23+1 kuni 24+0

Viimasel ajal iga jumala kord kui ma mõtlen, et kaua ma siis rase olen olnud tuleb arvutuste kaudu välja 6 kuud. Ma millegi pärast ainult seda numbrit mäletangi, ehk siis… Kuidas ma koguaeg 6 kuud rase olen? Samas minu meelest oli ka teine staadium, kus ma olin koguaeg 4ndat kuud rase. Ehk siis ma ei tea, mis toimub. Kohati tundub nagu oleks megavähe aega jäänud, aga teisalt jälle ei suuda ma ära oodata, millal meie Prints ükskord juba valmis küpsenud on. Meil on veel päris mitu asja vaja ära teha enne kui ta meile saabub ning eks me oleme hakanud siin ääri-veeri plaane tegema ja kohandama.

20160116_120704.jpg

Veidi muhklik kõht 🙂

Enesetunne ja sümptomid: Eluke veereb ikka ühtelugu ning midagi uut ma ei ole täheldanud. Kõht kasvab suuremaks, millega kaasnevad mõned ebameeldivused, näiteks nagu sokkide või pükste jalgapanek ning mille jaoks ma kindlasti istuma pean. Samuti olen täheldanud, et kopsumaht ja vastupidavus on kahanenud ning raseduse lõpuks on mõlemad kindlasti olematud. Eriti hästi on seda aru saada praeguste ilmadega, mil ma läbi selle lume-soola soga kõnnin ning kinnitatsatud lume peal väga pidepunkte pole. Kõndimine on raske, sest lisaks suurenevale kõhule ja olematule vastupidavusele, libisevad jalad ka veidi, mistõttu 10 minutilisest vahemaast on saanud mõnus 15. Ega ma väga kiirustada ei saa ning kui kuhugi hiljaks hakkan jääma siis jooksjat pole minust ammugi. Hakkama saan, aga pärast see misiganesluu valu tahab ära tappa.

Isutab: Mu emps teeb täiega head iirise-vahvli kooki ja ma ei tea miks, aga täiega tuli praegu isu. Niipalju siis sellest, et magusat ei tõmba 😀

Liigutused: Kuna mul nendest isudest väga rääkida pole, siis räägin parem palju toredamadest asjadest. Prints on üpris aktiine mitu korda päevas: kõigepealt kuskil 13-14 päeval, eriti siis kui ma tööl olen; siis veidi hiljem, kuskil 18 paiku ning lõpuks 21-22 õhtul. Ma olen väga veendunud, et ta tegeleb vaheldumisi karate ja jalgpalliga, mis kõhusisemuses tundub väga veider. Ma olen alguses liigutusi kõrvutanud kõhus elava kalaga, kuid mida aeg edasi seda rohkem ma mõtlen, et pigem on see nagu närvitõmblus. Ma olen kindel, et kõigil meil on mingil elu hetkel käinud kulmust läbi selline veider tuksumine, mida ei saa kuidagi kinni. Noh, see on praktiliselt sama, aga kõhus ning meie Prints eelistab ikka koopaelanikuks olemist, mis tähendab seda, et ta toksib kuskil soolestiku vahel ja see on veidi veidram kui (ma eeldan vähemalt) kõhu pinna lähedal toksimine. Kujutage ette, et teie jäme või misiganes sool hakkab järsku tuksuma. Hea meel on muidugi selle üle, et ta nii aktiivne ja kõbus on. Saab selle külma ja talvise ilmaga mõnusas soojas kohas omaette toksida ja ujuda.

Kaalutõus: Hmm.. Viimasest ämmakaga kohtumisest on juures 2.7kg. Ma südamest loodan, et ma piki pead ei saa või äkki oli see lihtsalt “halva kaalu” päev. Ma pole tegelikult eriti mingit rämpsu sisse ajanud ning toitumise mõttes ei tohiks hullu olla väga. Ma ei tea, kust see tuleb. Okei, võib olla tean ka. Näiteks üks õhtu lasin lihtsalt umbes 150g juustu näost sisse, kuid seda siiski, seda ei juhtu iga päev. Raske on see raseda elu – sõna otseses mõttes 😀

Maim: Prints on nüüdseks umbes 30.5cm pikk ja kaalub tubli pool kilo. Ta kopsud töötavad jätkuvalt harjutamise mõttes läbi lootevedelikku. Kopsud hakkavad tootma pindaktiivset ainet, mis ei lase kopsudes asetsevates õhu paunadel kokku vajuda. See on äärmiselt vajalik hingamisest siis kui ta ükskord üsast väljub ja päris õhku hingama hakkab.

Printsi nägu peaks hakkama “paika vajuma” ning ta hakkab üha rohkem ja rohkem nägema välja selline nagu ta sündides välja nägema peaks. Samuti jätkavad luud ja musklid kasvamist ja tugevnemist, ehk siis need karate ja jalgpalli trennid muutuvad järjest intensiivsemaks – nii mulle kui talle.

Important Fact: Kui Prints peaks mingil põhjusel tahtma praegu juba väljuda, peaks ta kopsud olema niipalju arenenud, et tal on võimalus elama jääda, kuid peab edasi valmima haigla spetsiaalses enneaegsete laste osakonnas.

Ma ikka loodan sügavalt, et Printsile meeldib see kus ta praegu on ning ei taha veel seda lund uudistama tulla.

Leave a Reply

