Lõpuks ometi!

Oh, lõpuks ometi koitis see püha laupäev! Pärast seda kui ma eile hommikul järjepidevalt kella 4st üleval olin, hakkasin ma juba eeldama, et ma ei saa enam kunagi normaalset ööund magada, vaid vahin äärmiselt erksana ebasündsatel aegadel lakke. Õnneks oli Maimuke seekord vist veidi kaastundlikum ning otsustas mind mitte äratada, et ma lõpuks ometi inimese moodai magada saaks. Olgu ta tänatud!

Ärkasin selle asemel hoopis kell pool üheksa, tegin endale röstisaia ja nautisin hommikut nagu homset polekski. Pärast hommikust kaalumist võtsin raske südamega otsuse, et nüüd on see aeg, kus ma pean hakkama ennast uuesti liigutama, muidu saab veel mu suurim hirm tõeks ja seda ma nüüd küll ei taha. Nimelt, ma olen täiesti paanilises hirmus, et ma kaalun raseduse lõpuks 100kg ja ma ei saa seda mitte kunagi enam alla tagasi. Ma ei tea, miks mul see hirm on, aga on teine päris reaalne.

Seetõttu, vedasin endale mugavad riided selga, tossud jalga ja läksin õue jalutama. Mida keegi pole näinud, seda pole olnud eks? Ega ma päris niisama ei käinud ja panin vana sõbra Endomondo ka ikka tööle. Peab ütlema, et kilomeetri ajad on eelnevatega võrreldes ikka päris korralikult pikemaks läinud, aga ausalt öeldes ei tahtnud väga kiiresti kõndida – igaks juhuks. Pigem võtsin just sellise tempo, millega kops kinni ei jooksnud ja kõht valutama ei hakanud. Keda täpsemalt huvitab, saab minu tulemusi näha siit.

Jalutuskäigu ajal nägin väga mitmeid mehi lastekärudega ning leidsin ennast itsitades mõtlemast, et huvitav, kas naised on mehed koos lastega kodust välja löönud, et nad ka üle pika aja magada saaks?

Meenutas see mulle veidi ühte filmi, mida ma mõnda aega tagasi vaatasin ning minu meelest on seal üks jagu huumorit – “What to Expect When You Are Expecting”. 

Veidi hiljem on mul vanaema juubel, kus saab veel head ja paremat näost sisse toppida ja hommikuse trenni täiesti tagasi teha, kas pole mitte tore 😀 ?

Leave a Reply

