14+1 kuni 15+0 ehk Maimuke vihkab und

Üleüldises plaanis ei ole vist väga palju muutunud. Kõht on natuke rohkem eendunud ning need, kes mind vähegi lähedalt jälginud on, hakkavad vist vaikselt aru saama, et miskit toimub.

Tegelikult ei ole ju mul väga viga eriti midagi, võiks olla hullem ma arvan, kuid nende muutustega kohanemine on raske. Raskem kui võiks arvata.

wpid-20151113_085911.jpg

Kuna ma ise ei saa endast pilti teha, siis peab Ste neid tegema ja noh… ta tegi mulle imelikke nägusid, ehk siis don’t mind the face.

Enesetunne ja sümptomid: Mis puutub hilisõhtusesse südamepahasse, siis kahjuks ei ole see veel kuhugi läinud. Eriti raske oli seda nädalavahetusel kontrolli all hoida, kui toimus üks sünnipäevapidu teise otsa. Ma ei tea, millal see taandub, aga ma tahaks, et varsti.

Selleks, et mitte iga õhtu oksendada üritan ma ennast enne suurt lainet magama sättida, mis toob mind ühe uue asjani. Kui ma lähen kell pool üksteist magama, ärkan ma lihtsalt kell 3-4 öösel üles, uni täiesti läinud. Ma olen veendunud, et Maimuke vihkab und ja ei taha, et ka mina aega nii igavalt veedaks. Ausõna… Ma olen suremas. Kui selline asi jätkub, siis ma varsti ei jaksa enam midagi. Mõnel korral olen veidi hiljem uuesti magama jäänud, kuid see uni ei ole enam kvaliteetne ning vähkren lihtsalt ühelt küljelt teisele. Olen mitmeid kordi kaalunud, et võib olla peaks palderjani ostma või midagi ja ennast nokki lööma enne magama minekut, aga siiani pole selleni jõudnud.

Lisandunud on ka minu uus lemmik närvivalu. Seda pole koguaeg, kuid kui ma näiteks ühele poole rohkem pööran, lööb puusapiirkonda keegi noa sisse. See on päris ebameeldiv ma pean ütlema. Samuti toimub kõndides midagi, mida ma väga hästi seletada ei oska, kuid tunne on umbes selline, nagu Maimuke oleks mu emakaga maadelnud ja järgmis(t)el päeval on lihased valusad. Umbes nagu pärast trennis käimist, ainult et ma pole trennis käinud… Ma ise arvan, et tegemist on emaka venimisega, et kiiresti kasvavat tulnuklast ära mahutada, aga ma pole muidugi 100% kindel. 23.november on ämmaka vastuvõtt, siis saan täpsemalt selle kõige kohta küsida. Võib olla peaks lihtsalt rahulikumalt võtma? Ah ma ei tea… Kui keegi teab, võib nõu anda.

Isutab: Jällegi, otseselt ei isuta miski, kuid vahepeal tundus, et kirsstomatid ei ole mitte niisama head, vaid aitavad võidelda õhtuse südamepahaga. Ma ei tea mis loogika seal on, kuid mõnda aega aitab. Kahjuks ei ole need poes müüdavad tomatid enam nii head 😦 Empsi kanasupp oli ka päris hea.

Ei isuta: Otseselt midagi uut ei ole ning üldiselt jälgin neid samu ideid, mida eelmine nädalgi.

Kaalutõus: See muutub juba päris piinlikuks, aga võrreldes eelmise nädalaga on kuskil kilo jälle juures, ehk siis praegu juba on kogu kaalutõus 6.3kg. 100kg ei tundugi enam nii kaugel! Seda peab muutma, ausalt!

Maimuke: Maimuke kasvab mühinaga ning see nädal peaks ta olema ühe korraliku õuna suurune (10.2cm). Praeguseks on arenenud ta nahk, kuid see on peaaegu läbipaistev, et veresooned on kõik näha (veits väkk). Luustik ja lihased arenevad veelgi ning Maimuke muutub järjest aktiivsemaks.

Fun fact: Tekivad ka peenikesed karvad, mis katavad ta näo ning lõpuks terve keha, kuid need kukuvad enne sündi maha.

Leave a Reply

