21+1 kuni 23+0

Vahepeal siin oli nii palju tegemist seoses jõulude ja aastavahetusega, et polnudki mahti neid raseduspostitusi teha. Seda enam, et praegu tundub elu nagu päris lill ja vaikselt võib vist hakata ütlema tõesti, et rasedusel polegi ju häda midagi. No problemo!

Enesetunne ja sümptomid: Enesetunne on hea, kui välja arvata see jube nohu, mille ma endale aastavahetuse külmast ööst külge pookisin. Tegelikult on see vist nüüd ka pigem möödumas ja hingata saan normaalselt, mis tähendab, et magada saab normaalselt. Mul on terve elu aeg vist hingamine=magamine, ehk siis kui on nohu ja nina kinni, siis pole ka mingit magamist. Raseduse ajal on muidugi äärmiselt piinarikas haige olla, sest üldiselt neid ravimeid, mis teadaolevalt kiiresti hädad kaelast ära võtavad ei tohi kasutada. Sama on ka nohuga – minu parimateks sõpradeks on sellisel puhul soolvesi (merevesi) ja eeterlikud õlid. Njah.. Mentooliga Xymelin ning sinna juurde Sudafedi nohutabletid on üks parimaid nohu SOS komplekte, mida ma siiani katsetanud olen, kuid kahjuks on nende näol tegemist “keelatud viljadega”.

Merevee ja soolveega on minu meelest küll selline mõttetu suhe, et kui sul ikka nina täitsa kinni on, siis kuidas sa selle värgi sinna õigesse kanalisse saad, et jura “välja loputada”?! Kõik kiidavad seda nagu ma ei tea mida, aga no olgem ausad.. See EI MÕJU. Vähemalt mitte minu jaoks rahuldaval tasemel. Igatahes, kõik te rasedad või kunagi rasedad, kes lihtsalt ei suuda elada ilma läbi nina hingamata – võtke Otrivin Plus (LINK), kus on ka sees elupäästvat eukalüpti.

Valudega on mul ikka nii nagu on, aga kui ma kiirkõndi jätkuvalt ei tee ega ei jookse, siis on elu täitsa okei, ehk siis tegelikult ei olegi väga millegi üle kurta, kui ainult et kõht muutub nii suureks, et sokke on natuke raske jalga panna. Samuti saab igasuguste kummarduste või kõrverdamiste eest jala või rusikaga soolestikku. Sama seis on ka ühes asendis lamamisega – kui sealt pärast ära liikuda lööb keegi justkui kirvega selga.

Isutab: Pigem ikka soolased söögid, kuid ei ütle ära millestki. Tundub, et vähemalt siiani on mul selle söömisega päris lihtne olnud. Ei ole mul ka mingeid südaöiseid näljahooge nagu siin mõnel inimesel on olnud.

Ei isuta: Nada. Elu on lill.

Kaalutõus: Alates raseduse algusest on nüüdseks juurde tulnud 9kg. Holy shit! Ma tean, et raseduse ajal ei tohiks kaalust NII palju mõelda ja mingit kaalulangetamist sellel ajal ei toimi, aga kas tõesti on palju paluda, et kõhu ja mis iganes muud kohad suurenevad aga seda minu senise pekikihi arvelt?! Eks ma pärast sünnitust pean endale esiteks kõhubandaaži peale panema (kuuldavasti aitab see kiiremini kõhunahka taastada) ja teiseks pean hakkama jalutama ja liigutama ja söömist jälgima. Ei tea palju ma muidugi aega söömiseks leian, aga peab kuidagi üritama.

Maim: Maimul peaks praeguseks olema kaalu 453 grammi ringis ning pikkust 28.9cm, mis on juba päris pikka purakas. Kui arvestada, et ta kuskil 50cm peaks välja tulema, siis on ju ainult 21cm minna!

Ta jätkab rasva kogumist ning kahjuks (või õnneks) ka lootevee joomist. Tema enda maitse tunnetus hakkab arenema, samuti ka tema teised meeled nagu kuulmine ja puudutamine. See veidi creepy karvkate mis ta keha katab muutub tumedamaks ja Maimu küüned on peaaegu täielikult valmis.

Järgmiste nädalate jooksul hakkab Maim tugevalt juurde võtma ning ta kasv põhimõtteliselt kahekordistub. Kõrvad hakkavad arenema ning 3 äärmiselt vajalikku luukest (vasar, alasi ja jalus) kõvastuvad. See tähendab seda, et Maim saab helisid kuulata, kuid aju pole veel päris asjadega järgi jõudnud. Ka organid kasvavad kiiresti: pankreas, mis aitab toota insuliini, muudkui kasvab ning on nüüdseks olemas ka higinäärmed.

 

2 thoughts on “21+1 kuni 23+0

  1. Otsisin internetist siit ja sealt et kuidas on parem raseduse ajal ennast vormis hoida, üks rase fitness blogger arvas et iga rase v mitte rase peaks trenni tegema iga päev VÄHEMALT 60-90 minutit, kurat ma oleks toolilt maha kukkunud sellise hullu jutu peale! 😀 Jõudu ja jaksu sulle 🙂

    • Püha jumal! Mul on tund aega kõndimistki raske 😀 Võib olla kui olla sellise tiheda ja aktiivse trenniga enne rasedust harjunud, siis ei ole nii hull, aga ma küll seda ette ei kujuta.

      Ma ise proovisin rasedate vesiaeroobikat, mis on küll väga mõnus, sest vees on vähem raske 😀 Samuti üritan (vahelduva eduga) tagasihoidliku tempoga jalutamas käia.

      Edu ka sulle oma uue jõuluimega 🙂

Leave a Reply

