Tehnoloogia ja reisid

Ma kohe ei oska öelda, mis värk mul selle ebastabiilsusega on. Mõnikord mõtlen jälle suure hurraaga, et hakkan järjepidavaks, kuid siis läheb jälle meelest ära, siis ei viitsi ja siis… Noh umbes nagu mul selle trenni tegemise ja kaalu kaotamisega on 😀 Eelmine nädal tegin niipalju trenni, et käisin oma 7km ringil. Seekord leppisime Stega kokku, et ühe bussipeatuse vahe kõnnime, järgmise jookseme ja siis jälle kõnnime. Jooksmine on MEGAraske! Ausalt. Ärge kunagi proovige.

Samas pärast oli jälle hea olla ning üle pika aja oli selline mõnus pingutamise tunne. Selle lihtsa kõndimisega ei ole mul enam probleemi ning ega ta väga efektiivne pingutus vist ka pole. Käisin kaks päeva järjest, tunne oli mega ning minu hämmastuseks jõudsin üpris palju joosta.

Pärast neid päevi langesin jäätise lõksu – häbi, häbi, häbi. Mul iga mõne päeva tagant käib enesele lubamine, et nüüd ma ikka pean jälle korralik olema. Mitte ei tule välja, tee mis sa teed. Kas mul oleks raske poolteist kuud nüüd vastu pidada, trenni teha ja peenikeseks saada enne kui me reisile läheme? Ilmselt ei oleks.

Nüüd kui ma just mõtlesin, et raha asjad hakkavad laabuma ja juba on päris tore, lõpetas mu telefoni ekraan koostöö ning olugugi, et seadetes on ekraani heledus 100% peal on ekraan siiski põhimõtteliselt täiesti pime (kuskil 1% võib olla) ning heal juhul näeb sealt midagi kui otsese valguse käes seista ja telefoni ühele poole kallutada. Käisin telefoniparanduses luuret tegemas ning sealt loomulikult soovitati terve ekraan ära vahetada ja “siis saab edasi vaadata”. See “tühipaljas” ekraani vahetus läheb minu telefoni puhul umbes €140. Kuna mu telefon on üksjagu vana ka juba (nutitelefonide mõistes otseloomulikult), siiis otsustasin, et hangin uue telefoni. Ei ole ju teada, kas ekraani vahetus aitab ning võib olla peab veel midagi maksma ja tegema enne kui asja saab – pigem maksan veidi juurde ja ostan uue.

Tellisin kolmapäeval endale ilusa kuldse LG G3’e, mis on minu endise telefoni noorem vend ja ma olen mega elevil. Täna lõpuks helistati Euronicsist ja öelda, et jõudis kohale – need 2 päeva mu vana Sony Ericssoniga on nii piinarikkad olnud ning see LÕPUKS tundus palju pikem kui ainult 2 päeva. Kuidas nende vanade nutitelefonidega üldse midagi tehtud sai?

Teine uus asi on see, et me otsustasime oma Türgi reisi Kreeta reisiks ümber muuta. Isis tundis Tuneesiasse ja ründas peamiselt inglise turiste, sealhulgas jäid muidugi ka teised ette ning UK reisifirmad ei soovita Türki ronida. Kuuldavasti on Isisel seal ka plaanid ning ausalt ei tahaks puhkust muretsedes veeta.

Septembris lähme nädalaks ajaks Kreetale ning ööbime Blue Bay Resort & Spa hotellis (LINK!). Mõnus, mõnus, mõnus! Ei jõua ära oodata.

Alguses muidugi öeldi, et reisi niiviisi ümber ei vahetata, kuid kui ma natuke aega jonnisin ning ühte oma klientide strateegiat kasutasin, anti järele. Mina ei saa sinna midagi teha, et nende lepingud veits kummaliselt tehtud on. Lõpp hea, kõik hea.

Muidugi on Kreeka pankrotis(tumas) ning Ste kreeklasest töökaaslase sõnade kohaselt on mandri-Kreekal praktiliselt kodusõda puhkemas. Turiste röövitakse ja Ateenat pannakse põlema. Ma ei tea palju reaalselt tõsi on, sest ma pole veel ise otseselt uurinud. Loodetavasti Kreeta elab omaette rahus edasi ning meie puhkus tuleb megatore.

Ma lootsin, et see nädalavahetus saab jälle suve nautida, kuid ilmateade lubab ainult vihma. Täna tuli näiteks juuli kuu puhul rahet. Jumalast normaalne!

Leave a Reply

