Aasta 2015

Olen siin viimased päevad jälginud oma blogroll‘i, kuidas aasta kokkuvõtteid tekib nagu seeni peale vihma ning osad neist on pannud mind ka minu möödunud aastale mõtlema. Kelle jaoks on 2015 olnud megahea ja täis positiivseid asju, kelle jaoks vastupidi. Tagant järele võib vist öelda, et minu aasta on suurest olnud balansis, kuid siiski on mulle sellest aastast jäänud veidi negatiivne maik suhu. Võib olla oleme lihtsalt jõudnud piisavasse vanusesse, kus näeb enda ümber rohkem raskeid haigusi, vanadusest tingitud hädasid ja mis seal salata, ka surma, sest inimesed meie ümber jäävad ju ka järjest vanemaks. Öeldakse, et pole halba ilma heata – minu puhul on lõpuks see hea vist kohale jõudnud.

Jaanuar-Veebruar

Aasta algas meie jaoks meeletult raskelt. Kui eelneval novembril saime positiivseid beebiuudiseid, siis 15. jaanuaril kuklavoldi ultraheli uuringul same vaid negatiivseid uudiseid. Meie esimene (arstide arvestuse järgi küll teine) Maimuke oli alla andnud ning südametööd ei leitud. 16. jaanuaril läksin haiglasse peetunud rasedust lõpetama, sest siiani ei olnud loode ise ära kukkuma hakanud. Võin julgelt öelda, et isegi teades, et enam ei saa Maimukese jaoks midagi teha, tundsin ma ennast nii halvasti ja süüdi ja kurvana ning kindlasti oli see päev minu jaoks emotsionaalselt ja vaimselt üleüldse kõige raskem mu senise elu jooksul. Päris esimene rasedus katkes omasoodu, nagu polekski midagi juhtunud, kuid kuna ma käisin vereproovi andmas ja näitajad olid olemas, siis loetakse see ka päris raseduse alla.

20150116_104100

Jaanuar 2015

Seega olin ma mõnda aega päris katki ja negatiivselt meelestatud. Mõtlesin muudkui endamisi, ka ma ise äkki olen midagi valesti teinud. Kas äkki need peod kus ma kunagi käinud olen ja alkoholi tarbisin, kas äkki see on mu keha niivõrd mõjutanud? Mõjutanud nii palju, et ma ei saa hakkama selle kõige elementaarsemaga, milleks naise keha peaks olema loodud…

 

Märts-Aprill-Mai

Kevadine trennitervitus :D

Rõõmus tervisesportlane – Veebruar 2015

Pärast madalseisu otsustasin, et hakkan oma keha eest paremat hoolt kandma ning keskendusin rohkem toitumisele ja liikumisele. Leidsin enda jaoks (õigupoolest vist juba jaanuari lõpus) Erik Orgu toitumiskava ja Endomondo ning pühendasin oma vabad momendid söögi tegemisele ja kõndimisele. Eriti mõnusaks hakkas minema siis kui päevad muudkui pikemaks venisid.

Samuti sain märtsis veerandsada aastat vanaks ning selle tarbeks korraldasin meie väikses korteris ka peo nii et numbrivahetus möödus suhteliselt rahulikult.

Ülejäänud kevadkuud möödusid tubli aktiivsuse tähe all ning mingil eluhetkel kaalusin ma 73.9kg, mis oli üle pika aja üks madalamaid numbreid mida ma enda puhul näinud olin. Näiteks aprillis kõndisin ma maha oma distantsi rekordi, milleks sai 225 kilomeetrit kuu peale, mis teeb kuskil 7.5 kilomeetrit päevas! Pärast seda hakkas kuidagi allamäge minema ning suvega võtsin ma peaaegu kõik tagasi, mis ma kaotasin. Oih!

