The Boyfriend Tag

Ükspäev siin avastasin ühest blogist sellise küsimustiku, mis järgmisel päeval oli ka juba ühes teises blogis. Idee oli hea ja mõtlesin, et söödan Stele ka selle ankeedi ette, et näha mis ta sinna kõik ära kirjutab 😀 Tema vastused on kõik muutmata kujul ning juures on minu endapoolsed kommentaarid.

1. Where did we meet? Kus me kohtusime?

Doncaster, close to the train station.

Õige! Pärast rohkem kui aasta aega internetis suhtlemist me kohtusime siis kui ma UKsse kolisin.

2. Where was our first date? Kus oli meie esimene kohting?

Playing pool in The Leopard pub.

3. Your first impression of me? Sinu esmamulje minust?

You were really fun and smiley.

…ja enam mitte? 😀 Pagan, I’m losing my game.

4.  When did you meet my family? Kuna sa tutvusid minu perekonnaga?

The first time we flew to Estonia, to stay at their place.

Jah, esimest korda käisime Eestis pärast mu sünnipäeva 2010 aastal.

5.  Do I have a weird habit? Kas mul on mõni veider komme?

No

Ma olen kindel, et midagi on, näiteks ma jätan söögi parimad palad viimasteks 😀

6. How long have we been together? Kui kaua me oleme koos olnud?

5 years 4 months.

7. Do we have any traditions? Kas meil on mõni traditsioon?

Icecream and movie. probably too regularly to be a tradition.

Aastapäevade tähistamiseks me käime kenades restoranides söömas. Jõulud veedame minu perega Assakul. Väga palju neid pole, kuid aega on veel 😀

10984962_10206309243155664_379368677_n

8. Where was our first trip together to? Kuhu oli meie esimene ühine reis?

Estonia or Tunisia.

Eesti oli esimene. Me käisime kaks korda enne siia tagasi kolimist. Tuneesia oli alles 2012.

27722_385938786435_7455422_n Pildid 2010

Photo1

Tuneesia 2012

9. What was the first thing you noticed about me? Mis oli esimene asi, mis sa minu juures märkasid?

Your smile. You were really smiley 🙂

Ma kõlan nagu mingi hullumeelne naine – koguaeg naeratan.

Single ME

Hullumeelne mina

10. What is my favourite restaurant? Mis on minu lemmik restoran?

Lusikas

Jah, kindlasti üks lemmikutest. See oli esimene koht, kus me pärast Hell’s Kitcheni vaatamist kammkarpe proovisime, et siis lõpuks teada saada, mille ümber see kära käib ja KUI raske neid siis küpsetada on. Siiski, ma arvasin, et ta oleks öelnud Mack BBQ. Vana hea liha!

11. What do we argue about the most? Mille üle me kõige rohkem vaidleme?

I don’t know, usually random shit.

Tõepoolest. Me oleme väga kirglikud ja kangekaelsed inimesed 😀

12. When and where was our first kiss? Kus ja kuna oli meie esimene suudlus?

First time we met, on the small street close to the train station.

Tõsi. Enne seda me olime siiski juba üle aasta tuttavad 😀

13. What do I like to watch from TV? Mida mulle meeldib telekast vaadata?

Grey’s Anatomy, CSI, House, Ugly Betty, Big Brother ect

Ugly Betty? Tegelt ka? 😀 Ma vist olen oma elus sellest ainult 2 episoodi näinud. Telekat siiski ei juhtu väga palju vaatama, pigem vaatan internetist asju: Grey’s Anatomy, Vampire Diaries, Beauty and the Beast, My Kitchen Rules, Suits, Pretty Little Liars… List tundub lõputu.

14. Name one thing that I do not like. Nimeta üks asi, mis mulle ei meeldi.

FIFA 😀

Ma oleks öelnud Call of Duty (see on nii arvuti kui Xboxi mäng, mis on mingine sõjamäng) – sellega kaasneb tavaliselt rohkem karjumist ja ropendamist. Kindlasti ei kannata ka öökimise helisid!

15.What do I order for drink in restaurants most seldom? Mida ma endale restoranist juua tellin kõige sagedamini?

Water

Tõsi. Millegi pärast kipun ma alati arvama, et restoranis peaks veini jooma, aga mulle lihtsalt ei maitse 😀

16. What number shoes do I wear? Mis number jalanõusid ma kannan?

EU 5

UK 5, Euroopa 38. Olenevalt jalanõudest, võib ka 4/37 olla.

17. What would be my favourite sandwich? Milline oleks minu lemmik võileib?

BLT

Peekon-Jääsalat-Tomat. Nende armastus tuli kui me UKs elasime, kuid täiuslik kombo oleks koos Cheddar juustuga.

18. What would I eat every day? Mida ma sööks iga päev?

Fried pork with chilli and sauce

…ja šokolaadi.

19.  What color are my eyes? Mis värvi on mu silmad?

Greeny-brown, depends on the light

20. Who said “I love you” first? Kes avaldas esimesena armastust?

You.

Ilmselt olin, ma enam ei mäleta 😀 Kuid ma olen alati olnud väga visa tundeid väljendama.

21. What do YOU do that annoys ME the most? Milline SINU tegevus MIND kõige rohkem häirib?

I Don’t respond within a reasonable time 😀

Jah ja see, et 90% ajast ta oma telefonile ei vasta, mistõttu enamasti ta helistab mulle tagasi siis kui mul enam häda pole. Ja ka see, et ta jätab oma sokid igale poole 😀

22. What is your favourite memory of me? Milline on su lemmik mälestus minust?

When we were on our first ‘date’/meeting and we played pool in that old pub – The Leopard.

Huvitav valik, kuid seal oli tõesti päris lõbus 😀

23. What do I prefer to eat for breakfast? Mida ma kõige meelsamalt hommikuti söön?

BLT on Rice cakes

Tegelikult, ma eelistaks banaanipannkooke, kuid BLT’d on lihtsam teha 😀

24. Have you nicknamed me and vice versa? Kas sa oled pannud mulle mõne hüüdnime ja vastupidi.

Boj, cause I can’t pronounced your surname. You nicknamed me Teddybear- how original.

 

Minu teine hüüdnimi on Ging (sõnast Ginger), nii et see erineb. Enamasti kutsume üksteist “beibideks”.

25. If I would be on a deserted island, what would be that one luxury thing that I would take with if I could? Kui ma oleksin üksikul saarel, mis oleks üks nö luksuslik asi, mis ma saaksin kaasa võtta?

A boat with a built in compass? 😀

Väga kaval 😀

26. If you had to bake a cake for my birthday, what would it be? Kui sa peaksid mulle sünnipäevaks küpsetama tordi, siis milline see oleks?

It’d be the cheese cake with raspberry sorbet.

Mmmmm, kõlab nämmalt. Kahjuks šokolaad võib alati 😀

27. What animal would I be and why? Mis loom ma oleks ja miks?

A horse, cause you’ve been riding them for years and it’s all you ever talk about with friends.

See on osaliselt õige – me ikka räägime muudest asjadest ka 😀 Muideks, Hiina kalendri järgi ma olen hobuse aastal sündinud – Ste on madu. Siiski, kas ma tõesti meenutan ka hobust? 😀

Leave a Reply

