E-Selver ehk kuidas panna külmkapp ise täituma (Online shopping vol.1)

Nagu ma eelmine nädalavahetus kirjutasin, vihastasin ma ühel pühapäeval ennast Prismasse minnes siniseks ning tõotasin endale, et “mitte kunagi enam”. Selle asemel vaatasin veidi internetis ringi ning leidsin sellised mõnusad alternatiivid nagu e-Selver ja e-Maxima. Maxima ei ole just mu kõige erilisem lemmik, seetõttu otsustasin e-Selveriga kätt proovida.

Ausõna, tegemist on mugavaima asjaga maailmas!

Panin oma ostunimekirja kokku laupäeval ning valisin kohale toomise ajaks pühapäeva 12.00-14.00 vahel. Muuseas, kui su poearve on vähemalt €39.99 siis tuuakse sulle kogu kupatus tasuta koju. Pluss on internetis kajastatud ka kõik soodushinnad ja pakkumised niiet ei jää absoluutselt mitte kui millestki ilma. Ainuke asi toidu koju tellimisega on see, et tuleb osata veidi ette planeerida, sest samaks päevaks tellimine oleneb suuresti tellimise kellaajast. Muidugi on ka variant, et asjad komplekteeritakse teile kokku ja lähete võtate lihtsalt oma moona Järve Selverist peale – sel juhul ei ole vaja kulleri aja pärast muretseda, kuid ka seal on ajaline piirang ning peaks vähemalt siis 2 tunniga arvestama, enne kui su asjad peale võtmiseks valmis saavad.

Kui tellimus on valmis, tuleb kohe internetis ära maksta ning kaupa hakatakse komplekteerima kuskil 2 tundi enne kõige varasemat kättesaamisaega. Kohe kui asjad saavad kokku pandud saadetakse ka saateleht, kus on ilusti välja toodud mida ja kui palju on. Kui mõnda juurikat tuleb grammide järgi vähem kui küsitud ja mille eest sa maksnud oled, siis kantakse vahe ilusti kontole tagasi, kui aga tuleb rohkem siis juurde maksma ei pea. Sama moodi on toodete asendamisega!

Minu kuller helistas mulle pühapäeval veidi peale 12 ning andis teada, et on 10 minutiga kohal. Kraam tassitakse ilusti uksest sisse, annad oma allkirja ja ongi kõik. Juhul kui sa tellid alkoholi või tubaka tooteid ole ka valmis oma ID kaarti näitama.

Teenus on äraütlemata mugav ning aega ja närve säästev. Ainuke miinus siinkohal on muidugi see, et kahjuks saavad seda rõõmu nautida hetkel veel vaid Tallinna elanikud. Seetõttu mõtlesin, et lisan veidi pildikesi ja juhiseid, et te kõik julgeks ka ära proovida, kuidas asi käib.

Esileht

Esilehelt saad e-Selverisse sisse logida, milleks läheb vaja kas ID kaarti või tõestatakse sinu isikut läbi erinevate panga kanalite. Kes ei taha sisse logida, ei pea seda tegema ning võib jätkata “külalisena”, kuid sisse logimisel (juhul kui Partnerkaart on muidugi olemas), saad osa ka odavamatest Partnerkaardi hindadest. Keda hinnad ei huvita, siis andku niisama tuld!

EsilehtLoggedIn

Kojutoomine

Veel on väike erinevus “külalised” ja sisseloginul see, et sisseloginu saab 45ks minutiks kojutoomise/kättesaamise ajavahemiku broneerida. Esialgu kui see teenus ei ole veel nii populaarne ei ole ma siiani (pärast 2 edukat tellimist) näinud aja broneerimises probleemi, kuid vast mida rohkem julgust inimestel tekib, seda rohkem hakatakse seda varianti kasutama ning võib juhtuda, et kulleri graafik on juba täiesti täis. Seetõttu on hea enda ajavahemik ära kinnitada, enne kui asju ostukorvi kuhjama saad hakata.

 

Otsing

Tootevalikuid saab teha mitmeti. Esiteks võib hakata toote nime trükkima otsingu lahtrisse, mis juba pärast esimese 3 tähe sisestamist otsib usinalt vasteid. Vali ainult, millist tahad!

