Sõber Hüsteeria

…ehk rasedus kuni 13nda nädalani.
Ma olen siiani kindel, et see inimene kes pani asjale nimeks Morning Sickness elas kas vales või ta oli äärmiselt õnnelik. Minu puhul on see pigem All-Day Sickness või siis nagu mulle meeldib hellitavalt kutsuda – Forever Sickness. Üleüldiselt näeb minu päev välja selline, et ma ärkan üles – halb on olla, söön – halb on olla, joon vett – halb on olla, kõnnin rongi peale – tavaliselt hakkab veel halvem olla, kulgen tööl – halb on olla ja nii edasi. Kujutate ette küll. Terve päeva on selline ebameeldiv õõnes tunne nii et kunagi ei tea kindlalt, kas hakkab halb või kogu asi on välja mõeldud ainult selleks, et süüa väga ei tahaks. Samas.. Süüa tahaks ikka, lihtsalt ei tea, kas söögist ka miskit kasu on 😀
Kaaluga on nüüd veidi segasemad lood, sest mingi hetk augustis olin ma 77kg, siis pärast Kreetat olin ma kuskil 79kg. Kõik ei ole ilmselgelt beebikilod vaid kõige lihtsamad õgardamise kilod, mida Kreetal tuli ikka üksjagu ette, niikaua kuni mul nädala lõpus paha hakkas ja siis sõin ainult miniportse. Esmaspäeva hommikul kaalusin 81.9kg ning see number oli tänase hommikuni veel sama, ehk siis kogu selle aja jooksul on juurde tulnud 2.9kg.
Lisaks sellele, et halb on olla tekkis mulle ka uus sõber Hüsteeria. Ste ei kiida seda sõpra väga heaks, aga mulle tundub, et ta enam ei ehmata vähemalt nii hullusti kui too jälle külla satub tulema.
Näiteks.. siin on esimene kord kui Hüsteeria külas käis. Läksime Linnu Tee Rimisse ja juba autost välja tulles nägime kuidas parklas käib ringi mingi blanketiga nooremat sorti meesterahvas. Mul ei olnud mingit huvi teada saada, mida ta tahab või pakub või mis iganes variandid seal veel on, seetõttu kiirustasin Stega poodi. Pärast kui me välja hakkasime minema, nägin ma kuidas see sama mees ühte vanapapit piiras. Mitte niisama normaalse jutu või asjaga, vaid häälitses vanamehele kõrva ja üritas teda kehaga blokeerida. Vaene vanahärra ei püsinud vaevu oma kepi najal püstigi ning ilmselgelt ei tahtud/suutnud/osanud ta sellele jorsile midagi öelda. Mulle tundus ka, et see noorem mees oli kas mingisuguse puudega – eeldatavasi kurt, sest need häälitsused ei meenutanud üheski keeles sõnu. Ma polnud ainuke, kes neid jälgima jäi ning päris mitmed inimesed üritasid seda jorssi eemale tõmmata kuid tulemusteta – ega seal poes väga suurt midagi teha saagi. Läksime oma ostudega autosse ja Ste läks käru ära viima. Mina nägin läbi auto akna, kuidas see jorss nüüd järsku vanahärrat jalaga lööma kukkus ja mul võttis kohe pisara lahti. Ukse juures oli ootel ka üks teine mees (löögitehnika järgi ütles, et Vene rahvusest), kes andis sellele jorsile omakorda ketuka, mille peale ta vanamehe rahule jättis, kuid ometi tuias mööda parklat veel ringi – nurus suitsu ja mida kõike veel. Ühe teise venna käest sai veel piki hambaid.
Mina vaatasin autos, kuidas vanahärra tudisevalt trolli peatusesse läks, endal pisarad jooksid ning enam ei olnud tegemist mitte normaalse kurva olekuga, vaid ma ikka korralikult kõõksusin. Vist too hetk mõtlesin, et mis siis kui ma ise olen nii vana ja keegi minuga niiviisi käitub ja mis siis kui keegi mu vanaemale nii teeb ja tuhat teist mõtet. Seega, selleks hetkeks kui Ste autosse istus olin ma full-on hüsteerias. Ma olen muidu ka emotsionaalne ja kaastundlik, kuid see oli minu jaoks ka üllatus. Ste üritas mind veel lohutada, et poes ei oleks saanud midagi rohkemat teha, sest pärast oleks ilmselt endale politsei kutsutud ja väljas oli veel teisi inimesi, kes muret tundsid ja nii edasi, kuid mina lihtsalt kõõksusin edasi. Täitsa tobe.
Teine kord kui Hüsteeria külla tuli oli juba veidi delikaatsem olukord ja ma väga detailidesse ei lähe, aga ütleme nii, et suht selline hetk oli kus ma küll nutma ei oleks pidanud 😀
Muudest sümptomitest nagu väga midagi ei ole. Ei ütleks, et ma meeletut väsimust kogeks või et ma minestama kipuks, kuid pommid on küll ees ning mulle tundub, et ma pean uusi rinnakaid ostma minema. Mõnikord tuleb kerge peapööritus ka, aga üleüldiselt on hästi.
Ultraheli on tehtud ning järgmine ämmakavisiit on alles 23.november. Jääme ootama! 😀
P.S – Postitused teen avalikuks ilmselt siis kui vanaemale saab ka öeldud, äkki muidu jõuab inff enne ringiga temani.
Leave a Reply

