Uppuvast elevandist narkomaan

Nagu ma rääkisin, siis üle-eelmine esmaspäev oli ämmaka vastuvõtt ning sealt sain mõningaid soovitusi edaspidiseks eluks ning ka uued proovide ja värkide saatelehed. Seda teadsin ma juba ammu, et üks kord ma glükoositaluvustesti tegema pean minema ning ma ei tea, mis mulle küll pähe lõi, aga otsustasin laupäeval kella 9st hommikul juba ITKsse ronida, et selle õudusega ühele poole saada. Otseloomulikult oli mul tol hommikul mega hea uni, kuid kahjuks ei saa sinna väga hilja kohale loivata, kuna test võtab 2 tundi aega ja nemad olid (vist) kella üheni lahti.

Kuna kõigepealt oli vaja saada ka kilpnäärme kohta uut informatsiooni, siis kokku torgiti mind 3 korda: 1 kord saabumisel, 1 kord tund pärast siirupi joomist ning 1 kord 2 tundi pärast siirupi joomist. Ma pole ausalt verevõtmise vastu, kuid kui ta lõpuks juba kolmandat korda selle nõela samasse piirkonda pistis, siis oli juba küll päris valus ja ebameeldiv.

Joogi joomiseks anti 5 minutit, kuid ütlen ausalt, et mul läks võib olla, noh ma ei tea, minut? Ma olin valmistunud juba maailma kõige hullemaks maitseks ja kleepuvaks lögaks, aga tegelikult ei olnud hullu midagi. Maitselt meenutas see jook mulle vedelat lutsukommi, kui päris aus olla. Ma küll küsisin enne selle õe käest, et kas ma võin sinna sidrunhapet sisse panna, kuid ta ütles, et kui oleks pulber, siis veel, aga valmis joogis peaks kõik kogused parajad olema. Oh well… Alla läks see ka päris libedalt, kuigi kuna see potsik oli vähe nõme, võtsin veeautomaadi juures plastikust joogitopsi ning siis läks juba väga kiirelt. Mõtlesin veel endamisi, et kas ma tingimata pean seda terve 5 minutit jooma või võib kiiremini ka 😀 Ma vist olen selleks momendiks terve elu treeninud ning tegelikult ei olnud see minu jaoks üldse mitte nii magus – pidagem meeles ka seda, et ma olen niisamagi võimeline 100g šokolaadi “ühe hingetõmbega” ära sööma.

20151129_095846.jpg

Sealt peaks paistma ka mõnus värskelt tekkinud sinikas

Edasi oli üks meeletu ootamine. Õde luges sõnad peale, et tuleb tulla täpselt õigel ajal tema juurde, ilma järjekorras ootamata. Ajaviiteks võtsin raamatu kaasa, mida seal siis vahepeal 2 tundi lugeda – ausalt soovitan kõigile, kes sinna peavad minema, sest niisama passimine on väga igav ja minu telefonis küll niipalju põnevaid asju pole, mida terve see aeg scrollida.

Pühapäevaks võtsin ennast lõpuks kätte ja broneerisin Kalev SPAsse rasedate vesiaeroobikasse aja. Voh nii tubli olin! Meil on töökoha poolt loodud selline suurepärane võimalus, et me saame 4 korda kuus Kalev SPAs käia. Ühe korra kestus on 2 tundi ning sa võid ise valida, kas tahad minna rühmatrenni, ujuma või jõusaali, mis on minusuguse laisklooma jaoks nagu rusikas silmaauku. Praegu on nii imelikud ilmad ja kole pime, et ega eriti üksi õues jalutama ei kipu ning Ste on üldiselt nendel aegadel tööl kui ma minna tahaks või siis, olgem ausad, ma lihtsalt ei viitsi 😀

Vesiaeroobika ise oli täiega fun! Aeg läks megakiirelt ning ma ei saanud ise arugi kui palju (või vähe) ma seal rapsisin ja siputasin. Kuigi.. Ma pole päris 100% kindel, kas ma sain kõikidele harjutustele pihta, sest see “kaaluta olek” on teatud harjutuste, näiteks ristsammude tegemiseks veidi keeruline. Võib väga vabalt olla, et minu trenni iseloomustab vot selline pilt:

Teised teevad õiget asja, mina teen.. seda arvan, et peab tegema 😀

Tegelikult jäin trenniga väga rahule ning järgmine päev ei olnud isegi valus – see paneb mind muidugi veelgi enam kahtlema, kas ma ikka tegin asju õigesti või mitte. Igatahes broneerisin ma juba järgmiseks nädalaks ka koha ära, nii et ei saa siin väga laiselda midagi. Samuti tabas mind uus aktiivsushoog, mis puudutab toitumist ning umbes kolmandat korda üritan oma ErikOrgu pühendumist tagasi saada ja korralikult sööma ja süüa tegema hakata. Olgugi, et kaalukaotus ilmselt ei ole väga teemas, siis vitamiinid saavad tarbitud ning ebavajalikud ained jäävad kõrvale. Samas on praegu veidi raske, sest kõik kohad tööl on mandariine ja piparkooke täis 😀 Piparkoogid isegi ei tõma (vähemalt mitte veel), kuid mandariine võiks süüa küll veel ja veel – eriti neid häid väikseid. Soovige mulle edu ja kindlat vaimu!

Leave a Reply