Mais käisime ka mõneks päevaks Inglismaa pinnal. Käisime külas nii Ste isa perel, veetsime päeva rannikul ning jõudsin ka Siiri elu kaema. Ilm oli muidugi meie tulekuks “super” ning enamus aega oli sama sombune ja vihmane kui Eestis.

Kui oli veel lootust päiksele

Siiril külas – Mai 2015

Juuni-Juuli-August

Juunis ei toimunud midagi märkimisväärset, kui jaanipäev välja arvata. See aasta ei teinud me selle tarbeks vist midagi erilist – mitte, et me varasemalt väga oleme teinud.

Juulis oli ainuke suvepäev, kus ma päevitada jõudsin ning no muidugi kui juba siis juba. Suutsin päikse käes magama jääda ning selle tulemusena olin punane kui vähk 😀

Augustis tuli Siiri Eestisse ning selleks puhuks organiseerisime väikse Hiiumaa tripi, kus tollel nädalavahetusel leidsid aset nii Kärdla Kohvikutepäevad kui ka Kärdla Ratsupäevad, ehk siis tegevust oli päris palju. Kahjuks oli ilm meganadi ning seetõttu istusime kaunil “suveõhtul” õues villaste sokkide ja kõikide pusade-jakkidega mis meil kaasas olid. P.S – ma võtsin lausa talvejope kaasa.

wpid-20150801_205210.jpg

Hiiumaa – August 2015

Augustist veel nii palju, et kuskil kuu keskel meie firma kolis ning nüüd saan päris kesklinnas tööl käia.

September

September 2015

Üle 3 aasta käisime Stega ka ühel päris puhkusel Kreeta palmide all. Mega mõnus! Nädala esimene pool oli vast mõnusam, sest teisest poolest hakkas Maim vol 2 endast teada andma ning olemine läks veidi kehvaks. Reisiga jäime väga rahule ning kellel ikka päikse, rannaliiva ja lõppematu söögi suhtes kaebusi on?

Kreetalt tagasitulles tegin rasedustesti ning mu sisetunne osutus seekord õigeks. Ei teagi, kas eelmiste kogemuste põhjal või niisama, olin ma tol korral palju rahulikum ning mäletan end mõttelt “eks ta läheb nii nagu minema peab”.

Oktoober-November-Detsember

Kasvatasin hoogsalt tulevast Printsi, tegin tööd ja midagi väga põnevat ei olegi vist toimunud. Muudkui käisin aga usinalt igas kontrollis ja proove andmas ning Printsi mõõtmas ja uurimas.

Dein Hards Lancelot

Dein Hards Lancelot

Nädal-paar enne jõule läks meie juurest kepsutavate kutsade maale Aadu, meie pere teine koer, kes kahjuks pidi ajahambale ja tervisele alla vanduma. Ma ei tea miks, kuid minu jaoks on lemmikloomade kaotus kuidagi emotsionaalsem.. või ma ei oska seletada. Kuidagi teist moodi on kurb.

P.S – Jah, need on minu kaunid jalad seal koera taga.

received_101531549698714362.jpg.jpeg

Detsember 2015

Millegi pärast tundub, et aastas on kaks olulist püha – jaanipäev ja jõulud ning kui üks saab läbi on aeg teist oodata. Kingid olid imelised, söögid maitsvad ja kilod kiired lisanduma 😀 Ma olen päris kindel, et siin pole mitte ainult Printsi käsi mängus, vaid empsi kokkamine jõululauaks. Kahju ainult, et pühad nii kiiresti mööduvad (kaalule on see vist ainult hea).

 

 

 

Järgmiselt aastal ootan veidi rohkem positiivset. Võib olla on positiivsus ka vaataja silmades nagu ka ilu, kuid see negatiivsuse maik pole jäänud vaid enda kogemustest, vaid ka juttudest, mida ikka siit-sealt kinni püüad. Samas on uuelt aastalt palju oodata ning ma olen kindel, et meie elud muutuvad täielikult.

Over and out! Head uut aastat kõigile!

Leave a Reply

