Suvi tuli, oli ja läks

Ma olin laupäeval juba päris ahastuses, sest nädala lõpuks tulid megailusad ilmad ja mina olin otseloomulikult tööl. Siiski-siiski pidas see ilm pühapäevani vastu ning ma sain ka lõpuks enda valge luigekeha Assakule veetud. Niiiiii mõnus oli. Ausõna!

Käisin veel enne turult läbi, ostsin maasikaid ja mureleid ja lihtsalt lebotasin päev otsa. Idee oli hea ja teostus veel parem.

wpid-20150705_125304.jpg

Sellega seoses avastasin veel ühe audio raamatute suure plussi – sa saad ükskõik mis pidi päevitada ja terve selle aja saad niiöelda “edasi lugeda” ilma, et sa peaks kartma mingit raamaturante kõhul või muud säärast :D. Üks hetk ma avastasin selle sooja päikese käes, et mul osa raamatust jäi nagu kuulmata ning olin jõudnud juba peaaegu mõrvari paljastamiseni. Oioi! Mida see siis tähendas?

Õhtuks olid mu kõht ja dekoltee ja jalgade sisekülg väga punased ja valusad. Panin küll päiksekreemi, aga ega see 3+ tundi päikese käes vist minusugustele hästi ei mõju. Absoluutselt uskumatu on muidugi see, et mu jalad (!) ära põlesid, mida siiani on mu elus juhtunud vaid ühel korral ja seda ka Tuneesias. Nüüd sain vähemalt teada, et see on ka siin võimalik. Naljakas on ka see, et päike tegi mu kehale ülevalt alla sellise punase triibu – laia, kuid siiski piisavalt koomilise. Nimelt on mul kõht ja esine päevitunud, kuid jalgade väliskülg ja keha küljed on valged, nagu poleks üldse päikest saanud. What is this sorcery? Vähemalt on minu suve algus tehtud ja sellega võib täitsa rahul olla, kuid ma lihtsalt loodan, et üks hetk läheb kõik see punane vähe pruuniks ka 😀

Täna on muidugi jube vastik ilm – ei ole kindel, mida selga peaks panema, sest kohati on taevas selge ja siis on jälle pilvine ja tuleb padukat. Tööle võtsin igaks juhuks vihmavarju kaasa ning hommikul tulles sain isegi mõned meetrid seda kasutada.

Eile palavat ilma trotsides leidsime enda “pere” uued lemmikjäätised. Premia on välja tulnud oma uhkete pulgajäätistega, mis on kõik eraldi oma privaatpakenditesse pandud. Jäätist ennast on 3 erinevat maitset ning ise proovisin ära 2: vaarika-granaatõuna kastmega ja karamellikastmega. Kolmas on kirsikastmega ning Ste jäi sellega väga rahule.

Ekselence Vaarika-Granaatõuna kastmega pulgajäätis (LINK!)

Pealt vaadates tundus nagu pulgajäätis ikka, kuid esimene amps juba oli uskumatuuuu. Kaste seal jäätise ja glasuurikihi vahel on veidi hapukas, mis teeb selle šokolaadiglasuuri kohe ERITI mõnusaks.

Ekselence Karamellikastmega pulgajäätis (LINK!)

Ma tegelikult ei tahtnud seda maitset üldse osta, kuid kahjuks olid muud maitsed Sõpruse Puiestee Rimist kõik ära ostetud (ilmselt oli süüdi hinnakampaania) ning kuna ma väga seda jäätist tahtsin, siis otsustasin ka selle ära proovida. Karamellikaste ei ole MEGAmagus, kuid üleüldiselt puudub sellel maitsel see värskendav hapukas kick, mis teistel maitsetel olemas on nii et võib vast öelda, et see on mu Ekselence’i sarja kõige vähem meeldivam jäätis.

Ekselence Kirsikastmega pulgajäätis (LINK!)

Seda tahaksin ise kindlasti ära proovida, sest šokolaadi ja kirsi kombo on ju taeva poolt määratud paar. Ste ei osanud valida, kumb talle rohkem meeldis, kuid ka see karamelli oma ei kuulnud tema lemmikute hulka.

Täishinnaga toode on muidugi üksjagu krõbe – tüki hind oli Maximas €1.19, arvestades et jäätiseke on ainult 85g raske. Kuna mul tšekki käepärast ei ole, siis mälu järgi minu meelest tuli Rimist kampaania hind €0.89, aga pead päris anda ei julge. Premia lubab, et seal sees ei ole säilitusaineid ja jäätis ise on looduslik – eks seal looduslikke maitse- ja lõhnaaineid ikka on, ehk siis ei saa loota, et seal päris moosi sisse on torgatud, kuid maitse on kindlasti ülim!

Meenutagem tänasel päeval kõik eelnenud nädalavahetust ja oodake jõule, mis meil siin muud ikka enam teha on 😀 !

Leave a Reply

