Kõige masendavam toit on viiner

Eile oli terve Delfi täis uudiseid, kuidas eile oli ametlikult aasta kõige masendavaim päev. Mingisugune geenius mõtles välja valemi, mille alusel selline tulemus saadi, kuid üldiselt pidi see siis arvesse võtma ilmastikuolusid, seda et pühad on läbi, finantsilisi raskusi peale pühi ja mida kõike veel. Igas päevas on midagi toredat nii et see on küll päris ülekohtune öelda, et 18.jaanuar 2016 on vot just see kõige masendavam. Võib olla kellegi jaoks on ka, ega ma ju ei tea.

Samuti oli üks artikkel sellest, kuidas saiata hot dog on kõige masendavam toit. No ma ei tea. Millega see viiner nüüd ette jäi? 😀 Väidetavalt söövad viinereid enamasti üksikud inimesed, kes valivad just selliseid toite mille valmistamiseks ei ole vaja palju vaeva näha. Sinna kõrvale võib kohe lugeda artiklit, kus on välja toodud 8 kõige paremini tuju tõstvamat toiduainet, et seal on ära toodud ka teraviljad, siis saab teha kiire järelduse, et saiaga hot dogid teevad meele rõõmsaks (Elagu, Statoil!) ning ainult viinerite söömine viib masendusse. Tehke oma valikud siis targalt!

Olgugi, et ma polnud eile masendunud nagu ette nähtud, siis kogesin ma ometigi teatud koguses frustruatsiooni. Pühapäeval saatsin laiali hinnapakkumiste emaile erinevatesse köögimööbli firmadesse ning mõned neist on ka vastanud. Kõigepealt küsiti mõningaid lisaküsimusi ja siis asuti plaanide kallale – tulemus on suhteliselt üks. Meie köök on väike ja sinna ei mahu midagi. Kui tahta tööpinda, ei mahu sahtlid, sest pliidiplaat löödaks ahjust eraldi tööpinna peale ja ahi ise läheks “kapitorni” ning kui tahta tööpinda ja sahtleid, siis ei saa nõudepesumasinat. Samuti tahaks ma ideaalis seda, et kraanikauss oleks nurgas, kuid nurgakapp ise ei mahu ning täisnurga all kappi ei taheta teha/soovitata, sest see pidi ebamugav olema. Mõõtsin vähe kodus ja mõtlesin, et äkki siiski mahub kui panna võimalikult suur ümmargune kraanikauss? Fakt on see, et kuskilt tuleb järeleandmisi teha, et saada seda mida vaja. Sahtlitega on tegelikult nii, et meil baariletis on sahtlid olemas, lihtsalt tuleks mõnda neist võib olla väiksemaks teha. Mu närvid on otsakorral!

Veidi hirmutav on ka see, et kõik kes mulle eile aktiivselt tagasi kirjutasid on nüüd igasuguse kirjutamise lõpetanud ja nüüd ma mõtlen, et äkki nad kustutasid kõik mu meilid hoopistükis ära, sest meil on liiga keeruline olukord…

Ma loodan ikka mõne lemmikuks saanud firma käest täna midagi tagasi kuulda ning kui ei kuule, siis ma lepin kontorisse mineku aja kokku. Aitab naljast! Ma tahaks lihtsalt selle köögi värgiga ühele poole saada: saada hea pakkumine, ära tellida ja siis hakata köögi põranda ja jamaga tegelema. Kas firmad tõesti ei taha kliente või milles asi on? Väike challenge käib asja juurde.

 

P.S – Ma olen 1,5 päeva 100% Erik Orgu kava järginud ja ma tahaks TÄIEGA šokolaadi ja kommi näost sisse ajada. Suhkrust võõrutamine on õudne!

Leave a Reply

