I Tried Walking Once, It Sucked… (Ma proovisin ühe korra kõndimist, see imes vilinal)

Ma olen oma nädalakokkuvõtete postitustes ikka maininud oma sümfüüsi valu, ehk siis mõnikord võtab kubeme nii valusaks, et üldse olla ei kannata. Täna on jälle see päev, kus on ikka väga halb. Eks ma ise olin ka lollakas ning hoolimata oma varastest kogemustest läksin ikkagi natuke liiga hilja kodust välja, mistõttu pidin rongi peale päris kiirelt kõndima. Normaalse inimese jaoks tegelikult lihtsalt veidi tempokalt, raseda jaoks not so much. Igatahes, omad vitsad peksavad ja nüüd ei saa ma püsti ega liikuda ilma valudeta ning mõelda vaid, et ma pean pärast uuesti rongi peale kõndima.

Praeguse lumega saaks muidugi näiteks teha nii:

Sellega seoses hakkasin internetis ringi sobrama ja erinevaid tugesid otsima. Mitte otseselt just jalutuskeppe, kuid rasedatele toodetakse erinevaid toetavaid bandaaže ja tugivöösid. Ma saan aru, et need toetavad bandaažid (leiab siit!) on pigem nagu kõrgema osaga püksid (nagu aluspüksid või nii) ning vööd on päris vööd, mis kõhu alt lähevad (leiab siit!). Paljud on öelnud, et bandaaž hakkab veidi suruma ning ei ole mugav kasutada, kuid võib olla määrab siin ka see kas on õige suurus valitud. Ise kaldun ma pigem sinna vööde poole, sest tegelikult on mul tuge vaja praegu vähemalt vaid kõndimise ajaks. Võib olla kui kõht suuremaks läheb, siis on muudeks toimetusteks ka, kuid sellega kaasneb jälle hoiatus, sest kui ainult tuge kasutada jäävad oma lihased laisemaks ning pärast ei suuda ilma üldse olla. Võta sa nüüd kinni kas on hea või halb, kuid ilmselt ma järgmise nädala jooksul endale selle vöö hangin.

Kui keegi oskab mulle öelda, mida selle jaoks vaja ära mõõta oleks, aitaks ka kõvasti. Ma tean, et neid on erinevates suurustes, kuid mis kohta ma siis mõõdan, kas kõhtu või puusa või.. mida siis?

Ilusat jätkuvat talve kõigile 😀

 

3 thoughts on “I Tried Walking Once, It Sucked… (Ma proovisin ühe korra kõndimist, see imes vilinal)

  1. Minu kaastunne 😦 Minul õnneks pole neid tugesid vaja olnud nii, et ei oska kommenteerida, loodan et saad siiski kergendust nende abil. Meil on ka korralik talv siin (Bulgaarias), aga ega nad siin teid ei puhasta, veidi sõiduteid vaid. Kõik ülejäänu on takistusrada! Kohutavalt libe on ka, tahaks natuke värsket õhku, aga ausalt öeldes ma ei julge kahe väikse lapsega koperdama minna, sest kui väiksem käe otsas kukub siis kindlasti mina ka järgi kohe. Mees ütles ka, et käid tänaval ja igal pool, kuhu vaatad keegi kukub….

    • Täna hommikul oli kusjuures meil juba parem siin. Sõiduteed on ikka (väiksemate tänavate peal siin Kristiines) lumepudrused, kuid majaümbrused hakkavad järjest paremad välja nägema ning hommikul kiirustades ei pidanudki päris takistusrada läbima. Siiski.. Ma ei tea, kuidas see kõht niiviisi maapoole tõmbab, pole ju teine veel NII suur midagi 🙂

  2. Ma loodan, et keegi oskab midagi sulle soovitada. Olen ise ka mõelnud selle peale, et peaks soetama, aga pigem sellepärast, et selg kipub kiiresti väsima ja valutama, samas see mure mul kogu aeg olnud. Pikkade inimeste mured ilmselt. Ennast teades ma kannatan selle kõik kuidagi lõpuni välja ja siis kaovad need loodetavasti nagunii ära 😀

Leave a Reply

