17+1 kuni 18+0

Seekordne raseduspostitus on veidi hiljaks jäänud, aga pole vast hullu, ehk jõuan see nädal rohkem kirjutada. Pilti kui sellist selle nädala kohta ei ole, kuigi minu meelest on seis päris sama, nii et mis seal ikka väga pildistada on. Pluss ma kaotasin jälle selle topi ära ja ma ei tea kus see on..uskumatu!
Vahelduseks leidsin ühe huvitava veebilehe, mis ennustab sulle millal su laps sünnib ja mis suuruses. Minu tulemused on siin:
12294918_10153126760191436_814413552425705799_n
Enesetunne ja sümptomid: Enesetunne on praegu päris hea – ei ole iiveldust, ei ole üleliia väsinud. Selline normaalne rasedaelu. Vihmapilveks on see pagana kubeme piirkonna valu, mis siin mõnel päeval oli juba peaaegu vaevu märgatav, kuid näiteks pärast seda kui ma eile bussi peale jooksin läks asi küll hullemaks. Õudneeee! Valu ise on nagu selline närvivalu, mis kindlasti mõnele teile ka vahete vahel selga lööb, ainult et see lööb jalge vahele ning samas on ka selline tunne nagu tahaks kõik see naiselik kupatus välja kukkuda. Ma arvan, et see kirjeldus on päris adekvaatne. Valusam on siis kui olen pikka aega istunud või lamanud ja peab ennast püsi ajama ja kõndima hakkama. Vähem valusam on siis kui ma juba mõnda aega liikunud olen ja keha on veidi harjunud selle ebamugavusega.
Hea uudis on see, et Maimukese “mullitamist” on järjest rohkem tunda. Mõnikord on tegemist sellise naljaka tundega nagu oleks liblikad kõhus, teine kord jälle tuleb selline terav valupiste külje suunas, mille peale ma tavaliselt eeldan seda, et ma sain just jalaga. Üldiselt mulle tundub, et kui ma näiteks tööle kõnnin, siis ta magab, aga kui me näiteks laupäeval mööda Roccat jalutasime, siis hakkas pika aja peale ikka siputama ka. Veidi veider on tunda kuidas miski või keegi minu sees liigutab.
Isutab: Jätkuvalt nagu spetsiifilisi isusid ei ole ning praegu on tunne, et võiks süüa kõike ilma eriliste eelistusteta. Kui siis lähevad silmad särama ahjus küpsetatud sinihallitusjuustuga täidetud seente peale. Ma varem väga seeni ei söönud, aga neid võiks küll praegu täiega sisse ajada näost.
Ei istua: Sama lugu – ei ole midagi nii erilist, mis vastu hakkaks.
Kaalutõus: Tänase päeva seisuga (mis ei ole küll päris 18+0) oli 85.2kg, ehk põhimõtteliselt sama, mis eelmine nädal, vaid mõnisada gramm vahet.
Maimuke: Äpp ütleb, et ta peaks nüüd olema paprika suurune. Ma ei tea, mis suuruses viljadest jutt käib seal Ameerikas, aga tundub kuidagi kummaline. Mõõtmetelt võiks ta olla kuni 14.6cm pikk ja kaaluda 148.8 grammi.
On hea teada, et Maimukese kõrvad lähenevad nende lõplikule positsioonile ja silmad hakkavad nüüd ettepoole suunduma (super weird!) ning tunnetavad valgust. Luud muutuvad tugevamaks ning moodustuvad näpu- ja varbaotsad, millelt siis hiljem saab näpu- ja varbajälgi võtta.
Fun fact: Mekoonium e. esimene kaka hakkab nüüd Maimukese soolestikus kogunema, et ta siis julgelt seda välja saaks tulistada kui ära sünnib.
Fun fact 2: Maimukese süda hakkab lihast kasvatama ning suudab päevaga läbi pumbata 23 kuni 28 liitrit verd.

 

Leave a Reply

