Inimesed on ikka parajad s*tak*tid

Kõik teavad, et selle suure hulga lumega kaasneb igasugust jama. Jalakäiad ei saa normaalselt kõndida, autod ei saa normaalselt sõita ning kui igal pool on ära lükatud lumevallid, siis ei saa ka normaalselt kuskil parkida.

Linnas on väga tavaline see, et noh, paraku ei ole sul nimelist parkimiskohta, kuid on nagu elementaarne, et kui sa pargid, siis sa hoiad selle ümbruses oleva lumetaseme enamvähem normipiires või siis omal valikul pargid künka otsa.

Meil on näiteks maja taga hoovis nii, et “regulaarsetel” parkijatel on välja kujunenud suhteliselt kindlad kohad. Muidugi on ka neid, kes siis kui maja ette ei mahu ka ennast sinna maha taha parkima pressivad. Suvel on hea ja okei, sest siis on normaalne igast otsast välja saada ja tõepoolest vahet pole. Aga praegu on nii, et need regulaarsed parkijad on enda parkimiskohad lumest suht-koht puhtaks ajanud või siis kes sama koha peal pargivad, neil on veidi madalam koht sisse sulanud (näiteks nagu minu oma, sest noh.. mul pole lumelabidat ja ma väga ei ole vaeva näinud).

Täna aga kui ma Assakult koju tulin avastasin, et mingi lohh oli sinna kohta parkinud, kuhu mina tavaliselt pargin. Tavaliselt ma pargin sellise suhteliselt väikse ruumi peale kuhu suure autoga inimesed väga ei roni – tagaukse juures asuvat treppi ümbritseva seinakese ette. Ütleme nii, et pika autoga sinna väga parkima ei kiputa ning seetõttu on mul seal hea peesitada. Oh well! Mõtlesin, et mis seal siis ikka ja ajasin ennast ühe teise lumisema koha peale, sest ega ma eriti oma kohaga vaeva pole näinud – loodan, et saan sealt ikka homme veel ka välja, kuid esialgsel testimisel kinni ei jäänud, vaja vaid natuke ukerdada.

Meil on all ühed väga toredad ja aktiivsed naabrid, kes kuuluvad ka sinna regulaarsete maja taha parkijate hulka ning pargivad tavaliselt minu kõrval, kuid siis selle normaalse maja seina vastas. Nemad on minu meelest ikka hulka vaeva näinud ning üksjagu lund ära rookinud nii enda kohtadelt kui ka ümbrusest (seal hulgas ma eeldan, et nemad olid nii toredad ja tegid ükspäev minu auto mõlema poole uste juurde labidaga raja – väga armas neist ausalt!). Neile sadas kaela samasugune õnn nagu mulle ning sellest oli mul küll väga kahju. Ma oleks nende asemel püha viha täis. Esimese korruse naabrimees ilmselgelt ei leinud maja ees kohta ja kui maja taha tuli leidis mõnusa lumest roogitud koha – kas pole mugav, mis?! Nahhaalsus ma ütlen. Ole siis mees ja roogi endale mõni teine koht puhtaks, sest künkaid on seal küll kuhu parkida. Kui labidat pole, siis mõtle midagi muud välja, sest see ei olnud ka väga ilus tegu.

Ma ei tea kust need alt naabrid pühapäeva õhtuti tulevad – ilmselt maalt kogu tavaariga ja väikeste laste ja koertega ja kõige värgiga… Ja nüüd siis õhtul hakkasid seal uuesti täiega kaevandama enne kui auto ära said parkida. Ajasid selle teise koha puhtaks ja asi ants.

Mina taoks sellel esimese korruse naabril kulmu rulli. Lollakas.

tumblr_m809ifccvp1qkb8l8o2_r1_500

Võib olla peaks ma nagu iga teine eestlane lihtsalt õlgu kehitama, aga ma lihtsalt ei saa. Võib olla see on mu rasedushormoon. Võib olla ajan ma mingit mõtetut õigust taga. Võib olla ma olen lihtsalt liiga emotsionaalne inimene, kuid ma leian, et mõnikord on vaja mõnele inimesele küll tappa anda, et mõistus võimaluse korral koju tagasi tuleks.

Edit: HAHA! Nägin just Facebookis head pilti..

12540791_977331978998613_7710669002753665674_n

Mustamäe stiilis koha broneerimine

Võib olla oleks mõistlik seda siin ka teha…

Leave a Reply