Poenimekiri

Teine variant on otsida vastavalt vasakul pool avanevatele katergooriatele, kus saab siis edasi valida. Nagu siin pildil näha on ilusti välja toodud ka odavama hinnaga tooted.

Valimine

Ka siin on väljatoodud kõik piimatooted, vasakult poolt saad täpsutada, kas sa otsid piima või muna või kohukesi või mida. Jällegi on kollase hinnaga välja toodud allahindlus.

Juba valitud

Hea asi on ka see, et kui sa oled juba ühe toote ostukorvi pannud, ei pea sa mälu värsendamiseks ostukorvi sisu ja kategooriate vahel klikkima, vaid on ilusti näha, mis sul juba ostukorvis on ja kui palju.

Ostukorv

Kui oled toodete valimisega ühele poole saanud, klikka “Ostukorv”-i nuppu, et näha, mida sa endale juba kokku oled krahmanud ning saad sealt edasi minna oma ostu vormistama. See nüüd ei ole minu päris tellimus, mis ma too laupäev tegin, sest geniaalne idee päris “õpetus” teha saabus minu mõtetesse alles hiljem, kuid peaks siiski andma ülevaate. Sealt saate veel valida, kas lubate toodete asendamist või mitte. Kui saadavate toodete bränd on teile oluline, siis on mõtekas asendust mitte lubada, kui aga väga vahet pole, peaasi, et piima ja musta leiba saaks, siis võite asendust ka lubada. Asendamisega on selline tore asi, et kui nad asendavad millegagi, mis maksab rohkem kui te juba maksnud olete, siis te vahet kinni taguma ei pea 😉 Seetõttu ei pea hindade pärast rohkem muret tundma.

Vormistamine

Järgmise punktina tuleb siis valida kättetoimetamise variant. Juhul kui te elate kuskil Järve keskuse kõrval või keskus jääb tee peale, siis võib olla ka mugav lihtsalt valmis ja ootavad toidukotid auto peale korjata. Kui aga te autoga ei sõida ning perekonna nädalane ostukorv ületab nagunii €40 piiri, siis miks mitte lasta endale koju ära tuua? Ekraanitõmmised said tehtud esmaspäeval, ehk siis nagu näha, osad ajad ei ole enam valikus.

MaksmineKolmas etapp, ehk maksmine käib samuti kiiresti ja lihtsalt. Vali kas oma kodupanga link ja maksa niiviisi või kasuta ainult oma kaarti (aitab ka neid, kes näiteks kuu lõpus peavad krediitkaarti kasutama 😀 ). Sealhulgas tuleks läbi lugeda ka tingimused, kuid seda soovitaks ma esmatellijatele nagunii. Makse jõustub koheselt ning e-Selveri poolt antakse tellimuse täitmiseks roheline tuli.

Kinnitus

See on siis osa minu “päris” tellimuse kinnitusest. Esmalt ilmub see ekraanile, kuid siis tuleb ka emaili peale ning kõik see info on teil kirjalikult ka olemas, kui pärast küsimusi peaks tekkima. Mina otsustasin esimesel korral mitte lasta asendada ning tooteid oli tegelikult veel, kuid nad ei mahtunud ilusti tõmmise peale ära.

Komplekteerimise info

Pühapäeva hommikul pärast kümmet sain siis saatelehe, kuhu oli lisatud ka komplekteerimise info juurikate ja puuviljade kaalumise kohta. Nagu näete sain mina tervelt 2 senti oma kontole tagasi 😀 All on ka ära toodud informatsioon tagastuste kohta ning seletab ära lühidalt kuidas see arveldamise asi toimib. Ülejäänud dokumendis olid ära toodud ka kõik teised tooted, mis pakis olid, ehk siis see saateleht, millega kuller veidi hiljem mu uksele ilmus.

Kõik tellitud asjad olid olemas, juurikad ja puuviljad igati korralikud ning mina jäin küll 100% rahule. Minu meelest on tegemist väga väärt teenusega ja sobib eriti kiire elutempoga inimestele või hoopistükis pereemadele, kes väikeste lastega väga poodi minema ei kipu.

Kui kellelgi on asja kohta küsimusi või vajab abi, siis võin julgelt vastata ja nõu anda. Muidugi veebilehe tehniline abi peaks jääma siis Selveri enda teha 😀

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s