Maailmalõpp tuleb!

Eestis elamine on ikka päris põnev. Vähemalt osaliselt. Näiteks on meil detsembrikuu ja on jumala normaalne, et meil on paduvihmad ja tormituuled, selle asemel, et vana hea lumi maha tuleks. Nii reedel kui ka pühapäeval jõudsin ma läbimärjana koju ning hea, et tuul minema ei pühkinud poole tee peal.

Laupäeval käisime empsi ja õega Rocca Al Mare’s. Ma alguses ei mõlenud asjast väga midagi hullu, laupäev nagu päev ikka ning sättisime ennast 12st poodi. Pärast ära minnes oli parkla puu püsti rahvast täis ja selline tunne, et inimese hakkavad maailmalõpuks valmistuma. Alles hiljem jagasin ära, et jõulud on ju tulemas ning palgapäevad on ju ka paljudel just ära olnud – algab jõuluhullus!

Poes käik oli iseenesest edukas, sain endale paar pluusi ja rasedateksad ja talvesaapad. Ausõna, rasedateksad on kõige mugavamad püksid üldse, kui välja arvata rasedaretuusid, kuid nende on talve tulles veidi külm. Ma kujutan küll ette, et ta pärast rase olemist oleks nendega äärmiselt mugav ringi liikuda, eriti näiteks vanaema sünnipäeva või jõulude ajal 😀

Pühapäeval võtsin ennast kokku ja koristasin ja pesin pesu ja olin täitsa asjalik. Õues käis selline möll ja vihma sadas ja rõve oli ning minu meelest ei läinud terve päev korralikult valgeks. See lõppes sellega, et kell 11 hommikul, kui ma koristasin, põlesid meil korteris kõikvõimalikud tuled.

Suutsin ennast kuidagi moodi Kalev SPAsse ka toimetada, seekord bussiga, ning käisin nagu kord ja kohus oma vesiaeroobikas ka ära. Tegelikult on ju vees päris mõnus sulistada, kuid pärast lõppu kui ma uuesti nina õue pistsin, oli väljas samasugune bassein kui seal sees oli olnud. Rõõõõve!

Seekord oli meid trennis kokku 4, ehk siis osad rasedad vist ei tihanud sellise ilmaga välja tulla. Mulle endale tundus, et mõndade asjadega sain seekord vähe paremini hakkama, kuid need ujukiga tehtavad harjutused ei ole üldse kohe minu teema. Ma ei tea, kas mul endal tuleb mingi uppumishirm peale või siis ma lihtsalt ei suuda enda kehaga hakkama saada, aga see lõpeb alati sellega, et ma hulbin kuidagi suvaliselt vees, sellel ajal kui teised päris harjutusi teevad.

Õhtul käisime veel Prismas. No tere-tere tõesti!
1. Pühapäeviti ei tööta vist Prismas mitte ühtegi kaupade väljapanijat.
2. Lähenemas on maailmalõpp, millest mina midagi ei tea.
3. Pole mõtet pühapäeviti Prismas käia.

Vaatepilt nägi välja umbes selline:

Lihalett, kus tavaliselt on erinevad hakklihad, seakarbonaadid ja mis kõik veel oli T.Ü.H.I. Täiesti! Ainult mõni õnnetu soolapeekonike oli järgi. Kanafilee ei olnud õnneks nii otsakorral, kuid see oli küll esimene kord kui ma mõtlesin “MIDA KURADIT?!”. Teine suur tühjus valitses juur- ja puuviljade osakonnas. Täiesti õudne! Kusjuures ma ei näinud mitte ühtegi töötajad, kes oleks tegelenud kauba väljapanekuga. Ma saaks aru, kui kaup on otsas, kuid siis peaks olema sildikeste juures info, et toode on välja müüdud või midagi. Praegu tundub, et Prismal on jumala ükskõik nendest inimestest, kes pühapäeval poes käivad, sest enne esmaspäeva ei liiguta ennast keegi. Ma olen seda varem ka kogenud. Siis jäidki mõned asjad pühapäeval ostmata ning kui esmaspäeval uuesti läksin olid põhimõtteliselt kõik riiulid jälle täis.

See ajas mind küll päris vihale ning arvatavasti proovin ma järgmine kord ära Selveri e-poe teenuse. Kaup tuuakse kulleriga koju ning kõikide tellimuste puhul, mis on suuremad kui €40 peaks olema koju toomine tasuta!

Leave a Reply

