maim: Prints peaks tänaseks olema ühe tubli ja tugeva baklažaani mõõtu. Ma ei tea mis geneetiliselt muundatud baklažaaniga tegemist on, mis annab välja 35.6 sentimeetrit. Võib olla ma olen lihtsalt ainult tillukesi siiamaani näinud. Lisaks sellele peaks ta kaaluma juba terve kilo! Kuidas ta küll nii suureks juba sai? Alles oli väike vaarikas.

Printsi silmad peaks olema täielikult arenenud ning avanevad üsna peatselt. Sellega seoses hakkab ta silmi pilgutama ning on võimeline vahet tegema valgusel ja pimedal juba emaka sees olles. Ta õli- ja higinäärmed on samuti funktsionaalsed ning kõigele lisaks võib ta väljast tulevatele helidele reageerida. Siiamaani on ta ära harjunud minu südametuksete, seedetrakti ja teiste keha toimingutega ning peaks ta ka minu häälega harjunud olema. Vaene tema, ei saa sellest just pikaks ajaks rahu 😀 Prints võib isegi muusika taktis liikuda!

Maim jätkab muidugi tublisti kasvamist ja juurde võtmist ja veresoonte kasvatamist. Tema veenid on veel jätkuvalt naha alt nähtavad, kuid ka see peaks varsti muutuma.

Fun Fact: Kaasa peaks olema võimeline Printsi südamelööke kuulma ka läbi kõhu. Kui esineb erakorralisust siis see on normaalne, sest süda on ikka veel arengufaasis.

 

2 thoughts on “25+1 kuni 26+0

Leave a Reply

