Holy-Moly!

Ma isegi ei tea, millest seda postitust alustada, kuid päris aus olla. Pole ääretult ammu kirjutanud ning põhjus on lihtsalt selles, et ma ei julgenud. Jep, I’m a wuss.
Võib olla peaksin alustama sellest, kuidas mul Kreetal lõpuks paha olla oli. Või äkki hoopis sellest kuidas mul paha olla jätkus kui me tagasi tulime. Võib olla hoopis sellest, kuidas mu päevad ei alanud ega alanud (jep, oluline teave, mida jagada). Võib olla sellest, kuidas me salamisi väikest lootuskiirt hakkasime kasvatama. Või äkki hoopis sellest, kuidas ma reisit tagasi tulles rasedustesti tegin.
Öeldakse ikka, et kes vana asja meenutab, sel silm peast välja, kuid kahjuks või õnneks ilma vähese heietamiseta poleks ka seda blogipostitust.
Arvestades seda, et augusti alguses oli kõik veel jonksus, siis leidsin et seekord näitas test päris vara juba tulemusi. Vaadates oma suurepärast kalendrit, kuhu ma viimasel ajal olen hakanud kõike selle beebindusega seonduvat kirja panema (jeps, kõike – muhahahahahaaa), eeldasin et rasedust ei saanud olla rohkem kui maksimaalselt 5 nädalat. Ootasin paar päeva veel ja tegin teise testi – seekord ma isegi väga ei tõmmelnud ja närveldanud, vaid pigem mõtlesin, et tuleb ikka see mis peab. Hing oli kuidagi rahulikum ka seekord.
Arsti aja sain 1. oktoobriks ning seal selgus, et Maimuke on 8 nädalat ja 5 päeva vana, mis minu suureks üllatuseks tähendas, seda et see “saatuslik moment” oli aset võtnud hoopis augusti esimestel päevadel. Iiiiinteresting… Mis siis nüüd edasi?
Sel korral oli enesetunne teine. Esiteks oli mul kordades halvem olla ja teiseks olin ise kuidagi rahulikum. Ma ei tea, kas hirm oli lihtsalt nii halvav või tundsin sisimas hoopis, et seekord on kõik korras? Seda ei tea ma isegi… Tean ainult seda, et kui ma ämmaka ukse taga istusin (selle sama ukse taga, kust me eelmine kord kurvad uudised saime), siis tuli eelmine kord päris valusalt meelde ja korraks olin päris ärev.
Ma ei tahtnud väga kellelegi midagi öelda, enne kui me esimese trimestri uuringul ära käime ning vana murdepunkti läbime, kuid päris niisama ka ei saanud. Emale ma pidin ütlema, sest ta oleks nagunii niikaua peale käinud kuni ma öelnud oleks. Sealt sai sujuvalt ka mu isa teada ja siis veidi enne teist ultraheli mu vend ka ja nii ta läks 😀 Suurepärane saladustehoidja, I know. Ainuke kes vist ei tea on enamik töökaaslasi ja mu vanaema (ja muidugi ülejäänud maailm). Imeline saavutus.
Esmaspäeval saabus ka see kauaoodatud esimese trimestri ultraheli uuring ka. Verevampiire käisin ma juba varem toitmas, kuid eks see ultraheli on see pagana murdepunkt. Mul oli selle koha pealt väga must huumor ning mõtlesin endamisi, et ei tea kaugele me seekord jõuame. Ma keeldusin seekord neid kromosoomiuuringute pabereid ja brožüüre läbi lugemast, kuigi sinna nõusoleku blanketile panin, et lugesin. Sue me! Ma ei tahtnud neid parakaid ja koledaid mõtteid ning üritasin jääda võimalikult positiivseks.
Ma ei teanud pikka aega, kuidas ma peaksin käituma – mõtlesin kõigepealt, et jõllitan niikaua Sted kuni arst seal midagi rääkima hakkab ja on maininud, et ta näeb Maimukest, kuid lõpuks ma ei suutnud seda ekraani mitte vaadata. Seal ta oligi! Nüüd juba 6cm ja 4mm pikk Maimuke 😀 Oli teine juba praegu oma vanematesse ja lebotas rõõmsalt vastu lootekoti seina, nii et kuklavolt (mille nime ka uuring ise kannab) jäi viimaseks, mida arst mõõta sai. Käed, jalad, sõrmed, varbad, aju ja silmakoopad ja kõik vajalikud asjad olid ilusti arenenenud ning kuklavolt oli ka 1,7mm mis pidi olema igati normis.
Natuke naljakas oli ka, sest vahepeal Maimuke liigutas ja hüppas ja keeras külge kui ta selle togimise peale pahaseks sai, kuid ma ei tundnud veel mitte midagi. Veidi kummaline on näha, et su sees elab keegi, kui sa teda absoluutselt ei tunne.
Nii et lõpp hea kõik hea. Esialgne tähtaeg on praeguste mõõtmete järgi 05.05.2016, ehk siis tädid sõbramehed peavad valvel olema 😀
Leave a Reply

