Jõulud 2015

Minu meelest algab jõuludeks valmistumine igal aastal samamoodi. Kõigepealt teen ma (vähemalt viimased 2 aastat) lubaduse, et ma NÜÜD ostan ära jõulukaunistused, siis teen ma lubaduse, et see aasta hakkan ma varakult juba kinke vaatama, et ei jääks viimasele minutile ning lõpuks on jõulud möödas kiiremini kui silmi pilgutada jõuad.

Etterutates ütlen, et ma ikka veel ei ostnud ühtegi jõulukaunistust ning ainuke jõulukaunistus meie korteris on Rudolfi kujuline külmkapi magnet, millel on väiksed “post-it”-id küljes. Samuti jäid kingid suht viimasele minutile, kuid selles süüdistan ma Sted, sest ta otsustas tuhat aastat, mida ta jõuluks tahab 😀

Samuti tuleb kõigilt enne jõule kommentaar, et “teeme siis see aasta vähe väiksemalt”, ent jõuluõhtul need pakid muudkui tulid ja luuletusi polnud piisavalt varnast võtta. Müstika! See aasta oli muidugi veidi teisiti, sest peres enam väikseid lapsi pole, kellele päkapikkude “udu” ajada, seetõttu oli osa jõuluõhtu maagiast justkui kadunud, aga samas sai pere ikka tervenisti kokku ja see ongi ju põhiline.

20151228_105445.jpg

Selle aastane kinkide laar: lumepallikujuline küünal, vannipall, jalaseep, termosokid, eritellimusel tehtud retseptimärkmik, Printsi esimesed dressipüksid, kalendermärkmik, aktiivsusmonitor, suur kalender, võinuga, puulusikas, käsitööna tehtud teekotid ja üks udune kass, kes end pildile pressis.

Päris mitmed kingitused olid meile Stega kahe peale, näiteks nagu pimendavad kardinad, mis enam pildile ei saanud, sest need on juba ees ja pimendavad väga jõudsalt meie magamistuba. Super! Samuti ei jõudnud pildile enam Kalevi trühvlid, Fazeri piimašokolaad pähklitega, purk täis häid-paremaid pähkleid ja šokolaadi jõuluvanad, sest nad kõik… eee… sulasid ära?

Juba pikemat aega ma muudkui guugeldasin ja vaatasin ja käisin Stele ajudele, et mul on VAJA aktiivsusmonitori. Ma tahan teada, palju ma PÄRISELT kaloreid kulutan ja liigun ja magan ja mida iganes eks. See aasta oli päkapikk nii vastutulelik, et minu kauakannatatud unistus täitus.

20151228_105545.jpg

Sony SmartBand 2 aktiivsusmonitor

See on siis selline tegelane, mille sa kõigepealt laed täis, paned endale käe peale ja lähed oma eluga edasi. Kui hoida teda tavarežiimil kestab ta aku kuskil 2 päeva, kuid kui panna STAMINA režiimile püsib kauem. Nende režiimide vahe seisneb tegelikult ainult selles, kas sa tahad, et jubin mõõdaks su pulssi või mitte. Kellele pulsi teadmine vajalik pole, siis võib selle maha võtta ning samuti saab pulsi mõõtmise režiimi panna tööle just siis kui ise tahad, ehk siis näiteks kui trenni hakkad tegema.

Minu jaoks hetkel võib olla olulisem näitaja on see unemõõtja. See näitab päris täpselt ära sinu öise liikumise/liikumatuse järgi ning ilmselt ka pulsi järgi ära kui palju sa magad kerget und, ehk REM und ning kui palju sa saad seda sügavat und. Praegu olen seda kasutanud 3 ööd ning esialgu on minu sügava une protsendid kõikunud 26%-33% öö jooksul. Arvestades, et see vahemik võib olla 30%-70%, siis mulle tundub, et mul väga palju seda kasulikku und ei ole. Samuti on praegu näiteks näha, et ilmselgelt pole ma kõige paremas vormis, sest minu pulsi tase (ka siis kui ma magan) on üle 60, mis ei soodusta väga taastumist ning põhiliselt on mu keha peaaegu koguaeg “madala stressi” tasemel. Jeerum! No ma tean ka seda, et mida treenitum ja paremas vormis on inimene, seda madalam on ta pulss niiöelda “puhkeasendis”, kuid sinna on mul vist pikk tee.

Ma usun, et kui ma olen seda näiteks kuu aega kasutanud, siis teen ka põhjalikuma ülevaate, et kuidas ja mis.

20151228_105640.jpg

Sirle Retseptiraamat

Teine ääretult armas kingitus tuli mu emalt. Tegemist on eritellimusel tehtud isikliku retseptimärkmikuga, kuhu saab enda lemmikud ja enda loodud retseptid kirja panna. Nii tore!

20151228_105718.jpg

Kolmas südantsoojendav kink tuli vist mu vennalt ja Marleenilt, kes tegelikult tegid kingi pigem Printsile.

20151228_105804.jpg

Printsi esimesed dressid

Et igal mehel on vähemalt paar korralikke dressipükse, siis Printsil on kohe üks paar varnast võtta. Materjal on nii pehme ja mõnus ning kui mulle vähegi mahuks, paneks ise jalga 😀

Peale suurt söömist, kinkide jagamist ning kohustuslikke jõulufilme nagu “Üksinda kodus” saidki jõulud läbi ning võib jääda jaanipäeva ootama. Nagunii ilmas erilist vahet ei tule!

Eesti jaanipäev

Leave a Reply

